EU traktaten
Fra : Michael Köhl

Dato : 22-04-05 10:32

Har nogen i dette forum læst indholdet af traktaten som vi skal stemme om
til september?
Og i så fald hvad er hovedindholdet?

Mvh

Michael

Fra : Lars

Dato : 22-04-05 10:50

In article <4268c474$0$665$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, michaelkohl@webspeed.dk says...
> Har nogen i dette forum læst indholdet af traktaten som vi skal stemme om
> til september?
> Og i så fald hvad er hovedindholdet?

Og er der nogen der har et link til den komplette traktat, på enten engelsk eller dansk?

--
Best regards

Lars

Fra : Jeppe Larsen

Dato : 22-04-05 11:19

On Fri, 22 Apr 2005 11:49:44 +0200, Lars wrote:
> Og er der nogen der har et link til den komplette traktat, på enten engelsk eller dansk?

Dette skulle være hele forfatningstraktaten på dansk:
http://www.eu-oplysningen.dk/upload/application/pdf/29f78d2b/forfatningstraktaten_web.pdf

I lidt mere spiselig form findes disse pjecer:
http://www.eu-oplysningen.dk/emner/fremtid/pjecer/

--
vh
Jeppe W. Larsen

Fra : Per Rønne

Dato : 22-04-05 12:53

Jeppe Larsen <jwl@io.dk> wrote:

> Dette skulle være hele forfatningstraktaten på dansk:
http://www.eu-oplysningen.dk/upload/application/pdf/29f78d2b/forfatnings
traktaten_web.pdf

349 sider. God læselyst, Lars.
--
Per Erik Rønne

Fra : Lars

Dato : 23-04-05 10:38

In article <1gvfajd.fjtzpmfxhtesN%spam@husumtoften.invalid>, spam@husumtoften.invalid says...
> 349 sider. God læselyst, Lars.

Hej Per
Jeg takker og ser frem til noget kvalitetstid med traktaten de kommende weekender

--
Best regards

Lars

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 23-04-05 22:29

"Lars" skrev

> Og er der nogen der har et link til den komplette traktat, på enten
engelsk eller dansk?
[snip]

Prøv i øvrigt at se Jens Peter Bondes læservenlige udgave. Teksten er den
samme, men der er noter i margen. Det kan hjælpe lidt til at forstå hvad der
afsnittene handler om, og hvilke passager der svarer til kendte problemer.
Og Ja JPBonde er jo ikke tilhænger af forfatningen, så noterne skal læses
med det i mente. Jeg synes nu at noterne virker meget upartiske!

link: http://www.euabc.com/upload/rfConstitution_dk.pdf

Mvh. Hans