Endnu et eksempel på regeringens hastværk
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 15-04-05 21:41

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2232490&forside

Man skulle tro med den EU venlige regering vi har, at de havde undersøgt
sådan noget inden de gik i gang.

Men hva. det er jo også gået stærkt

Peter

Fra : hoff

Dato : 15-04-05 21:53

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2232490&forside
>
> Man skulle tro med den EU venlige regering vi har, at de havde undersøgt
> [...]

Ja, men det er jo fordi Thor Pedersen skal være økonomi-diktator. Og presse
privatisering ned over hovederne på befolkningen.

Liberalisme betyder frihed, men hvor politisk er det et fængsel for fattige
og svage.

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-04-05 21:58

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2232490&forside
>
> Man skulle tro med den EU venlige regering vi har, at de havde undersøgt
> sådan noget inden de gik i gang.
>
> Men hva. det er jo også gået stærkt

Og hvad ER det for noget forbandet vrøvl, vi må melde os ud af det Råd,
disse Råd og europadomstole bliver mere og mere afsindige i deres
indblanding i alt mellem himmel og jord, jeg er bange for de lider af
blyforgiftning eller noget lignende, hvad mon de drikker på møderne?

"Det centrale punkt er, at de fem nye regioner i fremtiden ikke må udskrive
skat. Det er et brud på regler, som regeringen selv har skrevet under på,
fastslår rådet.

I rapportens udkast, som avisen er i besiddelse af, fremgår det, at
reger­ingen formentlig krænker det lokale selvstyre ved at nægte regionerne
ret til at inddrive skat."

"krænker det lokale selvstyre" - de må have spist svampe.

Snart fastslår Menneskerettighedsdomstolen nok, at ALLE skal have lov at
inddrive skatter, ud fra et lighedssynspunkt. Også fx den lokale
bordtennisklub, det manglede bare.

Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 17-04-05 21:51

Hej

> [...]
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2232490&forside
>
> Man skulle tro med den EU venlige regering vi har, at de havde undersøgt

Og hvad er det lige Europarådet har med EU at gøre?

Mvh
Frank

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-04-05 20:57

"Frank" == Frank Allan Rasmussen <far@nospam.dk> writes:

> Hej

> Og hvad er det lige Europarådet har med EU at gøre?

Begge dele starter med eu

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 19-04-05 11:19

> [...]
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2232490&forside
>
> Man skulle tro med den EU venlige regering vi har, at de havde undersøgt

Ja, regeringen har åbenbart overset en helt overflødig samling af
smagsdommere på offentlig bistand dengang de ryddede op sidst.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-04-05 18:35

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
wrote in message news:d42llg$373$1@newstree.wise.edt.ericsson.se...

> Ja, regeringen har åbenbart overset en helt overflødig samling af
> smagsdommere på offentlig bistand dengang de ryddede op sidst.

ja det er jo også meget nemt. Alle de smagsdommere i form af råd og nævn der
skulle nedlægges, hvordan er det lige det er gået med dem??

De er da vel ikke blevet erstattet af nogle andre smagsdommere - VEL???

Peter

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 20-04-05 10:52

> [...]

> skulle nedlægges, hvordan er det lige det er gået med dem??
>
> De er da vel ikke blevet erstattet af nogle andre smagsdommere - VEL???

Det er jo "velfærd" det hele, så mulighederne er såmænd:

1) Enten at være ligeglad - for intet man gør eller siger vil ændre Statens
måde at fungere på - og i stedet bekymre sig om vigtigere ting som at banke
ungerne i Matador.

2) Emigrere, fordi så er det ikke længere et problem - der er selvfølgeligt
*andre* tåbeligheder hvor man end kommer hen, men det er jo for det første
ikke eens land og for det andet er tåbelighederne Billigere!