hVAD GØR VI VED FRANK skitzoid=ærlig
Fra : Bo Warming

Dato : 16-04-05 23:34

2. del af programmet om """sygdomsramte"" skitzoide viste igen at disse er
nyttigere end gennemsnitsdanskeren - de tør være ærlige, og inspirerer måske
til et bedre samfund.

De fleste er jo alligevel nasserøve - 61% cirka.

Produktionen af alt vi bruger klares af ½% - især ingeniører

Gavner højtlønnede oppositionspolitikere, der lever af partistøtte -
politikere bør slet ikke have løn

Diagnoser om sjæl er latterlige.
Kun hvis folk er lidende, lægehjælpsøgende - eller voldelige - kan psykiatri
have berettigelse. Og selv da kun sjældent

Fra : andropov

Dato : 16-04-05 23:45

On Sun, 17 Apr 2005 00:34:24 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>til et bedre samfund.
>
>De fleste er jo alligevel nasserøve - 61% cirka.
>
>Produktionen af alt vi bruger klares af ½% - især ingeniører

Men hvis det klares af en 1/2% ingeniører bliver de resterende 99,5%
jo også nødt til at være nasserøve :)

Man bliver nødt til at erkende at maskinerer producerer mere og mere
så samfundets befolkning skal bruge deres tid på andet end arbejde.
Det er kun gammeldags primitive liberale minimalstatsmennesker som
ikke kan få det ind i hovedet.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-05 06:25

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> [...]
> så samfundets befolkning skal bruge deres tid på andet end arbejde.
> Det er kun gammeldags primitive liberale minimalstatsmennesker som

Som du ser er netop glistrupister på forkant med sådant.

Altid har Fremskridtspartiet været først ude med elektronisk fængsling ,
roadpricing osv osv

Man er ikke nasserøv hvis man er glædespige.

Eller ens børn læser korrektur på naboens skriverier. DER ER MASSER AF
RUTINEARBEJDE og kreativt arbejde vi kan glæde hinanden med på et frit
marked - jo færre offentlig ansatte, jo mere vil trivslen gå i selvsving og
eksplodere - lykke til alle.Arbejde skaber arbejde. Det er ikke en lagkage
der skal fordeles.

Men psykologer - hvad skal vi med dem? Du og kun du ved hvad gør dig
lykkelig. Hvis du selv vil betale for hyggesnak med Freud-discipel, så gør
det. Dette vender ikke den tunge ende nedad - det er de svage der rammes
hårdest af offenlig ansattes formynderi.

Fra : andropov

Dato : 17-04-05 07:23

On Sun, 17 Apr 2005 07:25:09 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Eller ens børn læser korrektur på naboens skriverier.

Men problemet er at ingen vil betale normal overenskomstmæssig løn for
sådant. Så dette job eksisterer ikke til overenskomstmæssig løn.

>Men psykologer - hvad skal vi med dem? Du og kun du ved hvad gør dig
>lykkelig. Hvis du selv vil betale for hyggesnak med Freud-discipel, så gør
>det.

Mon ikke man selv kommer til at betale for det hvis ikke det er
absolut nødvendigt.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-05 13:51

> Men problemet er at ingen vil betale normal overenskomstmæssig løn for
> sådant. Så dette job eksisterer ikke til overenskomstmæssig løn.

Tariffer øger ikke den samlede lønudbetaling - de gør den uretfærdig og
skaber enorm ulykke og arbejdsløshed.

> Mon ikke man selv kommer til at betale for det hvis ikke det er
> absolut nødvendigt.

Næsten ingen af statens psykologer er nødvendige eller gavnlige. De
overtaler børn til at se kæmpeproblem i skulderklap fra "pædofil" og
opfinder talrige andre problemer, og er nok på flugt fra egne psykologiske
problemer.
Generalisering er nødvendig - jeg ved godt at der er undtagelser.
De gode vil overleve på et frit marked - de andre vil omskole sig og finde
deres rette hylde

Fra : andropov

Dato : 17-04-05 14:41

On Sun, 17 Apr 2005 14:50:47 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Tariffer øger ikke den samlede lønudbetaling -

Fagforeninger sørger for at man får den løn man er berettiget til.

>de gør den uretfærdig og
>skaber enorm ulykke og arbejdsløshed.

Hellere arbejdsløshed end 5 kr. i timen vil folk nok sige og
forståeligt nok.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-05 15:39

> Fagforeninger sørger for at man får den løn man er berettiget til.

Udfra MENNESKERETTIGHEDERNE? de er juks

> Hellere arbejdsløshed end 5 kr. i timen vil folk nok sige og
> forståeligt nok.

Velfærds-misundelse gør at folk vil prale af høj timeløn i stedet for SUND
UMATERIALISTISK ARBEJDSGLÆDE

Ulandsfolk er ofte lykkeligere end os, fordi de ikke er forkrøblet af
misundelse og facade.

Milimeterdemokratisk nid og nag, er hvad du anbefaler - men se folk nyde gør
det selv arbejde (fx idag).
- und dem dog LYKKEN VED RESULTATER

Fra : andropov

Dato : 17-04-05 15:47

On Sun, 17 Apr 2005 16:38:54 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Udfra MENNESKERETTIGHEDERNE? de er juks

Fagforeningerne hjælper dem som betaler til dem. Bortset fra Kristelig
fagforening som vist ikke er meget værd.
Men egentlig hjælper de alle arbejdere via solidaritet o.s.v.
Selvom nogen nærige der ikke betaler til fagforening ikke fortjente
det.

>Velfærds-misundelse gør at folk vil prale af høj timeløn i stedet for SUND
>UMATERIALISTISK ARBEJDSGLÆDE

Hvis arbejde er sundt så giv det til de syge fristes man til at
citere.

>Ulandsfolk er ofte lykkeligere end os, fordi de ikke er forkrøblet af
>misundelse og facade.

Indere som får madrester for at vaske tøj for andre siges ikke at være
særlig lykkelige.

>Milimeterdemokratisk nid og nag, er hvad du anbefaler - men se folk nyde gør
>det selv arbejde (fx idag).
>- und dem dog LYKKEN VED RESULTATER

Folk har lov til f.eks. at male deres egen plankeværk.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-05 08:01

> [...]
> Men egentlig hjælper de alle arbejdere via solidaritet o.s.v.
> Selvom nogen nærige der ikke betaler til fagforening ikke fortjente

Isoleret og kortsigtet set optræder en slags hjælp til arbejderne
Ved at forringe virksomhedens profit skader man arbejderne og har ufattelig
katastrofal arbejdsløshed på samvittigheden
Ved at arbejde for uretfærdige erstatninger, fordyres varerne
Ved at lyve "der er videnskabelig bevis på at ulykkesfugle ikke eksisterer"
hindres sandhed at præge arbejdsulykkes-forebyggelse, så FAGFORENINGERNE ER
MEDANSVARLIG FOR KVÆSTELSER

> Hvis arbejde er sundt så giv det til de syge fristes man til at
> citere.

"Without work, all life goes rotten.Albert Camus

" A sedentary life is the real sin against the Holy Spirit.
Nietzsche

" Arbejde er en sygelig lyst, der ser ud som en nødvendighed.
Peter Altenberg

> Indere som får madrester for at vaske tøj for andre siges ikke at være
> særlig lykkelige.

Vis mig dit lykke-meter og jeg skal fortælle dig hvor overfladisk du er.
Inderne stormer frem økonomisk - de ny japanere, kaldes de - og at japans
profitter ikke blev ved at stige eksplosivt skyldes kun at deres gode
eksempel blev lært af nabolande, som underbød og snuppede ordrerne
Japans bankkorruption er langt mindre end vor, og det er indernes også

> Folk har lov til f.eks. at male deres egen plankeværk.

Hvis de er S-medlemmer, så ofte ja.

Hvis jeg lægger orkansikrede træplader på mit flade tag, for at bruge det
som tagterasse så drøner S-medlem fra Byggetilsyn ud og studerer ved flere
besøg og truer med straf hvis de ikke fjernes. Han er ansat til at skabe job
til entreprenører, der jo betaler bestikkelse til hans mafia. Dvs til at
mindske danskernes trivsel.

Fra : andropov

Dato : 18-04-05 08:35

On Mon, 18 Apr 2005 09:00:51 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Isoleret og kortsigtet set optræder en slags hjælp til arbejderne
>Ved at forringe virksomhedens profit skader man arbejderne og har ufattelig
>katastrofal arbejdsløshed på samvittigheden

Danmark kan ikke konkurrere på lønnen men på viden.
Indisk lønniveau vil vi ikke ned på.

> [...]
>hindres sandhed at præge arbejdsulykkes-forebyggelse, så FAGFORENINGERNE ER

Den tror jeg ikke på. Beviser please.

> [...]
>profitter ikke blev ved at stige eksplosivt skyldes kun at deres gode
>eksempel blev lært af nabolande, som underbød og snuppede ordrerne

Det glæder en at se dem kæmpe sig ud af deres fattigdom.

> [...]

>som tagterasse så drøner S-medlem fra Byggetilsyn ud og studerer ved flere
>besøg og truer med straf hvis de ikke fjernes.

Man bliver nødt til at overholde regler som er vedtaget. Man kan så
diskutere om der er for mange regler.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-05 19:58

> Danmark kan ikke konkurrere på lønnen men på viden.
> Indisk lønniveau vil vi ikke ned på.

De sagde man også i UK, ludditerne, maskinstormerne.

Derfor et briterne idag fattige og overhalet af selv SydEuropa mht teknik og
profit

> Den tror jeg ikke på. Beviser please.

Når det bliver heltegerning at komme til skade, og alle ulykker er
arbejdsgiverens skyld, så passer folk ikke så godt på som i Kina og Japan,
hvor skykrabere bygges med bambusstilladser og fald er sjældnere end her.

Sføli

Fra : hoff

Dato : 17-04-05 10:42

> [...]
> måske til et bedre samfund.
>
> De fleste er jo alligevel nasserøve - 61% cirka.

Det er total fedt at være psykisk syg, man får en masse medicin, der er
fyldt med grimme bivirkninger, som bla. gør en til en zombie, bliver fed mm.
Og man har virkelig mange penge, når man er på kontanthjælp. Og så behøver
man ikke at arbejde. Os "nasserøve" har det virkelig godt. Det er også
dejligt at være indlagt ca. engang om året på den lukkede.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-05 13:45

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> at arbejde. Os "nasserøve" har det virkelig godt. Det er også dejligt at
> være indlagt ca. engang om året på den lukkede.

De fleste psykiatrisk behandlede er egosvage selvhadere og ufarlige. "Frank"
i DR2-TV-programmet var dygtig som kameramand og klipper og digter, men der
var ikke nok arbejde til ham, og han koketerede altså med særheder der gav
ham diagnosen I-60.1 = skitzoid

Det er udfra ham jeg generaliserer, men da jeg en gang - for at prøve det -
har prøvet at spise psykofarmaka, er jeg enig med dig i at disse gifte er
ubehagelige - narko bør foretrækkes.

Hvis der kan skønnes at nogle er lykkeligere end andre, så er det nok
rigtigt at disse uselvstændiggjorte lykkepilleafhængige har man skadet så
det ikke er fedt. Men Frank var ærlig på en fornyende og værdifuld måde -
smigrede ikke,
Pointen er at vi ikke bør være fascistiske som Holger K Nielsen der i
valgkampen fortalte om sin studietid, at de højreorienterede unge dengang
var generelt ucharmende og kedelige. Sådan overmennesketankegang vidner om
lav moral og meget had og hævn mentalitet.
Alt bør afgøres af det fri marked. Smag og behag.
Nogle afvigere er - trods behandling - som Klods Hans, der nok er værd at
holde sig gode venner med, da han får prinsessen og det halve kongerige.