/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Mord på Pusherstreet
Fra : Malene P


Dato : 21-04-05 21:42

Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres Audi A6
kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer yderligere
tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i gruppen,
der begynder at få kolde fødder?

Malene P




 
 
Kim2000 (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 21-04-05 21:47


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
> Audi A6
> kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer
> yderligere
> tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i
> gruppen,
> der begynder at få kolde fødder?
>

Vi mangler Steven Segal til at rydde op.....

mvh
Kim, der ser en småelendig film i tossen med Segal



Ruth Nielsen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Ruth Nielsen


Dato : 21-04-05 22:56


"Kim2000" skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors skrev i en meddelelse

> > Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
> > Audi A6
> > kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer
> > yderligere
> > tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i
> > gruppen,
> > der begynder at få kolde fødder?

>Hvornår er dét sket? Jeg har ikke set så meget tv de sidste dage.


> Vi mangler Steven Segal til at rydde op.....

Ja, hvis har har det forkromede overblik.

Ruth


Anders Peter Johnsen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 21-04-05 22:57

Kim2000 wrote:
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>>Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
>>Audi A6
>>kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer
>>yderligere
>>tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i
>>gruppen,
>>der begynder at få kolde fødder?
>>
>
>
> Vi mangler Steven Segal til at rydde op....

....Samt Chuck Norris, B.S. Christiansen, Kurt Russell i "Tango og Cash"
og ikke mindst en lyseblå flodhest med baseballbat lydende navnet
"Dolph"? ;-D

http://dr.dk/wulffmorgenthaler/default.asp

(De har vist i øvrigt en bekendt i det sydkoreanske jui-jitsu-miljø som
engang var en stor "skraldemand" som indsatsleder i Politiets
Indsatsstyrke, P.I.S. Noget kunne give mig grund til at tro at han
allerede er impliceret: http://zulu.tv2.dk/spil/pis/?index )


--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Christian B. Andrese~ (25-04-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 25-04-05 08:17


"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message
news:njU9e.452$C73.356@news.get2net.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
> > Audi A6
> > kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer
> > yderligere
> > tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i
> > gruppen,
> > der begynder at få kolde fødder?
> >
>
> Vi mangler Steven Segal til at rydde op.....

Gode gamle Charles Bronson ville kunne rydde op både i Christiania og
Nørrebro, og stadig holde hviledagen i hævd


--
mvh / regards

Christian



Peter K. Nielsen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Peter K. Nielsen


Dato : 21-04-05 23:09


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres Audi
> A6
> kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer yderligere
> tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i gruppen,
> der begynder at få kolde fødder?


aner det ikke, men vi er nogle stykker der ærgrer sig over at nogle
"etniske" danskere fik lov at gøre stedet til et sted hvor politiet ikke tør
komme

Peter



John (22-04-2005)
Kommentar
Fra : John


Dato : 22-04-05 00:15


"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
news:42682462$0$725$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres Audi
>> A6
>> kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer
>> yderligere
>> tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i gruppen,
>> der begynder at få kolde fødder?
>
>
> aner det ikke, men vi er nogle stykker der ærgrer sig over at nogle
> "etniske" danskere fik lov at gøre stedet til et sted hvor politiet ikke
> tør komme


???



Anders Vind Ebbesen (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Anders Vind Ebbesen


Dato : 22-04-05 00:57

On Thu, 21 Apr 2005 at 22:08 GMT, Peter K. Nielsen <nixen@bixen.dk> wrote:
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres Audi
>> A6
>> kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer yderligere
>> tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i gruppen,
>> der begynder at få kolde fødder?
>
> aner det ikke, men vi er nogle stykker der ærgrer sig over at nogle
> "etniske" danskere fik lov at gøre stedet til et sted hvor politiet ikke tør
> komme

Jeg vurderer at politiet hellere vil være en lille gruppe på Christiania, end
på Nørrebro. Begge steder vil de naturligvis helst være i en stor gruppe.

Jeg gætter, alene ud fra din kommentar ovenfor, at du finder Christiania
problematisk helt generelt, og deri er jeg enig med dig.

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:
http://sony.webbesen.dk

Kim Larsen (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-04-05 09:18

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres Audi
> A6
> kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer yderligere
> tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i gruppen,
> der begynder at få kolde fødder?


Er det ikke dejligt at have noget at hidse sig op over angående de fremmede
som du hader så inderligt ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Malene P (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 22-04-05 13:19


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:32d4d$4268b33b$3e3d8cd9$21601@news.arrownet.dk...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres Audi
> > A6
> > kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer
yderligere
> > tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i
gruppen,
> > der begynder at få kolde fødder?
>
>
> Er det ikke dejligt at have noget at hidse sig op over angående de
fremmede
> som du hader så inderligt ?

Næh det er ikke dejligt -det er uhyggeligt. Hvad synes du selv?

Malene P



Kim Larsen (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-04-05 15:31

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4268ec1f$0$23022$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:32d4d$4268b33b$3e3d8cd9$21601@news.arrownet.dk...
>> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> > Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
>> > Audi
>> > A6
>> > kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og sårer
> yderligere
>> > tre personer. Er der ikke bare én lille sølle "halalhipie" her i
> gruppen,
>> > der begynder at få kolde fødder?
>>
>>
>> Er det ikke dejligt at have noget at hidse sig op over angående de
> fremmede
>> som du hader så inderligt ?
>
> Næh det er ikke dejligt -det er uhyggeligt. Hvad synes du selv?

Jeg synes det er uhyggeligt men jeg tror til gengæld du har det rigtig fedt
med det. Endelig noget hvor du kan pege på nogen og hælde en hel masse galde
ud samt føle at du har en retfærdig sag at håndhæve.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Stig Mogensen (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Stig Mogensen


Dato : 22-04-05 15:42

<snip>
> Jeg synes det er uhyggeligt men jeg tror til gengæld du har det rigtig
> fedt med det. Endelig noget hvor du kan pege på nogen og hælde en hel
> masse galde ud samt føle at du har en retfærdig sag at håndhæve.
</snip>

Typisk socialistævl, når blødsøden, direkte stupid og naiv socialistpolitik
på indvandringsområdet, er slået fejl i en grad så selv socialisterne ikke
kan bortforklare deres egen fadæse.

Malene, og alle vi andre, har da i den grad en retfærdig sag......at man får
bekræftet sin pessimisme er da ikke rart, men det kan vi jo takke
halalhippier, og andre fædrelandshadere for.

/Stig

Malene P (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 22-04-05 17:39


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:5b6d6$42690aba$3e3d8cd9$21704@news.arrownet.dk...
> > Næh det er ikke dejligt -det er uhyggeligt. Hvad synes du selv?
>
> Jeg synes det er uhyggeligt men jeg tror til gengæld du har det rigtig
fedt
> med det. Endelig noget hvor du kan pege på nogen og hælde en hel masse
galde
> ud samt føle at du har en retfærdig sag at håndhæve.

Og det mener du ikke, at jeg har i dette tilfælde? Nej, jeg har det ikke
fedt -men rigtigt dårligt ved igen og igen få ret i min skepsis overfor det
smarte i at lukke de fremmede ind. I aftenens TV-avis påstår nogle sinker,
at det hele er politiets og regeringens skyld -ikke de morderiske fremmede
køteres. Og det er du sikkert ganske enig i, din dumme lille ignorant.

Malene P



Svend Bent (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 22-04-05 18:04

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
news:426928f3$0$23009$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> Og det mener du ikke, at jeg har i dette tilfælde? Nej, jeg har det
> ikke fedt -men rigtigt dårligt ved igen og igen få ret i min skepsis
> overfor det smarte i at lukke de fremmede ind.

Så du tror ikke der ville være kampe om hashmarkedet, hvis vi ikke havde
nogle indvandrere i landet? I så fald er du meget naiv!

> I aftenens TV-avis
> påstår nogle sinker, at det hele er politiets og regeringens skyld

Selvfølgelig er det det. Det er et direkte resultat af en komplet latterlig
narkopolitik og bekræfter udelukkende dette. *Ikke* at din stupide racisme
er berettiget.

Jo (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Jo


Dato : 22-04-05 19:13


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:Sqmdne2gq9wOs_TfRVnyvg@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
> news:426928f3$0$23009$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>> Og det mener du ikke, at jeg har i dette tilfælde? Nej, jeg har det
>> ikke fedt -men rigtigt dårligt ved igen og igen få ret i min skepsis
>> overfor det smarte i at lukke de fremmede ind.
>
> Så du tror ikke der ville være kampe om hashmarkedet, hvis vi ikke havde
> nogle indvandrere i landet? I så fald er du meget naiv!
>
>> I aftenens TV-avis
>> påstår nogle sinker, at det hele er politiets og regeringens skyld
>
> Selvfølgelig er det det. Det er et direkte resultat af en komplet
> latterlig
> narkopolitik og bekræfter udelukkende dette. *Ikke* at din stupide racisme
> er berettiget.

Efter min mening drejer det her sig om markedsandele, og har intet med
regeringens politik at gøre. Vi har desværre nok kun set toppen af
isbjerget.
"Kampe" om hashmarkedet vil der nok altid være, også selv om vi ikke have så
mange kriminelle indvandrere. Men denne type kriminelle indvandrere har en
anderledes kontant måde at afgøre tingene på og de har ingen respekt for
almindelige danskere. Derfor er der vigtigt, at der bliver gjort noget ved
det, og at man ikke kalder det racisme, hvis nogle ønsker at være mere
kontante overfor disse mennesker. Det har faktisk intet med racisme at gøre!
Man må nok acceptere, at der er et stort antal danskere, der ikke længere
blot vil vende den anden kind til. Det er efter min mening også ved at være
på tide, hvis det ikke allerede er for sent.

En christianit udtalte her til aften til TV2-nyhederne, at hashkøberne burde
strejke og købe deres hash hos den lokale pusher. Hvor naiv og verdensfjern
kan man blive?

Jo.



Svend Bent (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 22-04-05 22:31

"Jo" <???????@mail.dk> wrote in
news:42693e88$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Efter min mening drejer det her sig om markedsandele, og har intet med
> regeringens politik at gøre. Vi har desværre nok kun set toppen af
> isbjerget.

Pusherstreet er svækket nu, derfor kan de lave det nummer. Den var ikke
gået før boderne blev ryddet. Derfor sker det også først nu.

> "Kampe" om hashmarkedet vil der nok altid være, også selv om vi ikke
> have så mange kriminelle indvandrere.

Så længe hash er forbudt vil der eksistere et sort marked, og det vil der
blive kæmpet om.

> Men denne type kriminelle
> indvandrere har en anderledes kontant måde at afgøre tingene på og de
> har ingen respekt for almindelige danskere. Derfor er der vigtigt, at
> der bliver gjort noget ved det, og at man ikke kalder det racisme,
> hvis nogle ønsker at være mere kontante overfor disse mennesker.

Selvfølgelig skal der gøres noget ved det. Men skal man ikke have den
samme straf for at skyde folk, ligegyldigt om man er af dansk eller
arabisk afstamning?

> Det har faktisk intet med racisme at gøre!

Nej, denne sag (Christiania skyderiet) har intet med racisme at gøre. Men
Malene P's indlæg bunder i hendes racisme, og hun gør sig lystig og tror
det kan gøre halal-hippier til racister, fordi nogle mennesker med mørk
hud har skudt med maskinpistol på Christiania. Det er jo bare til at dø
af grin over, netop fordi det slet ikke er dét, det handler om.

> Man må nok acceptere, at der er
> et stort antal danskere, der ikke længere blot vil vende den anden
> kind til. Det er efter min mening også ved at være på tide, hvis det
> ikke allerede er for sent.

Jeg har aldrig ment at vi skulle vende den anden kind til kriminelle
indvandrere.


Malene P (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 23-04-05 00:35


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:SeGdnVRwYOG88PTfRVnyhQ@giganews.com...
> "Jo" <???????@mail.dk> wrote in
> news:42693e88$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Men Malene P's indlæg bunder i hendes racisme, og hun gør sig lystig og
tror
> det kan gøre halal-hippier til racister, fordi nogle mennesker med mørk
> hud har skudt med maskinpistol på Christiania. Det er jo bare til at dø
> af grin over, netop fordi det slet ikke er dét, det handler om.

Jeg kan ikke se, hvor jeg gør mig lystig over at nogle fremmede svin er i
besiddelse af maskinpistoler og myrder folk med koldt blod. Det handler om,
at de fremmede er ved at overtage hashhandlen -ligesom de er ved at overtage
store dele af narkotikamarkedet og andre former for grov kriminalitet,
rockerne hidtil har styret. Derfor spørger jeg, om ikke bare én lille
halalhippie er vågnet op og har fået en dårlig smag i munden over at støtte
fortsat tilstrømning af det afskyelige skidt.

Malene P



Svend Bent (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 23-04-05 11:44

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
news:42698a59$0$23020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>
> "Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
> news:SeGdnVRwYOG88PTfRVnyhQ@giganews.com...
>> "Jo" <???????@mail.dk> wrote in
>> news:42693e88$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>> Men Malene P's indlæg bunder i hendes racisme, og hun gør sig lystig
>> og
> tror
>> det kan gøre halal-hippier til racister, fordi nogle mennesker med
>> mørk hud har skudt med maskinpistol på Christiania. Det er jo bare
>> til at dø af grin over, netop fordi det slet ikke er dét, det handler
>> om.
>
> Jeg kan ikke se, hvor jeg gør mig lystig over at nogle fremmede svin
> er i besiddelse af maskinpistoler og myrder folk med koldt blod. Det
> handler om, at de fremmede er ved at overtage hashhandlen -ligesom de
> er ved at overtage store dele af narkotikamarkedet og andre former for
> grov kriminalitet, rockerne hidtil har styret. Derfor spørger jeg, om
> ikke bare én lille halalhippie er vågnet op og har fået en dårlig smag
> i munden over at støtte fortsat tilstrømning af det afskyelige skidt.

Ja, og det er dét, jeg opfatter som at du gør dig lystig over det der er
sket. Du er ikke forarget over at en mand er blevet skudt og dræbt. Du er
forarget over, at det er nogle perkere, der har gjort det og du bruger det
som løftestang for din racisme.

Det giver mig en dårlig smag i munden, at du generaliserer alt "det
afskyelige skidt" der kommer ind i landet, når du er udmærket klar over, at
der findes masser af danske svin af samme klasse, plus masser af flinke,
ufarlige, hårdtarbejdende indvandrere, plus masser af flygtninge som
oprigtigt har brug for et nyt land at bo i!

For at svare direkte på dit hjernedøde spørgsmål: Nej, jeg tror ikke der er
en eneste sølle, lille halalhippie der "vågner op". Heldigvis.

Malene P (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 23-04-05 11:54


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:s7SdnUFHmJCbuvffRVnyuw@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
> news:42698a59$0$23020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

[SNIP -ævl og tåbelig udenomssnak]
> For at svare direkte på dit hjernedøde spørgsmål: Nej, jeg tror ikke der
er
> en eneste sølle, lille halalhippie der "vågner op". Heldigvis.

Her er jeg til gengæld enig -i VIL ikke se den virkelige verden.

Malene P



Svend Bent (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 23-04-05 12:10

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in news:426a29a5$0$22999
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>> For at svare direkte på dit hjernedøde spørgsmål: Nej, jeg tror ikke der
> er
>> en eneste sølle, lille halalhippie der "vågner op". Heldigvis.
>
> Her er jeg til gengæld enig -i VIL ikke se den virkelige verden.

Uha, nu tager du power-argumenterne i brug, hva.

Ingolf (26-04-2005)
Kommentar
Fra : Ingolf


Dato : 26-04-05 16:28

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
news:42698a59$0$23020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
> news:SeGdnVRwYOG88PTfRVnyhQ@giganews.com...
>> "Jo" <???????@mail.dk> wrote in
>> news:42693e88$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>> Men Malene P's indlæg bunder i hendes racisme, og hun gør sig lystig og
> tror
>> det kan gøre halal-hippier til racister, fordi nogle mennesker med mørk
>> hud har skudt med maskinpistol på Christiania. Det er jo bare til at dø
>> af grin over, netop fordi det slet ikke er dét, det handler om.
>
> Jeg kan ikke se, hvor jeg gør mig lystig over at nogle fremmede svin er i
> besiddelse af maskinpistoler og myrder folk med koldt blod. Det handler
> om,
> at de fremmede er ved at overtage hashhandlen -ligesom de er ved at
> overtage
> store dele af narkotikamarkedet og andre former for grov kriminalitet,
> rockerne hidtil har styret. Derfor spørger jeg, om ikke bare én lille
> halalhippie er vågnet op og har fået en dårlig smag i munden over at
> støtte
> fortsat tilstrømning af det afskyelige skidt.
>
> Malene P
>

Fy for satan nogle modbydelige udtalelser om andre mennesker. Du har sq da
et totalt forkvaklet menneskesyn. "Fremmede svin"? "tilstrømning af det
afskyelige skidt."? Det lyder sq nøjagtig som et andet dumt svin der vist
nok var fører for Tyskland i 30-40'erne. Mage til racehad skal man lede
længe efter. Du burde skamme dig. Tag og åbn dine " istedet for at blive
hevet rundt ved næsen af de forskellige medier.



Malene P (26-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 26-04-05 17:15


"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
news:426e5d68$0$22997$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> news:42698a59$0$23020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > "Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
> > news:SeGdnVRwYOG88PTfRVnyhQ@giganews.com...
> >> "Jo" <???????@mail.dk> wrote in
> >> news:42693e88$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> >> Men Malene P's indlæg bunder i hendes racisme, og hun gør sig lystig
og
> > tror
> >> det kan gøre halal-hippier til racister, fordi nogle mennesker med mørk
> >> hud har skudt med maskinpistol på Christiania. Det er jo bare til at dø
> >> af grin over, netop fordi det slet ikke er dét, det handler om.
> >
> > Jeg kan ikke se, hvor jeg gør mig lystig over at nogle fremmede svin er
i
> > besiddelse af maskinpistoler og myrder folk med koldt blod. Det handler
> > om,
> > at de fremmede er ved at overtage hashhandlen -ligesom de er ved at
> > overtage
> > store dele af narkotikamarkedet og andre former for grov kriminalitet,
> > rockerne hidtil har styret. Derfor spørger jeg, om ikke bare én lille
> > halalhippie er vågnet op og har fået en dårlig smag i munden over at
> > støtte
> > fortsat tilstrømning af det afskyelige skidt.
> >
> > Malene P
> >
>
> Fy for satan nogle modbydelige udtalelser om andre mennesker. Du har sq da
> et totalt forkvaklet menneskesyn. "Fremmede svin"? "tilstrømning af det
> afskyelige skidt."? Det lyder sq nøjagtig som et andet dumt svin der vist
> nok var fører for Tyskland i 30-40'erne. Mage til racehad skal man lede
> længe efter. Du burde skamme dig. Tag og åbn dine " istedet for at blive
> hevet rundt ved næsen af de forskellige medier.

Jeg har ikke sagt at alle fremmede er svin. Jeg taler om de svin, der
udfører handlinger som er beskrevet i denne tråd. Hvis det er racisme, må
det stå for din egen regning.

Malene P



Ingolf (26-04-2005)
Kommentar
Fra : Ingolf


Dato : 26-04-05 17:48


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
news:426e6967$0$23085$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Jeg har ikke sagt at alle fremmede er svin. Jeg taler om de svin, der
> udfører handlinger som er beskrevet i denne tråd. Hvis det er racisme, må
> det stå for din egen regning.
>
> Malene P
>

Nå? Det har du aldrig sagt? Nu lyder du som Erhard Jacobsen.

Hvad mener du så med "tilstrømning af det afskyelige skidt"? Du ER racist!
Så indrøm det dog, længere er den ikke.



Malene P (26-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 26-04-05 18:01


"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
news:426e700e$0$23020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> news:426e6967$0$23085$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > Jeg har ikke sagt at alle fremmede er svin. Jeg taler om de svin, der
> > udfører handlinger som er beskrevet i denne tråd. Hvis det er racisme,

> > det stå for din egen regning.
> >
> > Malene P
> >
>
> Nå? Det har du aldrig sagt? Nu lyder du som Erhard Jacobsen.
>
> Hvad mener du så med "tilstrømning af det afskyelige skidt"? Du ER racist!
> Så indrøm det dog, længere er den ikke.

Underforstået det afskyelige skidt, der foretager de omtalte handlinger. Lad
nu være med at være en større idiot end nødvendigt.

Malene P



Ingolf (26-04-2005)
Kommentar
Fra : Ingolf


Dato : 26-04-05 18:37

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
news:426e741b$0$23052$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Lad nu være med at være en større idiot end nødvendigt.
>

Man skal ikke kaste med æbler hvis man selv er et skrog!



Malene P (26-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 26-04-05 19:28


"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
news:426e7ba6$0$23008$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> news:426e741b$0$23052$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > Lad nu være med at være en større idiot end nødvendigt.
> >
>
> Man skal ikke kaste med æbler hvis man selv er et skrog!

Nå, det hjalp altså ikke.

Malene P



Kim Larsen (27-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 27-04-05 00:30

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:426e8862$0$23061$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> news:426e7ba6$0$23008$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
>> news:426e741b$0$23052$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> >
>> > Lad nu være med at være en større idiot end nødvendigt.
>> >
>>
>> Man skal ikke kaste med æbler hvis man selv er et skrog!
>
> Nå, det hjalp altså ikke.

Da ikke når manden har fuldstændig ret.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Malene P (27-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 27-04-05 11:22


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:4dbf4$426ecef5$3e3d8cd9$22453@news.arrownet.dk...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:426e8862$0$23061$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> > news:426e7ba6$0$23008$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> >> news:426e741b$0$23052$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >> >
> >> > Lad nu være med at være en større idiot end nødvendigt.
> >> >
> >>
> >> Man skal ikke kaste med æbler hvis man selv er et skrog!
> >
> > Nå, det hjalp altså ikke.
>
> Da ikke når manden har fuldstændig ret.

I hvad?

Malene P



Malene P (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 22-04-05 20:49


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:Sqmdne2gq9wOs_TfRVnyvg@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
> news:426928f3$0$23009$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> > I aftenens TV-avis
> > påstår nogle sinker, at det hele er politiets og regeringens skyld
>
> Selvfølgelig er det det. Det er et direkte resultat af en komplet
latterlig
> narkopolitik og bekræfter udelukkende dette. *Ikke* at din stupide racisme
> er berettiget.

De skyldige er de fremmede svin, der planlagde og udførte mordet.

Malene P




Svend Bent (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 22-04-05 22:46

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
news:426955ba$0$23049$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> De skyldige er de fremmede svin, der planlagde og udførte mordet.

Selvfølgelig er de skyldige. Men politikerne har også en del af ansvaret,
for det ville ikke være sket, hvis de havde håndteret hashproblematikken på
den smarteste måde, hvilket er en legalisering.

Hvorfor skal du have med at det er *fremmede* svin? Er det ikke nok at de
er nogle svin? Var du ikke blevet lige så forarget over skyderiet, hvis det
havde været nogle danske svin der skød?

Malene P (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 23-04-05 00:29


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:-42dnWZCtLAT7fTfRVnytQ@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
> news:426955ba$0$23049$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> > De skyldige er de fremmede svin, der planlagde og udførte mordet.

> Hvorfor skal du have med at det er *fremmede* svin? Er det ikke nok at de
> er nogle svin? Var du ikke blevet lige så forarget over skyderiet, hvis
det
> havde været nogle danske svin der skød?

Jo, men det var det tilsyneladende ikke -det var fremmede svin.

Malene P



Svend Bent (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 23-04-05 11:48

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
news:42698a58$1$23020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>> Hvorfor skal du have med at det er *fremmede* svin? Er det ikke nok
>> at de er nogle svin? Var du ikke blevet lige så forarget over
>> skyderiet, hvis
> det
>> havde været nogle danske svin der skød?
>
> Jo, men det var det tilsyneladende ikke -det var fremmede svin.

Du svarede ikke på det første spørgsmål. Jeg tillader mig at tvivle
kraftigt på, at du havde bragt det op, hvis det ikke havde været fremmede
svin der skød.

Jo (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Jo


Dato : 22-04-05 14:04

> Er det ikke dejligt at have noget at hidse sig op over angående de
> fremmede som du hader så inderligt ?
>
> --
> Kim Larsen

Desværre har folk, som er mere normalt begavede socialister end KL, været
medvirkende til at slå udlændingedebatten ihjel igennem de sidste 20 år
under påskud af, at der var tale om racisme.
Det er bl.a. disse godtroende og lidt naive menneskers skyld, at vi har de
store kriminalitetsproblemer, som vi har i dag.
Hvis der dog bare havde været flere af KL's type imellem dem, var de aldrig
blevet taget seriøst, og vi havde sandsynligvis fået en god saglig debat om
emnet, og derfor bedre styr på problemerne.
Det er paradoksalt, at det nu er udlændingene selv, der forsøger at fortælle
os, at vi skal reagere skarpere. Det stiller folk af KL's slags i en
vanskeligere situation hvis de kritiserer disse udlændinge, da de så selv
risikerer at blive kaldt for racister.

Jo.



Svend Bent (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 22-04-05 17:58

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
> Audi A6 kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og
> sårer yderligere tre personer. Er der ikke bare én lille sølle
> "halalhipie" her i gruppen, der begynder at få kolde fødder?

Episoden er et resultat af magtfulde vindrikkeres tiltag overfor
Pusherstreet. Den er et forsøg på at skræmme de sidste hashkunder væk fra
Christiania og ud i hashklubberne, som indvandrerne styrer. Hashsælgende
indvandrere tjener tykt på den borgerlige regerings nytteløse indsats mod
Pusherstreet. Man fristes til at tro det er noget, Bertel Haarder har
udtænkt.

Malene P (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 22-04-05 20:50


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:9ZGdnTLXT-uMsPTfRVnyhA@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>
> > Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
> > Audi A6 kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og
> > sårer yderligere tre personer. Er der ikke bare én lille sølle
> > "halalhipie" her i gruppen, der begynder at få kolde fødder?
>
> Episoden er et resultat af magtfulde vindrikkeres tiltag overfor
> Pusherstreet. Den er et forsøg på at skræmme de sidste hashkunder væk fra
> Christiania og ud i hashklubberne, som indvandrerne styrer. Hashsælgende
> indvandrere tjener tykt på den borgerlige regerings nytteløse indsats mod
> Pusherstreet. Man fristes til at tro det er noget, Bertel Haarder har
> udtænkt.

Hvorfor det?

Malene P



Svend Bent (22-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 22-04-05 22:54

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
news:426955bb$0$23049$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>
> "Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
> news:9ZGdnTLXT-uMsPTfRVnyhA@giganews.com...
>> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
>> news:42681083$0$23044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>>
>> > Ja, så har de voldelige fremmede også indtaget Christiania. I deres
>> > Audi A6 kører de ind og med maskinpistoler myrder foreløbig én og
>> > sårer yderligere tre personer. Er der ikke bare én lille sølle
>> > "halalhipie" her i gruppen, der begynder at få kolde fødder?
>>
>> Episoden er et resultat af magtfulde vindrikkeres tiltag overfor
>> Pusherstreet. Den er et forsøg på at skræmme de sidste hashkunder væk
>> fra Christiania og ud i hashklubberne, som indvandrerne styrer.
>> Hashsælgende indvandrere tjener tykt på den borgerlige regerings
>> nytteløse indsats mod Pusherstreet. Man fristes til at tro det er
>> noget, Bertel Haarder har udtænkt.
>
> Hvorfor det?

Jeg går ud fra at du spørger til det sidste? Det var nu bare en joke.

Malene P (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 23-04-05 00:29


"Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
news:f8CdnUmT1tAY7_TfRVnyhw@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
> news:426955bb$0$23049$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>>>Man fristes til at tro det er
> >> noget, Bertel Haarder har udtænkt.
> >
> > Hvorfor det?
>
> Jeg går ud fra at du spørger til det sidste? Det var nu bare en joke.

Aha -og hvori består det morsomme så?

Malene P



Svend Bent (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Svend Bent


Dato : 23-04-05 11:49

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in news:42698a58$0$23020
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>> Jeg går ud fra at du spørger til det sidste? Det var nu bare en joke.
>
> Aha -og hvori består det morsomme så?

At du ikke synes det er morsomt.

Anders Peter Johnsen (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 23-04-05 11:49

Malene P wrote:
> "Svend Bent" <svend@bent.com> skrev i en meddelelse
> news:f8CdnUmT1tAY7_TfRVnyhw@giganews.com...
>
>>"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in
>>news:426955bb$0$23049$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>>
>>>>Man fristes til at tro det er
>>>>noget, Bertel Haarder har udtænkt.
>>>
>>>Hvorfor det?
>>
>>Jeg går ud fra at du spørger til det sidste? Det var nu bare en joke.
>
>
> Aha -og hvori består det morsomme så?
>
> Malene P

Måske i at det - konspirationsparanoidt tænkt - er den helt perfekte,
kærkomne anledning til totalt at nedlægge Christiania.

Til fordel for udstykning og "privat vej", hvilket jeg oprigtigt synes
ville være forbandet fattigt. Ikke mindst i betragtning af at der
forefindes et ganske unikt kulturliv (se bare på de velbesøgte og
internationalt berømmede spillesteder), som det forekommer mig sindssygt
småligt at ville smadre til fordel for ubetalelige liebhaverlejligheder
for den borgerlige overklasse...

Boligmarkedet derinde skal selvklart åbnes for andre end "venners
venner", men det er for mig at se også forbandet vigtigt at vi bevarer
Christiania som een af vore mest besøgte kulturinstitutioner og ikke ud
fra fascistiske jantelovskomplekser tromler hele lortet ned.

Jeg bryder mig normalt ikke om FN, men her har vi et selvklart eksempel
på noget, der - hvad offentlig adgang og funktion angår - klart burde
fredes som "kulturarvsminde", så det ikke bare bliver kold kapitalisme,
der dikterer dette områdes fremtid.

Ellers kunne vi i princippet lige så godt jævne Tivoli til fordel for en
parkeringskælder og leje Amalienborg ud som konferencecenter eller
festlokaler...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen









Jo (23-04-2005)
Kommentar
Fra : Jo


Dato : 23-04-05 14:19

> Måske i at det - konspirationsparanoidt tænkt - er den helt perfekte,
> kærkomne anledning til totalt at nedlægge Christiania.
>
> Til fordel for udstykning og "privat vej", hvilket jeg oprigtigt synes
> ville være forbandet fattigt. Ikke mindst i betragtning af at der
> forefindes et ganske unikt kulturliv (se bare på de velbesøgte og
> internationalt berømmede spillesteder), som det forekommer mig sindssygt
> småligt at ville smadre til fordel for ubetalelige liebhaverlejligheder
> for den borgerlige overklasse...
>
> Boligmarkedet derinde skal selvklart åbnes for andre end "venners venner",
> men det er for mig at se også forbandet vigtigt at vi bevarer Christiania
> som een af vore mest besøgte kulturinstitutioner og ikke ud fra
> fascistiske jantelovskomplekser tromler hele lortet ned.
>
> Jeg bryder mig normalt ikke om FN, men her har vi et selvklart eksempel på
> noget, der - hvad offentlig adgang og funktion angår - klart burde fredes
> som "kulturarvsminde", så det ikke bare bliver kold kapitalisme, der
> dikterer dette områdes fremtid.
>
> Ellers kunne vi i princippet lige så godt jævne Tivoli til fordel for en
> parkeringskælder og leje Amalienborg ud som konferencecenter eller
> festlokaler...
--
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Jeg er helt enig i, at Christiania har en vis kulturværdi, ligesom Tivoli og
Amalienborg har det. Forskellen er blot, at der kommer knapt så mange
kriminelle mennesker de sidstnævnte steder som på Christiania. Mig bekendt
er heller ingen af Tivolis og Amalienborgs aktiviteter baseret på kriminel
virksomhed (forstået ud fra et "normalt" synspunkt), som bl.a. hashsalget jo
er det på Christiania.

Jeg ville personligt ikke holde liv i Christiania alene p.g.a.
spillestederne, som der i forvejen er alt for mange af i København. Disse
spillesteder modtager alle tilskud og ingen giver overskud, hvilket i øvrigt
er helt i orden, blot det ikke overdrives, så samfundet skal holde liv i
flere dyre spillesteder i samme område.

Det er vel ikke helt ukendt, at f.eks. indbrudstyve altid har været i stand
til at finde en aftager af stjålne varer på Christiania, og at man samme
sted og uden de store problemer, vil kunne anskaffe sig et skydevåben.
Det lader heldigvis til, at dele af Christianias efterhånden midaldrende
beboere har skiftet synspunkter, og nu godt vil medvirke til, at
kriminaliteten bekæmpes i større omfang end tidligere, hvilket i øvrigt også
var helt nødvendigt og på høje tid, da Christiania sandsynligvis ellers blev
lukket. Læg i den forbindelse mærke til, at der kom gevaldigt skred i
udviklingen, da den bestående regering krævede en større grad af konsekvens.

Jeg mener i øvrigt at det er i orden, at Christianias beboere får en vis
grad af frihed til selv at vælge hvor og hvordan de vil opføre deres huse,
så længe de bygningsreglementer, som resten af samfundet må indordne sig
under, bliver overholdt. I modsat fald er det efter min mening en hån mod
alle de andre skatteydere i samfundet, som jo trods alt betaler for, at
Christiania kan blive ved med at bestå.

Tak fordi du gad at læse helt herned til....

Jo.




krisse (25-04-2005)
Kommentar
Fra : krisse


Dato : 25-04-05 22:40

Jo wrote:
> Jeg mener i øvrigt at det er i orden, at Christianias beboere får en vis
> grad af frihed til selv at vælge hvor og hvordan de vil opføre deres huse,
> så længe de bygningsreglementer, som resten af samfundet må indordne sig
> under, bliver overholdt. I modsat fald er det efter min mening en hån mod
> alle de andre skatteydere i samfundet, som jo trods alt betaler for, at
> Christiania kan blive ved med at bestå.
>
> Tak fordi du gad at læse helt herned til....
>
> Jo.
>

Personligt nyder jeg at gå en fredelig tur ned af voldene, selvom jeg
ikke ryger hash, bor på Christiania, eller går med skydevåben.

Med nybyggerierne i København den seneste tid i baghovedet ser jeg meget
nødigt at kommunen overtager bebyggelsen på Christiania.

For min skyld kan de sparke pusherne et vist sted, men vi har i forvejen
alt for få naturområder i København - hvorfor ødelægge et af de bedste
og mest originale?

- Fordi det ikke er 'os' der har bygget det - det er sgu da et
snævertsynet synspunkt. Jeg kan til nøds forstå argumentet om at man
ikke skal opfordre til besættelse af den slags, men så skulle de da have
ryddet stedet for lang tid siden før børn begyndte at vokse op der ude.
Det er for sent at rydde fristaden IMO - de havde chancen, men man kan
ikke nedlægge folks hjem efter så mange år. Så må samfundet (forsvaret,
eller hvem der ellers påstår at eje stedet) påtage sig ansvaret og sige:
okay, vi har ikke opretholdt loven *VI* er skyldige.

Det samme gælder for ungdomshuset. Hvis de virkelig ville bruge stedet
så skulle de retmæssige ejere have ryddet det for langt tid siden. Ikke
at rydde sådan et sted er IMO det samme som at give folk lov til at
blive. Er en unødig hån at fjerne folk fra det der (ret eller
uretmæssigt) har været deres hjem gennem flere år.

Er en grund til at der i loven optræder frafaldstilfælde som effekt af
en for lang behandlingsperiode.



krisse (25-04-2005)
Kommentar
Fra : krisse


Dato : 25-04-05 22:11

Sigh.

Hvornår vågner folk op og indser at racisme er logisk ukorrekt. Hvorfor
tror så mange at verdenen er sort/hvid - man skulle næsten tro at 60% af
danmarks befolkning er underuddannede.

Hvis i ikke selv kan se at racisme (fordomme for fremmede, kald det hvad
i vil) er (logisk *ikke* nødvendigvis etisk (etik er subjektivt, det er
logik ikke)) forkert er jeg meget, meget bedrøvet på jeres vegne.

Lad mig argumentere, logisk og objektivt for grunden til disse episoder
og optrapningen af vold i kredse af indvandrere (fordi det nu engang er
det emne der er bragt på banen).

Primitiv kriminalitet er en direkte konsekvens af fattigdom og
utilpasning. Børn (i høj grad med anden etnisk baggrund) bliver gang på
gang svigtet af de scociale myndigheder. Kommunikationen med forældrene
er mildest talt utilgivelig og Bertels håndtering af svindende mødepligt
og manglende plejeordninger for de unge er jo lige til en tysk pornofilm.

Vi lukker folk ind med et løfte om at give dem asyl og integrere dem og
hvad sker der? - Ikke en skid! Børnene bliver svigtet i skolen og
forældrene får ingen besked. Når skole på skole vender ryggen til
børnene i deres mislykkede forsøg på at uddanne og få dialog med
forældrene herom (også fordi de ingen støtte fra staten får) er der til
sidst ingen skoler der vil have dem, og hvem skal tage skraldet? Jaah,
det skal.... forældrene selvfølgelig, JAH! De skal da *straffes* - sådan
løser vi et af de hastigt voksende problemer i dagens Danmark. Kanon idé
Bertel!

Der er da ikke noget at sige til at børn fra familier med ufatteligt få
midler og som oven i købet bliver svigtet i aller usleste grad ender i
kriminalitet af den ene eller anden grad.

Det er langt fra et raceproblematisk (?) problem, det er en general
tendens hos unge med få, eller ingen mulighed for uddannelse. Det er
ikke alle der har midler til at gennemgå et folkeskoleforløb og hvis
disse børn ikke får hjælp vil det udvikle sig i en kedelig retning, hos
danskere så vel udlændinge.

Når problemet først er opstået vil det selv sagt smitte af på det lokale
scociale miljø og hvis der ikke sættes hårdt ind med scocial hjælp,
rådgivning og penge vil det kun vokse sig større og større og større.

Hvis VK (og den almene danske befolkning) fortsætter den fremmedhadske
kurs der er sat de sidste fire år er jeg bange for at problemet aldrig
vil blive løst - der er i forvejen meget at indhente og det piner mig at
måtte se til mens velfærdsamfundet køres i sænk.

/em smutter i kiosken efter 9mm's og smertestillende

:(

Knud Larsen (26-04-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 26-04-05 17:21


"krisse" <andreas@skielboe.dk> wrote in message
news:426d5db7$1_1@127.0.0.1...
> Sigh.
>
> Hvornår vågner folk op og indser at racisme er logisk ukorrekt. Hvorfor
> tror så mange at verdenen er sort/hvid - man skulle næsten tro at 60% af
> danmarks befolkning er underuddannede.
>
> Hvis i ikke selv kan se at racisme (fordomme for fremmede, kald det hvad i
> vil) er (logisk *ikke* nødvendigvis etisk (etik er subjektivt, det er
> logik ikke)) forkert er jeg meget, meget bedrøvet på jeres vegne.
>
> Lad mig argumentere, logisk og objektivt for grunden til disse episoder og
> optrapningen af vold i kredse af indvandrere (fordi det nu engang er det
> emne der er bragt på banen).
>
> Primitiv kriminalitet er en direkte konsekvens af fattigdom og
> utilpasning. Børn (i høj grad med anden etnisk baggrund) bliver gang på
> gang svigtet af de scociale myndigheder. Kommunikationen med forældrene er
> mildest talt utilgivelig og Bertels håndtering af svindende mødepligt og
> manglende plejeordninger for de unge er jo lige til en tysk pornofilm.
>
> Vi lukker folk ind med et løfte om at give dem asyl og integrere dem og
> hvad sker der? - Ikke en skid!

Må jeg lige indskyde at højst en tredjedel af alle indvandrere er
flygtninge, og langt færre af dem der kommer ind lige nu, - eller er fakta
irrellevante? Faktisk gør vi jo hvad vi kan for at folk IKKE kommer ind. Men
selvføgelig, det SKAL bare være vores skyld det hele.

Jeg vil opfordre til at vi indfører en månedlig "skyld dag", alle danskere
samles på Rådhuspladsen og råber et nifoldigt "Det hele er vores skyld", og
så pisker vi os med medbragte piskeris, og går derefter hulkende hver til
sit. Er man med på ideen? Vi kan starte i morgen.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408668
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste