FOKUSER på sagen. JOKES: forståelse skades~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-05 18:33

Alle bør hårdhændet boycotte personangreb, for de afleder fra emnet.

Her et par vitser om hvor svær kommunikation er - vi kan kun blive klogere
på dk.politik-emnerne, hvis vi dropper ad hominem

FLANDERS: Hi diddly ho, neighbour!HOMER: Get lost Flanders! FLANDERS:
OKl-ee doklee! David Richardson, Homer Loves Flanders`, The Simpsons,
Fox TV, 1994

Vi opfatter os selv forskelligt fra en partner og meget forskelligt fra et
vedtagent fjernt fjendebillede

1. I am sparkling; you are unusually talkative; he is drunk.
Competition, New Statesman

2. I am an epicure; you are a gourmand; he has both feet in the
trough. Competition, New StatesmanSave Water,

3. I am righteously indignant; you are annoyed; he is making a fuss
about nothing.Competition, New Statesman

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-05 19:46

> Alle bør hårdhændet boycotte personangreb, for de afleder fra emnet.

Bo får prisen for dagens bedste opfordring.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 09:17

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Bo får prisen for dagens bedste opfordring.

Hvis jeg henviser til et Rune-synspunkt eller karikerer Foldmann-fløjen som
"Sharia-Mikkel" så er det at gå efter bolden og ikke efter manden.

Når Louise Frevert i klogt angreb på Ritts friskole-angreb slutter i JP dd
at "det må selv en socialdemokrat kunne forstå" så nærmer dig sig plat
mudderkast - det oplyser ikke om emnets pro et contra.

At bruge navn er ikke nødvendigvis mudderkast, og at undgå navn fritager
ikke fra at begå værst tænkelige netikette-synd = mand-ej-bold

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 18:09

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Bo får prisen for dagens bedste opfordring.

Faktisk bør vi netikette-puritanere lægge os på sinde
ikke engang at bruge værdiladet slang a la "megavrøvl" eller "sludder", for
det lægger op til, at man ikke går efter bolden, men efter manden.