Selvtægtsvold er hvad antirevisionister si~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-05 09:56

Aldrig er der påvist fejl ved historie-revisionistisk videnskab, men behovet
for fjendebilleder er en stærk impuls, og kan man i Politiken 24 apr læse:
1. at det kun var "æg" som partiorganiseret venstrefløjs-ungdom bombarderede
Glistrup med i firserne. Som sås på TV, da Georg Metz i TV-avisen
interviewede fremskridtslederen efter det forhindrede 1.maj-møde, var det
ætesende malingbomber. Preben Wilhjelm har fornylig i Information løjet om
æg og grønsager, og at demo var spontan. Hans brunskjorter kom ens maskeret
med ens kasteskyts, over hundrede på en gang.
2. Tyskland kriminalisererer stadig ytringsfrihed til Nyrnberg-dom-kritisk
forskning (og lederartikel roser dette - fængslede videnskabsmænd har dog
aldrig benægtet holocaust, kun detaljer)
3. Ældre ledende nazier dræbtes i den tidlige efterkrigstid efter dom, men
Mossad dræber nu direkte.

Autonome, der gejles op af anti-revisionisters hadpropaganda, går ofte ind
ad min havegang og smider sten gennem ruderne. Den rude, de oftest smadrer,
er nu sammen-tapet af snese af glasstykker, for jeg ville blive ruineret,
hvis jeg brugte glarmester. En af stenene borede sig ½ centimeter ind i en
hård væg tæt ved en lejers seng.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro