/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Christianitter i dyb sorg /min bare røv !
Fra : Peter Heide


Dato : 23-04-05 16:34

Hold kæft, hvor er det til at brække sig over med de
2 præster og de sørgende på forsiden af landet aviser.

Helt ærligt den gut der blev skudt ,er da inde
i en branche hvor man løber en risiko. Han har jo selv
begge hænder dybt begravet hash-handel. Måske på
et mindre plan....men alligevel.

Så sér man alle de sørgende stå der med lukkede øjne
i dyb sorg over det forfærdelig der er sket: en pusher
der er blevet skudt. Man skulle tro det var et uskyldigt
barn der var blevet slået ihjel.

Holy Shit. Når jeg sér sådan nogle billeder får jeg lyst
til hijacke en bulldozer og ryde hele lortet derude.



 
 
Tim (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-04-05 18:36

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
news:426a6a48$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hold kæft, hvor er det til at brække sig over med de
> 2 præster og de sørgende på forsiden af landet aviser.
>
> Helt ærligt den gut der blev skudt ,er da inde
> i en branche hvor man løber en risiko. Han har jo selv
> begge hænder dybt begravet hash-handel. Måske på
> et mindre plan....men alligevel.
>
> Så sér man alle de sørgende stå der med lukkede øjne
> i dyb sorg over det forfærdelig der er sket: en pusher
> der er blevet skudt. Man skulle tro det var et uskyldigt
> barn der var blevet slået ihjel.
>
> Holy Shit. Når jeg sér sådan nogle billeder får jeg lyst
> til hijacke en bulldozer og ryde hele lortet derude.
>

To bulldozere.

Tim



Krumme (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Krumme


Dato : 23-04-05 20:52


"> To bulldozere.
>
> Tim


Jeg er med...3 bulldozere nu

Krumme



Jim (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-04-05 21:08

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
news:d4e94d$2pm1$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "> To bulldozere.
>>
>> Tim
>
>
> Jeg er med...3 bulldozere nu

Og de allerede afbilledet på røde t-shirts med teksten; "ryd lortet".
Vi kan også nøjes med at sende en flok FCK- og Bundby-fans ind, så
vælter det hele efter et stykke tid, helt automatisk.

J.



Svend Bent (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 23-04-05 23:27

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in news:426aab1b$0$281
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
> news:d4e94d$2pm1$1@newsbin.cybercity.dk...
>>
>> "> To bulldozere.
>>>
>>> Tim
>>
>>
>> Jeg er med...3 bulldozere nu
>
> Og de allerede afbilledet på røde t-shirts med teksten; "ryd lortet".
> Vi kan også nøjes med at sende en flok FCK- og Bundby-fans ind, så
> vælter det hele efter et stykke tid, helt automatisk.

Forbyd fodbold og riv alle stadions ned. Hvad fanden skal vi med sådan
noget latterligt hulemandsnarko.

C. H. Engelbrecht (24-04-2005)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 24-04-05 04:33

"Svend Bent" <svend@bent.com> wrote in message
news:cfGdnYCG29ZeVvffRVnyig@giganews.com...
>
> Forbyd fodbold og riv alle stadions ned. Hvad fanden skal vi med sådan
> noget latterligt hulemandsnarko.

Du svarede selv halvt på spørgsmålet. Hulemandsnarko. Det er fordi
hanmennesker længes efter jagten. Lidt surt at en stor negativ bivirkning af
at få opfyldt jægerinstinktet er psykotisk adfærd, men det er vel den risiko
vi må acceptere. At ville opgive sport bare fordi det har sine negative
bivirkninger ville vel være det samme som at prøve at forbyde alkohol og sex
(hvilket selvfølgelig OGSÅ har været forsøgt). Intentionen er i orden, men
konceptet er samtidig livsfornægtende.




Tim (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-04-05 21:11

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> wrote in message
news:d4e94d$2pm1$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> "> To bulldozere.
>>
>> Tim
>
>
> Jeg er med...3 bulldozere nu
>

Hehe... you can run but ya can't hide

Tim



Jesper (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 24-04-05 17:14

Krumme <kkolsenFJERN@email.dk> wrote:

> "> To bulldozere.
> >
> > Tim
>
>
> Jeg er med...3 bulldozere nu
>
> Krumme

4 Bulldozere!
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Jim (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 24-04-05 17:34

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1gvjbuj.a5o1cu1sz92jeN%spambuster@users.toughguy.net...
> Krumme <kkolsenFJERN@email.dk> wrote:
>
>> "> To bulldozere.
>> >
>> > Tim
>>
>>
>> Jeg er med...3 bulldozere nu
>>
>> Krumme
>
> 4 Bulldozere!

Der er budt 4 bulldozere.. Er der nogen, som byder 5? ;0)

Er der nogen fra Vridsløselille-Fængslet, som kan håndtere disse
maskiner, og som er tilstede i aften?

Ja dig med tatoveringerne og hestehalen..
Lundin, siger du? Hvad er det for et bøsse-navn?

J.



Svend Bent (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 23-04-05 23:25

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in news:426a6a48$0$183
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hold kæft, hvor er det til at brække sig over med de
> 2 præster og de sørgende på forsiden af landet aviser.
>
> Helt ærligt den gut der blev skudt ,er da inde
> i en branche hvor man løber en risiko. Han har jo selv
> begge hænder dybt begravet hash-handel. Måske på
> et mindre plan....men alligevel.

Så du anser det for umuligt, at nogen kan holde af en person der sælger
hash?

> Så sér man alle de sørgende stå der med lukkede øjne
> i dyb sorg over det forfærdelig der er sket: en pusher
> der er blevet skudt. Man skulle tro det var et uskyldigt
> barn der var blevet slået ihjel.

Pushere er også mennesker.

> Holy Shit. Når jeg sér sådan nogle billeder får jeg lyst
> til hijacke en bulldozer og ryde hele lortet derude.

Du må være syg i hovedet.

Tim (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 24-04-05 00:02

"Svend Bent" <svend@bent.com> wrote in message
news:cfGdnYGG29bSVvffRVnyig@giganews.com...
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in news:426a6a48$0$183
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>> Hold kæft, hvor er det til at brække sig over med de
>> 2 præster og de sørgende på forsiden af landet aviser.
>>
>> Helt ærligt den gut der blev skudt ,er da inde
>> i en branche hvor man løber en risiko. Han har jo selv
>> begge hænder dybt begravet hash-handel. Måske på
>> et mindre plan....men alligevel.
>
> Så du anser det for umuligt, at nogen kan holde af en person der sælger
> hash?
>
>> Så sér man alle de sørgende stå der med lukkede øjne
>> i dyb sorg over det forfærdelig der er sket: en pusher
>> der er blevet skudt. Man skulle tro det var et uskyldigt
>> barn der var blevet slået ihjel.
>
> Pushere er også mennesker.
>
>> Holy Shit. Når jeg sér sådan nogle billeder får jeg lyst
>> til hijacke en bulldozer og ryde hele lortet derude.
>
> Du må være syg i hovedet.

Ikke så syg, at han ikke kan se fordelen i Christiania som en stor P-plads.

Tim



Kim2000 (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 24-04-05 17:22

> Pushere er også mennesker.

Husk det når pusheren sælger narko til dit barn, skærer fingrene af det,
når det ikke kan betale, husk at pusheren er et menneske, når han sender
dit barn ind for at røve en kiosk for at betale ham, og husk endelig på
det, når du går til barnets begravelse, fordi det fik et dårligt trip.
Hvis du da ikke allerede er optaget af at få behandlet dit andet barns
traumer efter en narkoman truede det på livet.

Gør som i Thailand - besiddelse af narko 16-32 års fængsel, så stopper
salget lynhurtigt og vi andre kan gå i fred uden at blive overfaldet af
narkomaner der skal finde penge til pusheren.

Pushere er det laveste af det laveste og hele bundet burde henrettes på
stedet, men der vil nok være en enkelt der siger det er synd for
dem.....

mvh
Kim



Jim (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 24-04-05 17:36

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
news:_IPae.119$GB2.84@news.get2net.dk...
>> Pushere er også mennesker.
>
> Husk det når pusheren sælger narko til dit barn, skærer fingrene af
> det, når det ikke kan betale, husk at pusheren er et menneske, når han
> sender dit barn ind for at røve en kiosk for at betale ham, og husk
> endelig på det, når du går til barnets begravelse, fordi det fik et
> dårligt trip. Hvis du da ikke allerede er optaget af at få behandlet
> dit andet barns traumer efter en narkoman truede det på livet.
>
> Gør som i Thailand - besiddelse af narko 16-32 års fængsel, så stopper
> salget lynhurtigt og vi andre kan gå i fred uden at blive overfaldet
> af narkomaner der skal finde penge til pusheren.
>
> Pushere er det laveste af det laveste og hele bundet burde henrettes
> på stedet, men der vil nok være en enkelt der siger det er synd for
> dem.....
>
Det skal Arne nok klare.
Han snakker bare sødt til dem, så gør de det ikke mere.

J.



Arne H.Wilstrup (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Arne H.Wilstrup


Dato : 24-04-05 17:55


"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:426bcb0f$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det skal Arne nok klare.
> Han snakker bare sødt til dem, så gør de det ikke mere.

nå, er du nu krøbet op af din jordhule i møddingen igen? Ned med sig. Hush!

--
ahw



Svend Bent (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 24-04-05 22:33

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in news:_IPae.119$GB2.84
@news.get2net.dk:

>> Pushere er også mennesker.
>
> Husk det når pusheren sælger narko til dit barn, skærer fingrene af det,
> når det ikke kan betale, husk at pusheren er et menneske, når han sender
> dit barn ind for at røve en kiosk for at betale ham, og husk endelig på
> det, når du går til barnets begravelse, fordi det fik et dårligt trip.
> Hvis du da ikke allerede er optaget af at få behandlet dit andet barns
> traumer efter en narkoman truede det på livet.

Ja, det er jo virkelig ofte vi hører om, at sådan noget sker i Danmark.
Kender du nogle pushere personligt?

> Gør som i Thailand - besiddelse af narko 16-32 års fængsel, så stopper
> salget lynhurtigt og vi andre kan gå i fred uden at blive overfaldet af
> narkomaner der skal finde penge til pusheren.

Det ville I også kunne, hvis vi havde en liberal narkopolitik.

> Pushere er det laveste af det laveste og hele bundet burde henrettes på
> stedet, men der vil nok være en enkelt der siger det er synd for
> dem.....

Nu må du ikke vælte hele mit verdensbillede, altså! Jeg skal lige have én
ting på det rene her... Pædofile er stadig værre end pushere, ikke?

Kim2000 (24-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 24-04-05 23:04

>> Husk det når pusheren sælger narko til dit barn, skærer fingrene af
>> det,
>> når det ikke kan betale, husk at pusheren er et menneske, når han
>> sender
>> dit barn ind for at røve en kiosk for at betale ham, og husk endelig
>> på
>> det, når du går til barnets begravelse, fordi det fik et dårligt
>> trip.
>> Hvis du da ikke allerede er optaget af at få behandlet dit andet
>> barns
>> traumer efter en narkoman truede det på livet.
>
> Ja, det er jo virkelig ofte vi hører om, at sådan noget sker i
> Danmark.

Ja, det sker faktisk ret ofte, lad mig minde om en taxachaufør
fornyligt, derudover kan du nok finde de første 10 drabssager alene i år
(bare læse EB en månedstid, så læser du om de første 2-3 narkodrab), for
slet ikke at tale om de tusindvis af voldssager, hvor narkoen også er
indblandet. Så jo, det sker skam hver eneste dag.

> Kender du nogle pushere personligt?

Tror du virkelig jeg vil omgås den slags "mennesker"?? Hvis jeg opdagede
en i min omgangskreds solgte narko, så gik det lynhurtigt med at få
personen meldt, inden personen kunne skade flere menneskeliv. Det er ens
pligt udfra næstekærlighedsprincippet. .


>> Gør som i Thailand - besiddelse af narko 16-32 års fængsel, så
>> stopper
>> salget lynhurtigt og vi andre kan gå i fred uden at blive overfaldet
>> af
>> narkomaner der skal finde penge til pusheren.
>
> Det ville I også kunne, hvis vi havde en liberal narkopolitik.

Eller en jernhånd overfor sælgerne og så ellers give de narkomaner vi
har nu deres stof, så var narkoproblemet minimalt om 20 år.

>
>> Pushere er det laveste af det laveste og hele bundet burde henrettes
>> på
>> stedet, men der vil nok være en enkelt der siger det er synd for
>> dem.....
>
> Nu må du ikke vælte hele mit verdensbillede, altså! Jeg skal lige have
> én
> ting på det rene her... Pædofile er stadig værre end pushere, ikke?

Det kommer vel an på om den pædofile er en sindsforvirrede person, der
ikke fatter det personen laver er forkert og derfor har brug for
psykologisk hjælp (og naturligvis må i fængsel for at beskytte os
andre), eller om den pædofile er en person, der udemærket ved det
personen laver er både sygeligt og skadeligt for omgivelserne, men er
ligeglad. Den sidstnævnte person kan vi roligt smide i samme bur som
pusheren - som vi fra starten ved kun har eet eneste motiv - at tjene
nemme penge på andres bekostning.

mvh
Kim



Svend Bent (25-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 25-04-05 12:05

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in news:zJUae.567$Sr.109
>> Ja, det er jo virkelig ofte vi hører om, at sådan noget sker i
>> Danmark.
>
> Ja, det sker faktisk ret ofte, lad mig minde om en taxachaufør
> fornyligt, derudover kan du nok finde de første 10 drabssager alene i år
> (bare læse EB en månedstid, så læser du om de første 2-3 narkodrab), for
> slet ikke at tale om de tusindvis af voldssager, hvor narkoen også er
> indblandet. Så jo, det sker skam hver eneste dag.

Aha. Nu har jeg ikke hørt, at taxa-mordet har forbindelse til pushere på
Christiania.

>> Kender du nogle pushere personligt?
>
> Tror du virkelig jeg vil omgås den slags "mennesker"?? Hvis jeg opdagede
> en i min omgangskreds solgte narko, så gik det lynhurtigt med at få
> personen meldt, inden personen kunne skade flere menneskeliv. Det er ens
> pligt udfra næstekærlighedsprincippet. .

Der kan man bare se. Jeg kender adskillige hashpushere, og de er sgu mere
fornuftige at høre på end du er. Jeg vil til enhver tid foretrække deres
selskab frem for stikkersvin og duksedrenge som dig!

En fyr der kun sælger hash skader ikke nogen menneskeliv. Jeg kan
allerhøjst gå med til, at hans kunder skader sig selv, men det er deres
eget valg.

>> Det ville I også kunne, hvis vi havde en liberal narkopolitik.
>
> Eller en jernhånd overfor sælgerne og så ellers give de narkomaner vi
> har nu deres stof, så var narkoproblemet minimalt om 20 år.

Ja, drøm du bare videre. Nu har man prøvet med jernhånd i mere end et halvt
århundrede. Narko trives som aldrig før. Din politik er forældet og
nytteløs. Hvis ikke det kostede så mange penge og liv, så ville det være
hylende morsomt.

> Det kommer vel an på om den pædofile er en sindsforvirrede person, der
> ikke fatter det personen laver er forkert og derfor har brug for
> psykologisk hjælp (og naturligvis må i fængsel for at beskytte os
> andre), eller om den pædofile er en person, der udemærket ved det
> personen laver er både sygeligt og skadeligt for omgivelserne, men er
> ligeglad.

Du fattede vist ikke helt meningen med mit spørgsmål, men skidt med det.

Kim2000 (25-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 25-04-05 14:42

>> Ja, det sker faktisk ret ofte, lad mig minde om en taxachaufør
>> fornyligt, derudover kan du nok finde de første 10 drabssager alene i
>> år
>> (bare læse EB en månedstid, så læser du om de første 2-3 narkodrab),
>> for
>> slet ikke at tale om de tusindvis af voldssager, hvor narkoen også er
>> indblandet. Så jo, det sker skam hver eneste dag.
>
> Aha. Nu har jeg ikke hørt, at taxa-mordet har forbindelse til pushere
> på
> Christiania.
>

Det havde forbindelse med narkohandel, om man sælger narko på christina
eller på nørrebro er irrelevant.


>>> Kender du nogle pushere personligt?
>>
>> Tror du virkelig jeg vil omgås den slags "mennesker"?? Hvis jeg
>> opdagede
>> en i min omgangskreds solgte narko, så gik det lynhurtigt med at få
>> personen meldt, inden personen kunne skade flere menneskeliv. Det er
>> ens
>> pligt udfra næstekærlighedsprincippet. .
>
> Der kan man bare se. Jeg kender adskillige hashpushere, og de er sgu
> mere
> fornuftige at høre på end du er. Jeg vil til enhver tid foretrække
> deres
> selskab frem for stikkersvin og duksedrenge som dig!

Så når jeg ser dit barn blive skudt ned på åben gade fordi det ikke kan
betale pusheren, så er man altså et "stikkersvin" fordi man henvender
sig til politiet?? God pointe bøv.


>
> En fyr der kun sælger hash skader ikke nogen menneskeliv. Jeg kan
> allerhøjst gå med til, at hans kunder skader sig selv, men det er
> deres
> eget valg.

Det er kun deres eget valg de første 1-2 fix, så klapper fælden og
pusheren forærer det ikke længere gratis væk. Nu har han jo en kunde,
som han kan flå.


>>> Det ville I også kunne, hvis vi havde en liberal narkopolitik.
>>
>> Eller en jernhånd overfor sælgerne og så ellers give de narkomaner vi
>> har nu deres stof, så var narkoproblemet minimalt om 20 år.
>
> Ja, drøm du bare videre. Nu har man prøvet med jernhånd i mere end et
> halvt
> århundrede. Narko trives som aldrig før. Din politik er forældet og
> nytteløs. Hvis ikke det kostede så mange penge og liv, så ville det
> være
> hylende morsomt.

Kan du ikke give mig bare eet link, der fortæller at narkomanerne har
fået deres stof udleveret af staten? Åbenbart må narkoen have steget dig
til hovedet, så du ikke evner at læse.


>
>> Det kommer vel an på om den pædofile er en sindsforvirrede person,
>> der
>> ikke fatter det personen laver er forkert og derfor har brug for
>> psykologisk hjælp (og naturligvis må i fængsel for at beskytte os
>> andre), eller om den pædofile er en person, der udemærket ved det
>> personen laver er både sygeligt og skadeligt for omgivelserne, men er
>> ligeglad.
>
> Du fattede vist ikke helt meningen med mit spørgsmål, men skidt med
> det.

formentlig ikke, hvad var meningen?

mvh
Kim



Kent Rådbjerg (27-04-2005)
Kommentar
Fra : Kent Rådbjerg


Dato : 27-04-05 02:01


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:8aadnVXw1dduU_HfRVnyuw@giganews.com...

> Der kan man bare se. Jeg kender adskillige hashpushere, og de er sgu
> mere
> fornuftige at høre på end du er. Jeg vil til enhver tid foretrække
> deres
> selskab frem for stikkersvin og duksedrenge som dig!

Hvad så hvis vi går "et trin op ad stigen" til heroin - amfetamin -
kokainpushere. Er de også fornuftige at høre på, eller går grænsen for
din naivitet ved hashhandel?
Hvordan ved du at dine bekendte hash-pushere _kun_ pusher hash? Har de
selv fortalt dig det?(LOL). Har de også fortalt dig hvad man gør ved
"dårlige" betalere.?
Har de fortalt dig om øretæverne, truslerne, chikanen overfor familien
m.v.?

Stikkersvin og duksedrenge; der er noget du helt og aldeles har
misforstået. Hash-pushere er, med den nuværende lovgivning
_kriminelle_, de mennesker der angiver dem gør intet forkert, de er
hverken stikkersvin eller duksedrenge. At du foretrækker
hash-pushernes selskab fremfor ærlige, lovlydige borgere bekræfter
blot din uvidenhed på området. Du hører kun det du vil høre.

> En fyr der kun sælger hash skader ikke nogen menneskeliv. Jeg kan
> allerhøjst gå med til, at hans kunder skader sig selv, men det er
> deres
> eget valg.

Så kender du ikke særligt meget til miljøet og ved ikke en hujende fis
om, hvordan en hash-gæld inddrives, selv om man "kun" er hashpusher
eller kunde. Velkommen til virkeligheden, Svend-Bent, du har utroligt
meget at lære omkring dette emne.Du ved tydeligvis intet om, hvordan
man får krammet på folk i miljøet og hvordan man honorerer manglende
betalinger til tiden. Du kender adskillige hash-pushere,(siger du), du
omtaler dem sågar som fornuftige mennesker, men du ved alligevel.ikke,
hvad der driver de mennesker, nemlig penge. Pengene er alt og jeg
mener virkelig _alt_ .Jeg har haft poterne dybt, dybt nede i dette her
i over 20 år, hvad er din undskyldning for at være så _h i m m e l r å
b e n d e_ naiv, at du foretrækker disse kriminelles selskab fremfor
lovlydige borgeres?

Velkommen til virkeligheden, Svend-Bent, du vil blive meget
overrasket, hvis du blot vidste, men det gør du tydeligvis ikke.

Skulle du mene at vide bedre, så belær mig endelig, lad mig se lyset,
godheden og fornuften i hashpushere under den nuværende lovgivning.

Mvh
Kent.



Ingolf (25-04-2005)
Kommentar
Fra : Ingolf


Dato : 25-04-05 18:55

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message
news:_IPae.119$GB2.84@news.get2net.dk...
>> Pushere er også mennesker.
>
> Husk det når pusheren sælger narko til dit barn, skærer fingrene af det,
> når det ikke kan betale, husk at pusheren er et menneske, når han sender
> dit barn ind for at røve en kiosk for at betale ham, og husk endelig på
> det, når du går til barnets begravelse, fordi det fik et dårligt trip.
> Hvis du da ikke allerede er optaget af at få behandlet dit andet barns
> traumer efter en narkoman truede det på livet.
>

Husk det når regeringen gør dit barn afhængig af materialismen, sætter det i
gabestok(RKI),
når det ikke kan betale, husk at regeringen også er et skattevæsen, når den
sender
dit barn ind for at lave intetsigende slavearbejde i form af aktivering, og
husk endelig på det, når du går til barnets begravelse, fordi det blev for
stresset, eller kørt over af en anden stresset bilist, som skyldte
skattevæsenet penge.
Hvis du da ikke allerede er optaget af at få behandlet dit andet barn
efter udbrændthed/stress/selvmordstanker/medfødt handicap/lægesjusk/...



Konrad (25-04-2005)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 25-04-05 09:19

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:426a6a48$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hold kæft, hvor er det til at brække sig over med de
> 2 præster og de sørgende på forsiden af landet aviser.

Er det nu til at brække sig over, at man sørger over én man kender er blevet
dræbt som 25-årig?

> Helt ærligt den gut der blev skudt ,er da inde
> i en branche hvor man løber en risiko.

Og hvad så? Brækker du dig også, hvis folk sørger over en politimand der er
blevet dræbt i tjenesten? Hvilken branche tænker du i øvrigt på? Hashhandel
har sgu da aldrig været et højrisiko-"erhverv", med mindre man bevidst
ligger sig ud med visse "organisationer" - men det er jo præcist det
christianniterne dygtigt har undgået.

>Han har jo selv
> begge hænder dybt begravet hash-handel. Måske på
> et mindre plan....men alligevel.

Men alligevel - hvad? Så er det fuldt fortjent at han skydes ned som helt
tilfældigt offer???

> Så sér man alle de sørgende stå der med lukkede øjne
> i dyb sorg over det forfærdelig der er sket: en pusher
> der er blevet skudt. Man skulle tro det var et uskyldigt
> barn der var blevet slået ihjel.

Det er det jo sådan set også.

> Holy Shit. Når jeg sér sådan nogle billeder får jeg lyst
> til hijacke en bulldozer og ryde hele lortet derude.

Tror ikke mange vil græde snot hvis en idiot kører ind i dig fra en
sidevej - du har jo alligevel sikkert gjort ét eller andet, ikke sandt? Du
er jo intet uskyldigt barn.



G B (25-04-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 25-04-05 17:21

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
news:426a6a48$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hold kæft, hvor er det til at brække sig over med de
> 2 præster og de sørgende på forsiden af landet aviser.

Når man så oven i købet ved, at "præsten" Flemming Pless fra
Christianskirken er galloperende vanvittig islam-propagandist, bliver
det endnu værre.

Det var jo hans små elskede perkere, som var ude at lufte
maskinpistolerne.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
GB

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408668
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste