Terrorismerapportering gennem 19 år skudt ~
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-04-05 03:11

Efter med stor succes at have jagtet terrorister kunne USAs State
Department i 2003 konstatere, at terroristerne var på hælene, og verden
blevet et meget sikrere sted.

Desværre viste det, der skulle have været et greit indslag i valgkampen
for BushCo, at være endnu en "fejltagelse" i stil med Saddams
atombomber. Det mest triste var, at "fejltagelsen" blev afsløret; men
Bush klarede skærene og ved gode venners hjælp fik han 4 år mere at
demonstrere sine uomtvistelige evner i.

Så nu - efter et år mere med succesrig bombning, skydning og torturering
af formastelige sandniggers - skulle den være god nok. State Department
stod klar med 2004 rapporten, og for hele verden skulle demonstreres,
hvilken herlig effekt det har, når rigtige mænd smider clusterbombs,
daysicutters og forarmet uran efter små børn og deres mødre og fædre.

Bassunerne blev trukket frem og pudset. Der skulle rigtig stødes i
trompeten ... men ak. Aldrig nogensinde før havde State Department
konstateret et større antal terroristangreb.

Derfor - rapporten bliver ikke publiseret. Det var det. Slut prut
punktum finale.

Men bare rolig. Det bliver ikke noget stop for drabene og
lemlæstelserne, og nej, vi tæller stadig ikke dræbte og lemlæstede
kloakbeduiner og deres afkom. Den voldsomme stigning i kræfttilfælde og
fødselsdefekter interesserer os heller ikke.

Vi holder bare op med at tælle de dersens frihedsbekæmpende terroristers
hadefulde angreb på vores humanitære unilaterale verdensorden. Vi holder
i hvert fald op med at offentliggøre dem.

Hvad skal offentligheden også med den slags? Når den kan undvære alle de
andre informationer, så kan den også undvære nogen flere. Ligusterhækken
klipper jo heller ikke sig selv.
http://www.realcities.com/mld/krwashington/11407689.htm

Fra : Zeki

Dato : 24-04-05 06:20

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvad skal offentligheden også med den slags? Når den kan undvære alle de
> andre informationer, så kan den også undvære nogen flere.

""Instead of dealing with the facts and dealing with them in an intelligent
fashion, they try to hide their facts from the American public".
Bush-regeringen i en nøddeskal. Hvis de kører Jeb i stilling til 2008 - og
vinder - så står Verden ikke længere.

Off topic:

Jeg mindes, at du på et tidspunkt i denne NG fremlagde nogle fornuftige
argumenter (+evt links) på hvorfor USA er på vej ned som samfund. Er du
venlig at genopfriske min hukommelse?

Mvh
Zeki

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-04-05 10:00

"Zeki" <Zeki@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg mindes, at du på et tidspunkt i denne NG fremlagde nogle fornuftige
> argumenter (+evt links) på hvorfor USA er på vej ned som samfund. Er du

Vi er også på vej ned som samfund, der kan du nøjes med at se beregningerne
af effekten af den ændrede demografi sammen med effekten af globaliseringen
og af indvandringen. Vi ryger, sammen med Sverige, helt ud i syvende
kartoffelrække om højst 20 år.

Men det er vel more opløftende at prøve at finde negative udviklinger i USA.
i EU er vi jo godt sure, vi vedtog for fem år siden, at vi økonomisk skulle
overhale USA i 2010, men desværre er vi i mellemtiden sakket endnu mere
bagud, for at sige det mildt.

Men vi prøver igen: i 2015 vil vi overhale usa, med hensyn til økonomi og
lav arbejdsløshed, så kan vi krydse fingre for, at usa bliver ramt af en
eller anden katastrofe, som kan gøre det muligt, for selv kan vi ikke levere
varen. Franskmændene har 10%s arbedsløshed, og har sociale systemer og
pensionssystemer, som betyder at deres statsobligationer vil være værdiløse
om 20 år, dvs staten kan ikke mere gå ud og få systemerne finansieret af
andre mennesker. Flere andre lande i EU er nu igang med at skide på
stabilitetsreglerne, og bruger langt mere end de tjener.
Indtil vores klub brager sammen, pudser vi vores fælles glorier, og taler om
USAs store økonomiske problemer, det er lissom meget mere givende for os.

Fra : Tim

Dato : 24-04-05 10:29

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> [...]

[snip]

> [...]
> hvilken herlig effekt det har, når rigtige mænd smider clusterbombs,
> daysicutters og forarmet uran efter små børn og deres mødre og fædre.

LOL

Du nærmer dig Allan Riisiske, Zekianske og AHWiske dimensioner

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 24-04-05 10:42

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>
> [snip]

> LOL
>
> Du nærmer dig Allan Riisiske, Zekianske og AHWiske dimensioner

Ja, han kan nemlig også komme med fakta som i ikke selv vil forholde jer
til, da det vil forrykke hele jeres forkvaklede billede på krigen mod
terror.

Allan

Fra : morten sorensen

Dato : 24-04-05 11:18

Tim wrote:

> Du nærmer dig Allan Riisiske, Zekianske og AHWiske dimensioner

Hvad med selve budskabet - at man altså kun vil offentliggøre positive
nyheder? Det finder du acceptabelt?

Jeg finder det dybt betænkeligt at en administration der i den grad
profilerer sig på kampen mod terrorisme nu holder op med at
offentliggøre resultatet som man ellers har gjort i 19 år.

--

morten sorensen

Fra : Croc®

Dato : 24-04-05 11:54

On Sun, 24 Apr 2005 11:29:13 +0200, "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote:

>LOL
>
>Du nærmer dig Allan Riisiske, Zekianske og AHWiske dimensioner

Ja og du får Leif Lalleglad til at ligne en kernefysiker.

Regards Croc®

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 24-04-05 11:59

> [...]
>
> [snip]

> LOL
>
> Du nærmer dig Allan Riisiske, Zekianske og AHWiske dimensioner

Ih, ja - gid der var flere der var lige så kloge som os - vi kan nemlig
komme med fakta, I ikke tør at forholde jer til, fordi det ville forrykke
jeres verdensbillede og ødelægge jeres livsløgn og så ville I stå med
ingenting.

Men heldigvis har I så Jonny Hansen og hans kumpanere at forene jer med.

--
ahw

Fra : Henri Gath

Dato : 24-04-05 12:34

Fis du ned til dit elskede Nordkorea....

Fra : Allan Riise

Dato : 24-04-05 12:38

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Fis du ned til dit elskede Nordkorea....

hmm.

1.) du argumenterer ikke, og forholder dig slet ikke til tråden, men kaster
med mudder.

2.) du svarer i top og ikke i bund.

3.) 1.) + 2.) = mangel på respekt for reglerne udi newsgroups, hvorfor vi
helt kan se bort fra dine skriv, og tak for det !

Allan Riise

Fra : John Doe

Dato : 24-04-05 12:55

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
>
> 3.) 1.) + 2.) = mangel på respekt for reglerne udi newsgroups, hvorfor vi
> helt kan se bort fra dine skriv, og tak for det !

Kan hr. netbetjent venligt uddybe, hvad Johnny Hansen har med denne tråd at
gøre?....se venligst Hr. Wilstrups indlæg, som du af en eller anden
mærkværdig årsag ikke havde nogen kommentarer til.

Hilsen Sten

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 24-04-05 13:15

"John Doe" <calypsu@uagadoogoo.ma> skrev i en meddelelse

> Kan hr. netbetjent venligt uddybe, hvad Johnny Hansen har med denne tråd
> at gøre?....se venligst Hr. Wilstrups indlæg, som du af en eller anden
> mærkværdig årsag ikke havde nogen kommentarer til.

Jeg blev kaldt for massemordstilhænger - det måtte naturligvis afføde et
passende svar på tiltale, men jeg understregede jo at det intet havde med
sagen at gøre. Det var ikke mig, der indledte med at tale om noget helt
andet, fx om Nordkorea, folkemordstilhænger, massemorder etc. , men det er
da klart at når en nynazist fremturer med løgne om min person, så er det
nødvendigt at folk bliver klar over at der er tale om en sådan person, så
man forstår hvorfor han ikke ønskede at tage til genmæle vedr. sagen i USA -
der var jo tale om en fremmed, oven i købet en neger, som nazierne jo
heller ikke er vilde med - de ligger jo langt fra det ariske raceideal - og
det glæder dem jo hver gang en fremmed får nogle tæv - går det ud over dem
selv, så er det åh, så forfærdeligt og forargeligt - kendetegnet ved en
psykopatisk selvopfattelse.

--
ahw

Fra : Trunte

Dato : 24-04-05 16:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Fis du ned til dit elskede Nordkorea....

saglig som altid... for ikke at sige yderst relevant....
Trunte

Fra : John Doe

Dato : 24-04-05 16:29

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message

> saglig som altid... for ikke at sige yderst relevant....

Han har nok lige fyret en fed, tror du ikke?

Hilsen Sten

Fra : Trunte

Dato : 24-04-05 18:47

> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message

> Han har nok lige fyret en fed, tror du ikke?

så er han vist inde i et misbrug - synes det sker ret ofte for ham.
Trunte

Fra : John Doe

Dato : 24-04-05 22:21

> så er han vist inde i et misbrug - synes det sker ret ofte for ham.

Arh.....pjat, han har bare større behov en andre...ikke noget misbrug der.

Hilsen Sten

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-04-05 18:52

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Fis du ned til dit elskede Nordkorea....

Nej nej, forbrydere skal ikke sendes til Nordkorea de skal simpelthen sendes
i fængsel.
Bare rolig Arne vi skal nok bekæmpe dig og når du engang laver noget lort.
Så skal vi nok være der og så står der hotel gitterly til Arne.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 24-04-05 18:58

--
ahw