Hvordan blokere man for irriterende news s~
Fra : hoff

Dato : 26-04-05 20:22

Fra : John Doe

Dato : 26-04-05 23:05

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvis du bruger outlook express, gør som følger:

Klik på den meddelelse Bo Warming (jeg går ud fra det er folk som ham) har
sendt, vælg derefter Meddelelse i menu under outlook, og i denne rubrik
"bloker afsender", så ryger alle meddeler fra ham nu og i fremtiden (indtil
han får en anden e-mail.

Hilsen Sten

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 27-04-05 10:49

"John Doe" <xlk@yoahoo.com> wrote in message

> [...]
> sendt, vælg derefter Meddelelse i menu under outlook, og i denne rubrik
> "bloker afsender", så ryger alle meddeler fra ham nu og i fremtiden

Men i sin Ukuelige Lamhed så vil Outlook trofast lade alle follow-ups slippe
igennem - og det er jo næsten værre!!

Fra : morten sorensen

Dato : 26-04-05 20:30

hoff wrote:

> Hvordan blokerer man for irriterende news spammere?

I din newsreader kan der sikkert sættes 'filtre' op der kan markere
meddelelser som læst eller slettet efter nogle kriterier som afsender,
email osv.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 18:13

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> I din newsreader kan der sikkert sættes 'filtre' op der kan markere
> meddelelser som læst eller slettet efter nogle kriterier som afsender,
> email osv.

Spam er industriel masseproduceret

Værn mod broadcastet total-offtopic af den art, kan måske være gavnlig -
omend man altid løber risiko for at noget læseværdigt fjernes.

Vedr debatørers individuelt sendte indlæg, som af visse smagsdommeres
afvises som mere relevant i en anden ng, er løsningen at man GÅR UDEN OM de
indlæg man ikke gider.
Individuelt.
Hvor svært kan det være? Alle springer da indlæg over der udfra titel eller
forfatter eller andet ikke gides åbnet- døgnet har jo kun 24 timer.

Fra : Jesper

Dato : 26-04-05 20:47

hoff <khoffmann@hotmail.com> wrote:

1. Du anskaffer dig en *rigtig* newsreader (XNews, Agent, Gravity)

2. Du putter Bo Warming i Kill Filtret.