Majestætsforvirring:
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 18:00

Margrethe kan ikke have fulgt meget med i den danske debat i de senere år:
ellers ville hun have vidst, at det sandelig ikke er spor sjældent, at folk
giver "Islam modspil" - tværtimod, desværre

Som jeg lige selv har skrevet på min blog:

"Mogens Camre kom i EU-parlamentet på at sidestille Islam med terrorisme, og
f.eks. Jyllands-Postens debatspalter flyder over af vitriolske,
fremmedfjendske indlæg, hvor det er god tone at lyve hvem som helst alt ondt
på, når blot det er en muslim - kender jeg virkelig heller ingen eksempler
på, at fornuftige, tænksomme mennesker på nogen måde skulle holde sig
tilbage med berettiget kritik af fundamentalister af den ene eller den anden
art."

Tjah - men alle landets vitriolske indvandrerhadere og semifascister skal
såmænd nok falde over hendes udtalelser som savlende gribbe; ak ja - som
sagt *kan* majestæten ikke have fulgt meget med i debatten i de senere år.

--
http://www.modspil.dk -
fordi tiden kræver et MODSPIL!

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-04-05 19:16

"Carsten Agger" <agger AT bolignet-aarhus DOT dontspamme DOT notcombut DOT
dk> wrote in message news:425ea0e0$0$79466$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> sagt *kan* majestæten ikke have fulgt meget med i debatten i de senere år.

Det ser ud til, at du selv var den første savlende grib, der faldt over
hendes fornuftige og rimelige udtalelser.
Hvad skulle vi gøre uden Mogens Camre som "model" for, hvad folk dog siger,
den kan heldigvis bruges i mange år endnu.
At man ikke *kunne* kritisere indvandringen eller - oh skræk, noget med
islam - for indtil måske fem år siden, uden at blive kastet ud af det gode
selskab, det holder vi helt tæt med.
I mange fora kan man stadig ikke kritisere noget som helst der har med
indvandring at gøre uden at blive slået i hartkorn med Mogens Camre eller
fanden selv.

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 20:31

> Det ser ud til, at du selv var den første savlende grib, der faldt over
> hendes fornuftige og rimelige udtalelser.

Jeg påpeger bare, at hun ikke for alvor kan have fulgt med i
de senere års debat, når hun kan komme med dén,
that's all!

> Hvad skulle vi gøre uden Mogens Camre som "model" for, hvad folk dog
siger,
> den kan heldigvis bruges i mange år endnu.
Mogens Camre, som på sin side er blid som en engel sammenlignet med mange
af de, der huserer her.

> At man ikke *kunne* kritisere indvandringen eller - oh skræk, noget med
> islam - for indtil måske fem år siden, uden at blive kastet ud af det gode
> selskab, det holder vi helt tæt med.

Vel kunne man da så! Dette her flæbende martyrium, myten om den onde
"godhedsmafia", der spiser små kristne børn og forbyder Jesper Langballe
at skrive kronikker til JP, er ikke andet end en del af den yderste
højrefløjs
selviscenesættelse. For fem-seks-syv år siden var de racistiske vinde
allerede
i den gang blevet sluppet (så at sige), og blæste med uformindsket styrke,
oppefra. Nyrup-regeringens mistænkeliggørelse af indvandrerne var racismens
store, virkelige gennembrud i dette land, og det går altså tilbage til
'96-'97.

Hvad angår indvandringen i det hele taget, kan du og jeg vist hovedsaglig
blive
enige om at være uenige: men så ved vi da i alle tilfælde det.

Fra : Jesper

Dato : 14-04-05 19:21

DOT dk> wrote:

> [...]
> sagt *kan* majestæten ikke have fulgt meget med i debatten i de senere år.

Hvor er forvirringen? Jeg synes ellers det er klart nok: Ud med
muhamedanerne. Hvorfor skal vi beholde nogle mennesker som ikke har
andet en foragt til overs for os og som ikke ønsker integration,men
derimod opbygning af et muhamedansk parallelsamfund, betalt af den
danske stat. Det her vi ikke brug for. Nu er gøgeungen blevet så stor og
så højtråbende at ikke engang Hendes Majestæt kan undgå at få øje den og
for at vi andre kan overleve i reden, så skal gøgeungen tippes ud og det
kan ikke gå stærkt nok!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-04-05 11:11

Carsten Agger wrote:
> Margrethe kan ikke have fulgt meget med i den danske debat i de
> senere år: ellers ville hun have vidst, at det sandelig ikke er spor
> sjældent, at folk giver "Islam modspil" - tværtimod, desværre

1. Der er ikke sket andet end, at ligegyldigheden har fået skrevet (af
andre), at man godt må give muhamedanismen modspil, hvis det sker på
baggrund af politisk korrekthed. Der er jo temmelig meget politisk
ukorrekt ved muhamedanismen, som lige skal rettes til.

2. Det har du i virkeligheden ikke noget imod.

3. For i virkeligheden er du hamrende imod muhamedanismen, der
repræsenterer sådan ca. alt, hvad du hader. Du har bare haft et problem
med at give dine følelser luft, da de gik imod det politisk korrekte.

4. Men det hele ender med, at du favner finten som var den din egen og
som talt fra dit hjerte.

5. Du vil lyde hyrdens vink med staven og snart vil du høre dig selv
sige, at muhamedanske kvinder skal emanciperes (entrere
løntrykkerstyrken, blive "som alle andre" osv.)

6. Du vil snart i venners lag kritisere muhamedanismen efter den
politisk korrekte linie. Fordi muhamedanisme ikke er politisk korrekt.
(Du vil ikke gøre det herinde - kameler er jo for store)

7. For projektet er politisk korrekthed. Kun en kultur skal herske - den
politisk korrekte. Og den er du soldat for. Du er et totalitært anlagt
menneske.

For politisk korrekthed se:
http://www.users.bigpond.com/smartboard/pc.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Political_correctness
http://www.academia.org/lectures/lind1.html

Kunne du genkende dig selv?

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-05 17:20

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> 7. For projektet er politisk korrekthed. Kun en kultur skal herske - den
> politisk korrekte. Og den er du soldat for. Du er et totalitært anlagt
> [...]
MIG !!!!!!????

You must be kiddin'
jeg er bannerfører for noget så politisk ukorrekt som
medmenneskelighed og venlighed.

Farvel til alt pligtmeneri og politiske tvangsarmbøjninger om afstandtagen
fra dig og støtte til dat. Jeg vil hellere tænke selv.

Fra : G B

Dato : 15-04-05 19:02

DOT dk> skrev i meddelelsen

> jeg er bannerfører for noget så politisk ukorrekt som
> medmenneskelighed og venlighed.

[Hænger_et_par_Wunderbaum_uden_pose_op.mpg]

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-04-05 20:23

Carsten Agger wrote:

> MIG !!!!!!????

Tu.

> You must be kiddin'
> jeg er bannerfører for noget så politisk ukorrekt som
> medmenneskelighed og venlighed.

Det er nemlig det, du er. Blot er noget sådan ikke politisk ukorrekt,
hvad du udmærket ved.

Din politiske korrekthed kommer til skue, når man ser, hvor selektiv du
er i forhold til hvem, der skal være medmenneskelige og venlige. Altså
hvem du kritiserer.

F.eks. er der jo utroligt meget umenneskelighed og uvenlighed i Koranen.
Men den og dens dyrkere freder du i bemærkelsesværdigt stort omfang. Og
du forsvarer institutionen og dens udøvere i stort omfang.

Dét rimer ikke på at kæmpe for medmenneskelighed og venlighed. Det rimer
på politisk korrekthed.

> Farvel til alt pligtmeneri og politiske tvangsarmbøjninger om
> afstandtagen fra dig og støtte til dat. Jeg vil hellere tænke selv.

Ovenstående kan jeg godt se det rigtige i. Har altid følt at
afstandtagen fra min person er en underlig ting. Der er noget
grundlæggende forkert ved det.

Fra : G B

Dato : 15-04-05 12:39

DOT dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> skal såmænd nok falde over hendes udtalelser som savlende gribbe; ak
> ja - som sagt *kan* majestæten ikke have fulgt meget med i debatten i

Man ser tydeligt på dit paranoide vås, at satanisme, kommunisme og
islamisme går rigtig godt i spænd.