Farvel socialkammerater
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 22-04-05 20:59

Det var på tide der kom noget nyt og frisk blod i socialdemokratiets
ledelse. Det er godt at se en formand der vil der vil noget nyt og
være fremsynet. HTS tøre gøre op med alle de gamle dogmer og det gamle
kammerati som har præget partiet i mange år. Jeg tvivler ikke på der
sidder mange gamle fagforeningsfolk og slår sig i tøjet over den ny
tænkning som HTS står for. Den tid,hvor man bare skulle være en god
parti soldat og råbe hørt er forbi forlængst, men langt om længe gået
op for socialdemokraterne.

L. Jak

Fra : morten sorensen

Dato : 22-04-05 21:25

Lars Jakobsen (slet TFKNV) wrote:
> Det var på tide der kom noget nyt og frisk blod i socialdemokratiets
> ledelse. Det er godt at se en formand der vil der vil noget nyt og
> være fremsynet.

Du mener kopiere Blair/Foghs tilgang til politik hvor et parti i højere
grad drives som et totalitært firma hvor reklameafdelingen er vigtigere
end det egentlige indhold?

Jeg havde selv stemt på HTS hvis jeg skulle og tror at hun har gode
chancer for at slå Fogh - men et stort spring fremad rent demokratisk
synes jeg ikke det er. For mig at se er det en befæstelse af Foghs
succesrige måde at køre V på.

> [...]
> kammerati som har præget partiet i mange år. Jeg tvivler ikke på der
> sidder mange gamle fagforeningsfolk og slår sig i tøjet over den ny

Er hun ikke hovedsagligt bragt til magten med fagforeningernes støtte? I
hvert fald nogle af dem?

> Den tid,hvor man bare skulle være en god
> parti soldat og råbe hørt er forbi forlængst, men langt om længe gået
> op for socialdemokraterne.

Nu har V så desværre overtaget den.

--

morten sorensen

Fra : ab

Dato : 24-04-05 18:30

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Jeg havde selv stemt på HTS hvis jeg skulle .....

Også her, for nu må vi da håbe, at det vil give et skred mod venstrefløjen.
De bedste socialdemokrater vil formentlig ikke kunne holde den nye linie ud
og vende sig mod SF.

ab