lille ny
Fra : Erling Hansen

Dato : 25-04-05 17:22

Så kommer det! Duk hovederne, folks, luderne på samtlige medier skærper
penne, linser og computere for at overfalde de stakkes to vordende
forældre.
Skal man virkelig flytte til udlandet for at blive fri for den syndflod
af vamle udgydelser?

Mvh
Erling

PS. Jeg kan da godt lide de to, og de klarer deres job fint, men lad dem
da for fanden være lidt i fred.

Fra : Ingolf

Dato : 25-04-05 18:37

"Erling Hansen" <email@domain.com> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> Erling
>
> PS. Jeg kan da godt lide de to, og de klarer deres job fint, men lad dem

Hørt.. og dermed også os andre fred :)

Fra : krisse

Dato : 25-04-05 21:13

Erling Hansen wrote:
> [...]
>
> Mvh
> Erling
>
> PS. Jeg kan da godt lide de to, og de klarer deres job fint, men lad dem

Hehe, nej da - du skal bare slukke for fjernsynet (du blir' kun dummere
af skidtet alligevel) og hive en god bog ned fra reolen.

God fornøjelse - i fred og ro. :)

Fra : Croc®

Dato : 25-04-05 22:24

On Mon, 25 Apr 2005 18:21:57 +0200, email@domain.com (Erling Hansen)
wrote:

> [...]
>
>Mvh
>Erling
>
>PS. Jeg kan da godt lide de to, og de klarer deres job fint, men lad dem

Det er ikke første og nok ikke sidste gang at Se & Hør læserne
florerer herinde.

Regards Croc®

Fra : Carlo Hansen

Dato : 26-04-05 21:44

In article <1gvl6w2.l64t8gn4gcg4N%email@domain.com>, email@domain.com
says...

> Skal man virkelig flytte til udlandet for at blive fri for den syndflod
> af vamle udgydelser?

Det er du velkommen til, men den udenlandske pressedækning er nok værre
end den danske.

Personlig finder jeg det da glædeligt, at kronprinsen endelig får noget
ud af det besvær han har haft med at vaccinere Mary med sin hvide,
klæbrige væske aften efter aften i den kolde vinter, vi netop har været
igennem.

Carlo.

Fra : Trunte

Dato : 26-04-05 22:00

"Carlo Hansen" <yourself372@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud af det besvær han har haft med at vaccinere Mary med sin hvide,
> klæbrige væske aften efter aften i den kolde vinter, vi netop har været

Udover at være klam - vil jeg da håbe for dig (og Frede) at du får andet ud
af de gymnastiske øvelser på lagnet end familieforøgelse.
Trunte

Fra : Carlo Hansen

Dato : 27-04-05 23:45

In article <426eabeb$0$73753$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
ap.moeller@webspeed.dk says...

> Udover at være klam - vil jeg da håbe for dig (og Frede) at du får andet ud
> af de gymnastiske øvelser på lagnet end familieforøgelse.
> Trunte

Klam? Hvori består det klamme? Skulle jeg lade som om, at de små børn
kommer med storken? Nej, lad os sige det som det er: De kommer faktisk
ind med sæden. Jeg tror også det foregår sådan hos de kongelige.

Så til dit håb? Får man andet ud af sex end børn? Det ved jeg såmænd
ikke - hvad synes du? Jeg får nogle gange ondt i knæene, men det går
over i løbet af nogle timer. Børn er en længerevarende fornøjelse.

Carlo.