OT hjælp
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-04-05 13:06

Hej NG,

Jeg ved godt at det er OT, men da jeg jo af erfaring ved at Danmarks bedste
googlere findes i dette forum tager jeg chancen og spørger her:

Er der noget sted på nettet hvor man kan få en samlet oversigt over navne og
adresser på både den skrevne og æterbårne presse i et bestemt område af DK??

det skal bruges til politisk arbejde - så lidt politik er der da i det

Peter

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-04-05 15:19

Peter K. Nielsen skrev den 16-04-2005 14:05:
> [...]
> adresser på både den skrevne og æterbårne presse i et bestemt område af DK??

Hvad med gode gamle dgs.dk eller kraks.dk, hvor du søger på avis eller
radio. Så kan du jo også søge på geografisk område.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-04-05 16:02

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> Hvad med gode gamle dgs.dk eller kraks.dk, hvor du søger på avis eller
> radio. Så kan du jo også søge på geografisk område.

Hold kæft mand.........hvor dum kan man være?????

selvfølgelig.....hvorfor tænkte jeg ikke selv på det.

Tak for hjælpen, selvom du dermed udstillede hvor indskrænket man sommetider
biver når man arbejder FOR koncentreret

med venlig hilsen

Peter
som bøjer nakken ydmygt, og går videre

Fra : Croc®

Dato : 17-04-05 13:23

On Sat, 16 Apr 2005 17:02:21 +0200, "Peter K. Nielsen"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>Hold kæft mand.........hvor dum kan man være?????

Ikke mere snak om gatten eller gattet vel?

Regards Croc®

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-04-05 14:07

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Ikke mere snak om gatten eller gattet vel?

Nej det var nu mig selv jeg hentudede til med den bemærkning.

men apropo gat, inden for den næste måned kommer hornfiskene

Peter

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-04-05 17:32

Peter K. Nielsen skrev den 16-04-2005 17:02:

> Hold kæft mand.........hvor dum kan man være?????

Ingen kommentarer.

> selvfølgelig.....hvorfor tænkte jeg ikke selv på det.

Vides ikke. Men der er rigtig mange muligheder.

> Tak for hjælpen, selvom du dermed udstillede hvor indskrænket man sommetider
> biver når man arbejder FOR koncentreret

Det var endda så lidt.

> med venlig hilsen
>
> Peter
> som bøjer nakken ydmygt, og går videre

Helt i orden. Nogen gange ser man ikke det mest åbenlyse.

Derudover efterspurgte du jo også en samlet oversigt. Nu skal du så
selv trække data ud af dgs.dk og lave en oversigt herfra.
Men det kan vel heller ikke tage alverden.