One-Time GOP Insider Claims He Has Sept. 1~
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-04-05 16:14

One-Time GOP Insider Claims He Has Sept. 11 'Smoking Gun'
http://www.americanfreepress.net/html/one-time_gop_insider.html

A former Republican Party insider turned Bush basher thinks
he has stumbled across what may be the "smoking gun,
" proving the U.S. government's official story about the
WTC attacks is an "unequivocal lie."

But who cares , Mary er gravid,,

Jan Rasmussen

Fra : G B

Dato : 26-04-05 16:37

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i meddelelsen news:426e5ad1$0$166
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> But who cares , Mary er gravid,,

Det er godt at Frede viser sig i stand til at skabe kontinuitet i
monarkiet. Forhåbentlig bliver det en dreng.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Jim

Dato : 26-04-05 18:58

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i meddelelsen news:426e5ad1$0$166
> $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det er godt at Frede viser sig i stand til at skabe kontinuitet i
> monarkiet. Forhåbentlig bliver det en dreng.

Forhåbentlig bliver det et barn..
Men hvem ved..
En kænguru med svømmefødder?
Mulighederne er mange... ;0)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-04-05 18:59

Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> he has stumbled across what may be the "smoking gun,
> " proving the U.S. government's official story about the

"Schwarz admits he had a “whole lot” of luck when running across the
video footage in a French foreign film entitled The Barbarian Invasion.

Contained in the film unrelated to 9-11, is a 1 minute, 52 second, video
segment, shot by an unknown amateur photographer at the WTC, which
Schwartz says clearly shows a Boeing 737 airliner striking the south tower.

“We tracked down the filmmaker and he acquired the original WTC segment
from the Canadian News Service,” said Schwarz, adding that he has had
the tape analyzed by experts proving it’s not a fake. “We are tracking
down the original photographer and want to get to him before the
government does in order to prove its authenticity.

“This segment, however, conclusively shows a 737 hit the south tower,
not a 767 as previously reported. This in itself should be the smoking
gun, which proves the whole story given to us by the government about
9-11 is untrue.”

Originally, the government claimed the second jetliner en route to Los
Angeles was a Boeing 767. However, Schwarz said the video will not only
show the airline dimensions to be those of a 737, but that he also has
evidence that the engine recovered in the WTC wreckage was a model type
CFM56, which propels a 737, not a 767."

Det er nok det mest pisseuduelige usammenhængende konspirationsparanoide
flynørdsindavlede petitessevrøvl, jeg længe har hørt i forbindelse med
11/9: Skal dèt - for alle andre end netop navlepillende neuroseramte
nørder - uendeligt ligegyldige faktum, at der muligvis er nogen, der har
forvekslet to Boieng-flytyper (som begge har en motor på hver vinge og
derfor kan ligne hinanden), nu tages som "bevis for regeringens
manipulation"?

I så fald er det vist på tide at du - og sidens bagmand - stærkt
overvejer seriøs kolbøttemedicin...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-04-05 16:17

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> I så fald er det vist på tide at du - og sidens bagmand - stærkt overvejer seriøs kolbøttemedicin...

Hvorfor er det 'The Messenger' , det må da være Karl Schwarz
der har behov for medicin,

"Karl Schwarz of Little Rock, Ark., who several years ago began
exposing corruption amongst the neo-conservative movement in
a book entitled A One-Way Ticket to Crawford"

"For years, the successful business entrepreneur and conservative Republican,
once asked by the RNC to run against Bill Clinton for Arkansas governor."

Han lyder nu ikke i mine øre som den typiske conspirations kook type,
nærmere som den go gammeldags republicaner type, hvis dyder ikke er
forlignelige med Neo-Cons.

Han får mig til at tænke på nedestående person, han er blot demokrat.
http://www.libertypost.org/cgi-bin/readart.cgi?ArtNum=76417

Interesserede kan google efter CFM56+WTC og se om der skulle
være flere kandidater til medicinsk behandling.

Jan Rasmussen

Fra : Jesper

Dato : 27-04-05 19:35

Jan Rasmussen <1@1.1> wrote:

> Interesserede kan google efter CFM56+WTC og se om der skulle
> være flere kandidater til medicinsk behandling.
>

> Jan Rasmussen

Ja...du må gøre dig en masse venner i Distriktspsykiatrien

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-04-05 00:50

> Ja...du må gøre dig en masse venner i Distriktspsykiatrien

Bolden Jesper, ikke manden.

http://www.karlschwarz.com/

Skulle man endeligt lede efter noget, så kunne man sige at han prøver at
sælge flere bøger ved at stå frem, men man skal nok kende til mands
økonomiske forhold, for at kunne bedømme det, er han på røven eller er han idealist.

< efter 10min. google>
ok på røven virker han ikke lige frem at være,,,

Karl W. B. Schwarz
President, Chief Executive Officer
Patmos Nanotechnologies, LLC
http://karmakat.typepad.com/picasso_dreams/2004/10/karl_schwarz_an.html
"Patmos Nanotechnologies, LLC is a holding company of over 30 different companies"

Karl W. B. Schwarz powerpoint præsentation af hans bidrag til 911 debatten.
http://summeroftruth.org/images/karl_schwarz.ppt
interesandt vinkel , 'Bridas'

Jan Rasmussen

Fra : Thomas Krogh

Dato : 27-04-05 20:25

"Jan Rasmussen" <1@1.1> wrote in message

(...)
> Interesserede kan google efter CFM56+WTC og se om der skulle
> være flere kandidater til medicinsk behandling.

Hvorfor? Det er en grum neo-con-NWO-Illuminati løgn at det var WTC de ramte.
I virkeligheden var det Empire State Building...

mvh

Thomas Krogh

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-04-05 01:22

"Thomas Krogh" <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> skrev i en meddelelse news:426fe84c$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Jan Rasmussen" <1@1.1> wrote in message
>
> (...)
>
> Hvorfor? Det er en grum neo-con-NWO-Illuminati løgn at det var WTC de ramte.
> I virkeligheden var det Empire State Building...

Jeg er næsten begyndt at tolke og vurdere mine indlægs ( er du nogen sinde kommet med et )
effekt og gennemslagskraft, efter hvor lang ned du kan synke i et tegneserie univers af
Bo Warmiske ord sammen-sætninger.

I grunden fatter jeg ikke at du gider spilde tid på mine indlæg, hvis du betragter
dem som det rene sludder.

Men jeg fornægter ikke den 'Stop Effekt' du foresager med dine indlæg,
hvem gidder at beskeftige sig med et emne, når man med tydelighed kan se
at debatere man dette emne, så bliver man erklæret 'Kook'

Peace, Tolerance, Truth:
Salutation on All Points of the Triangle;
Respect to the Order.
og godnat og sov godt,,,,
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/matrix/H_R_Giger_Illuminatus2.jpg

Jan Rasmussen

Fra : Thomas Krogh

Dato : 28-04-05 20:44

> [...]

kommet med et )
> effekt og gennemslagskraft, efter hvor lang ned du kan synke i et

Cheer up. Det er bare en joke på linie med den 737'er din kilde fantaserer
om.

(...)
> I grunden fatter jeg ikke at du gider spilde tid på mine indlæg, hvis du
betragter
> dem som det rene sludder.

Jeg betragter dem som underholdning. Jeg går da sandelig ud fra at du ikke
selv seriøst tror at den 767'er der rammer sydtårnet var en "forklædt"
737'er, vel?

(...)
> Men jeg fornægter ikke den 'Stop Effekt' du foresager med dine indlæg,
> hvem gidder at beskeftige sig med et emne, når man med tydelighed kan se
> at debatere man dette emne, så bliver man erklæret 'Kook'

Hvis du holdt dig til teorier og kilder, der ikke var så åbenlyst nuts, så
ville du ikke have malet dig selv op i et hjøne.

mvh

Thomas Krogh

Fra : #2066

Dato : 29-04-05 04:38

"Thomas Krogh" <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> wrote in message

> Hvis du holdt dig til teorier og kilder, der ikke var så åbenlyst nuts, så
> ville du ikke have malet dig selv op i et hjøne.

Gid at du havde sandet det samme i forbindelse med overfaldet paa Irak...

Jeg tror ikke at du har noget at sige nogen paa!

Fra : Thomas Krogh

Dato : 30-04-05 19:45

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message

(...)

> Gid at du havde sandet det samme i forbindelse med overfaldet paa Irak...

Hvilke "teorier og kilder" er det du tror jeg henholder mig til i tilfældet
Irak? Mit eget rationale for at støtte afsættelsen af Saddam, var det mål i
sig selv. Nemlig at komme af med hans regime.

mvh

Thomas Krogh