Nordkorea bandlyst
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-04-05 19:06

"Jesus-loves-you" skrev
news:mcy2e.108132$Vf.4154695@news000.worldonline.dk

> (Rom 12,19-21)
>
> Disse bibelvers blev højaktuelle forleden dag, da FN meddelte, at
> Nordkorea,
> hvis ulovlige ledelse jo i særdeleshed har begået forbrydelse imod
> Menneskeheden, kun havde mad til et par uger.

Are you blind, or what ?

Nordkorea ér allerede *bandlyst* (apropos no-food)

Name: Lyrik
Date: 28. marts 2005 CET 17:55 (DK sommertime 2005)
Subject: Re: Friheden til at tænke, tro og ytre sig anderledes...
Newsgroup: dk.livssyn.kristendom

> Eksempel:
> "Jeg bandlyser den der modsætter sig verdensmission med omvendelse af
> hedningenationerne"!
>
> Hvis jeg har bemyndigelsen, så er de bandlyst!))
> Jeg regner med at al Vorherres modgang skal få dem på bedre tanker.
> Opgiver de tanken, så løser jeg dem fra bandet(hvis jeg havde
> bemyndigelsen).

Og bare rolig ... du skal nok få din *velfortjente* straf - no question
about that !

> Jeg havde mest lyst til at opfordre folk og nationer til at smække
> hjælpekassen i; fordi man jo ellers ville medvirke til at opretholde et
> ondt
> regime, som oven i købet forsøger at anskaffe sig Atomvåben. Jo før det
> regime braser sammen, desto bedre, tænkte jeg.
>
> Men jeg tav pga. Rom.12,19-21, og befolkningen i Nordkorea har jo IKKE
> skyld i regeringens massemord på uskyldige. De er jo selve ofrene.
>
> Hvis nogen skal straffes, så må det være de *skyldige* ...

> [...]

Har du behov for flere tæv for at forstå det tydelig nok ?

Skal vi bede Gud om at sende et sådant tegn, hva' usling ?

With kind regards (see file 3067),
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-04-05 19:14

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

DADDY-Break:
(2005-04-21, CET 20:10)
- "Indeed."

Indeed what, DADDY ?

This one:
> Nordkorea ér allerede *bandlyst* (apropos no-food)

?

Omvend dig, slyngel !!!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4007

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 22-04-05 12:55

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> wrote in message

> Omvend dig, slyngel !!!

Hvordan kan man egentlig forlange at et andet menneske skal blive omvendt,
når man ikke selv er omvendt? Så forlanges det at man skal omvende sig til
det allerede forkerte.