You are a fool, China-cannibal
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-04-05 09:00

News:

=== citat start ===

P134 NRK-tekst on 20.apr (2005, CET) 09:28:26

(Kina ber paven bryte med Taiwan, red.)

Kinesisk myndigheter ber den nyvalgte
paven om å bryte forbindelsene med
Taiwan, og holde seg utenfor Kinas
indre anliggende.

En talsmann for kinesiske myndigheter
sier at de håper paven kan skape en
atmosfære som kan bedre forholdet
mellom Kina og Vatikanet.

Forbindelsene ble brutt da
kommunistregimet utviste Vatikanets
ambassadør i 1951.

=== citat slut ====

Den sag kan vi hurtigt få ordnet ...

Alt, hvad der skal gøre, er følgende:

1.
Afvikling af det kinesiske diktatur.

2.
Retsforfølgelse af forbryderne, herunder dem, som er ansvarlige for
massakren på den himmelske "fredsplads" den 4. juni 1989.

CRIME DOES NOT BAY !!!

-

3702 news:fq%1e.107830$Vf.4143244@news000.worldonline.dk

In the name of the Father:

Crash down, evil regime.

With kind regards (see file 3067),
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 20-04-05 16:54

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse

> Alt, hvad der skal gøre, er følgende:
>
> 1.
> Afvikling af det kinesiske diktatur.

Der er ikke noget kinesisk dikatatur - og paven kunne passende gøre op med
de middelalderlige doktriner, der hindrer folk i at have et naturligt
sexualliv, hindrer børnebegrænsninger og tale om aids.

> 2.
> Retsforfølgelse af forbryderne, herunder dem, som er ansvarlige for
> massakren på den himmelske "fredsplads" den 4. juni 1989.

Det var ikke særlig smart det, der skete på Tianmen pladsen i 89- men at
gøre det til et spørgsmål om en eller anden ligegyldig pave, er at skyde
langt over målet - lad mig sige det straks: hvis Kina skulle foretage sig
noget sligt, så måtte man jo i samme åndedrag forlange at Vatikanet
beklagede og retsforfulgte -evt. posthumt - de ansvarlige for inkvisitionen,
den katolske kirkes bidrag til pogromerne under nazisterne og dens medansvar
for hvad der skete med jøderne under II.verdenskrig. De tog ikke officielt
afstand fra Hitlers regimente -og den nuværende pave er jo netop kendt som
at have været medlem af HitlerJugend.

I det hele taget er der ingen lande eller religioner, der kan sige sig fri
for at have blodige hænder på et eller andet tidspunkt i historien. USA,
England, Tyskland, Frankrig m.v. har været med i værre kampe (Vietnam fx) -
og har altså ikke noget at lade nogen andre høre.

--
ahw