Dumsmart:"rablende naiv" sir M om M nu
Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-05 11:24

"Så kommer vi med vores "danske humor" og små dumsmarte bemærkninger, så
møder vi dem (indvandrerne) med kølighed, og så er der ikke langt til
chikane og grovere metoder - det kan vi ikke være bekendt."
Margrethe II af Danmark 1984

"Hvis jeg ser den(dumsmart-nytårstalen) med dagens briller, er den rablende
navi" Margrete-bog Margrete, udkommet idag - se EB dd, Bistrup er negeren
der har skrevet bogen om M for M

Hvornår erkender Fogh og andre der dengang satte katastrofen på skinner, at
det var RABLENDE NAIVT IKKE AT FØLGE GLISTRUP I ALT, nu som før?

Fra : andropov

Dato : 14-04-05 12:36

On Thu, 14 Apr 2005 12:23:36 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvornår erkender Fogh og andre der dengang satte katastrofen på skinner, at
>det var RABLENDE NAIVT IKKE AT FØLGE GLISTRUP I ALT, nu som før?

Der er vel sat kraftigt indvandringsstop ind....

Det er vel snart kun de Radigale som vil ændre 24 års regel når man
ser på de fornuftige partier.

Fra : N/A

Dato : 14-04-05 18:29

Fra : andropov

Dato : 14-04-05 18:29

On Thu, 14 Apr 2005 17:53:44 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Vi har brug for hjemsendelser af først de kriminelle og så de
>langtidsarbejdsløse muslimer. Helst alle

Men noget sådant er ikke set før i historien så vidt jeg ved.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-05 18:57

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Men noget sådant er ikke set før i historien så vidt jeg ved.

Who cares hvad Tante Historie har set før nu

Glistrup er en modig nytænker og hans foreslag tror jeg alle på denne ng kan
blive enige om er det eneste rigtige

Fra : andropov

Dato : 14-04-05 19:57

On Thu, 14 Apr 2005 19:56:34 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Who cares hvad Tante Historie har set før nu
>
>Glistrup er en modig nytænker og hans foreslag tror jeg alle på denne ng kan
>blive enige om er det eneste rigtige

Danmark skulle nok blive kendt i verden hvis vi dumpede en masse
udlændinge med faldskærm.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 02:17

> Danmark skulle nok blive kendt i verden hvis vi dumpede en masse
> udlændinge med faldskærm.

Ja det var en god vits TomBehnke kom med. Dengang var han til fri hash. Nu
er han MF for K og mener stik modsat.

Hans anledning var at dansk fly med afviste asylansøgere stod i Somalie og
regeringen ville ikke lade de politiledsagede somaliere forlade flyet. De
fløj så tilbage til København med dem

Der er redningssliske i fly og via dem burde vi have dumpet de somaliske
statsborgere - faldskærme er dyre og kan give blå mærker.

Fra : andropov

Dato : 15-04-05 09:18

On Fri, 15 Apr 2005 03:17:07 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Ja det var en god vits TomBehnke kom med.

Og dog nok tænkt som en nødløsning hos lande som stiller sig helt på
bagbenene med hensyn til at tage imod deres egne.

> Dengang var han til fri hash. Nu
>er han MF for K og mener stik modsat.

Konservative er nok for snerpede til den slags snak :)

>Hans anledning var at dansk fly med afviste asylansøgere stod i Somalie og
>regeringen ville ikke lade de politiledsagede somaliere forlade flyet. De
>fløj så tilbage til København med dem

Ja typisk hvad man kunne forvente af sådan et krakimut land.

>Der er redningssliske i fly og via dem burde vi have dumpet de somaliske
>statsborgere - faldskærme er dyre og kan give blå mærker.

Men de ville jo nok beskyde flyet så kunne jeg forestille mig.

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 20:45

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Men noget sådant er ikke set før i historien så vidt jeg ved.

Joda - Stalin flyttede bl.a. hele Tjetjeniens befolkning mod øst til
Sibirien fordi de var lidt for nationalistiske - så ku' de lære det, ku'
de. I længden var ideen vist ikke specielt god; tjetjenerne er vist stadig
lidt sure over det (og andre ting).

I 1492 fik alle jøder i Spanien - ingen ved, hvor mange det præcis drejede
sig om, men et udbredt gæt er omkring 50.000 familier. Dette nærmer sig
formentlig den ideale model for Bos kommende ekspulsion. Bemærk, at mange af
disse jøder fik asyl i det ottomanske rige, hvor de blandt andet kunne hævne
sig ved at undervise tyrkerne i europæisk våbenteknologi og krigskunst.

Noget lignende blev i øvrigt også planlagt for de europæiske jøder i årene
1933-45, med diverse spekulationer om, hvorhen de alle kunne sendes - i
stedet besluttede man sig som bekendt for en lidt anden løsning.

Der skal nok findes mange andre eksempler, og jeg er sikker på, de alle vil
være lige så utiltalende.
--
http://www.modspil.dk -
fordi tiden kræver et MODSPIL!

Fra : andropov

Dato : 14-04-05 20:59

On Thu, 14 Apr 2005 21:45:09 +0200, "Carsten Agger" <agger AT
bolignet-aarhus DOT dontspamme DOT notcombut DOT dk> wrote:

> [...]
>de. I længden var ideen vist ikke specielt god; tjetjenerne er vist stadig

Men det var vel inden for regionen de blev flyttet den gang.

>I 1492 fik alle jøder i Spanien - ingen ved, hvor mange det præcis drejede
>sig om, men et udbredt gæt er omkring 50.000 familier.

Det er nogle år siden.

> [...]
>stedet besluttede man sig som bekendt for en lidt anden løsning.
>
>Der skal nok findes mange andre eksempler, og jeg er sikker på, de alle vil

Men vi går jo for at være et rimelig pænt land så mon vi kan håndtere
sådan noget.

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 21:31

> Men det var vel inden for regionen de blev flyttet den gang.

Nej-nej - ikke mere, end Grønland (eller Svalbard, eller Mosva) er
"samma region" som Danmark. Sibirien er *meget* stort.

> Det er nogle år siden.

Ja, men det skete

> Men vi går jo for at være et rimelig pænt land så mon vi kan håndtere
> sådan noget.

Ja, men det har du sikkert ret i - men det mener Bo så åbenbart godt, vi
kan; hvilket bringer ham i selskab med "pænere" tilhængere af etnisk
udrensning, som f.eks. Peter Skaarup eller Søren Krarup.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 02:14

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Men det var vel inden for regionen de blev flyttet den gang.

Eftersom muslimer der er flygtet fra "tortur og henrettelse" i deres region
rejser på ferie til regionen hyppigt, så er også hjemsendelse indenfor
globaliseret region. Flyeets opfindelse gør genopretning af status quo nemt
for os, hvis vi vil.

> Men vi går jo for at være et rimelig pænt land så mon vi kan håndtere
> sådan noget.

Skylder vi muslimerne noget? Er vort omdømme ikke så fint at vi kan tåle
lidt tilsvining i BBC. Vi holder bare en ny HC Andersen fest.. Eller vi gør
os ligeglade med omdømme. Danskerne ejer Danmark.

Jeg tror det vil give stor respekt for DK hvis vi gør masseudvise og være
lysende eksempel for alverden.

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-05 08:05

> Skylder vi muslimerne noget? Er vort omdømme ikke så fint at vi kan tåle
> lidt tilsvining i BBC. Vi holder bare en ny HC Andersen fest.. Eller vi
> gør os ligeglade med omdømme. Danskerne ejer Danmark.

Skal vi lukke grænserne og være selvforsynende?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 07:14

"LU" <luh77snabelahotmailpunktumdk> wrote in message

> Skal vi lukke grænserne og være selvforsynende?

Vi skal via frihandel købe sukker fra lande, der er billigere end Lolland

Men at importere hellig krigere må stoppe

Vi har en dronning til at gavne vort omdømme,
internationalt, fremragende,
og vi behøver ikke lefle for udenlandk godhedsindustri

Dronningen har uret i at kirke-stat ikke må adskilles - kunstig reklame for
gudstro gavner intet

Hun er kommet til fornuft vedr Islam, hvilket Politikenleder idag er vred
over

Hun må godt få mere magt - folketinget er ikke klogere end hende

"Vi har en populær dronning. Hun må bestemme noget mere, udskrive valg i
utide og sende love til folkeafstemning". Glistrup

Fra : morten sorensen

Dato : 15-04-05 07:44

Bo Warming wrote:

[om dronningen]

> Hun må godt få mere magt - folketinget er ikke klogere end hende

Det er farligt at lave love baseret på hvordan en eller flere personer
er pt; hvad hvis den næste er inkompetent eller psykisk syg?

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 08:21

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message
> Bo Warming wrote:

> [om dronningen]

> Det er farligt at lave love baseret på hvordan en eller flere personer er
> pt; hvad hvis den næste er inkompetent eller psykisk syg?

Dengang Chr7 tossede lidt rundt, havde Bernstorf og Reventlov helt tjæk på
det, og jeg har jo ikke foreslået absolut solkongemagt

"Vi har en populær dronning. Hun må bestemme noget mere, udskrive valg i
utide og sende love til folkeafstemning". Glistrup

LYDER DET FARLIGT? Statsministre kan også skeje ud, men systemet hænger
godt sammen.

Selvfølgelig handler Glistrups signal især om en fortjent skepsis vedr
folketinget.

-- Muslimer roser dronning Margrethe --
Både muslimer og kristne roser dronning Margrethe for at opfordre til at
give islam et modspil. Imam Abdul Wahid Pedersen er enig i, at hans
religion, islam, skal have et modspil i Danmark.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2997508

Fra : morten sorensen

Dato : 15-04-05 08:57

Bo Warming wrote:
> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Dengang Chr7 tossede lidt rundt, havde Bernstorf og Reventlov helt tjæk
> på det,

Vil du have et teknokrati?

> og jeg har jo ikke foreslået absolut solkongemagt

Næ - men hvad har du foreslået?

> [...]
> utide og sende love til folkeafstemning". Glistrup
>
> LYDER DET FARLIGT? Statsministre kan også skeje ud, men systemet hænger

Statsministre er valgt - en kæmpeforskel.

> Selvfølgelig handler Glistrups signal især om en fortjent skepsis vedr
> folketinget.

Men ingen skepsis ift en regent? Det er helt uacceptabelt og ubrugeligt.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 09:33

> Vil du have et teknokrati?

En anelse ekspertvælde er en af de gode sider ved EU

Journalister = den fjerde statsmagt , er for stærk p.t.

> Næ - men hvad har du foreslået?

Ikke noget særlig præcist. Genlæs Glistrups citatet hvis SIGNAL er mit
budskab. Frede er veluddannet. Giv ham lidt ansvar, ikke nødvendigvis via
grundlovsændring men pø om pæ

> Statsministre er valgt - en kæmpeforskel.

Slap af - flertalsdiktaturet er ingen ufejlbarlig gud

" Demokrati betyder folkeherredømme og intet andet. Det går
ikke an, at kalde alt, hvad man synes om for demokratisk. Georg Brandes

"Jeg for min del er ikke demokrat. Jeg vil ikke tjene demokratiet. Kunde
jeg, ville jeg bruge det - til at tjene folket". Georg Brandes

> Men ingen skepsis ift en regent? Det er helt uacceptabelt og ubrugeligt.

Lige siden 1849 har den royale slægt opført sig fuldt så godt som
folketinget

Fra : morten sorensen

Dato : 15-04-05 09:42

Bo Warming wrote:

> En anelse ekspertvælde er en af de gode sider ved EU

Vil du betegne dig selv som denokrat?

> Journalister = den fjerde statsmagt , er for stærk p.t.

Uenig - da jeg mener at magthaverne og medierne i stigende grad er på
samme side. Pessimisten i mig synes det virker som om vi frivilligt går
mod et totalitært styre.

> Ikke noget særlig præcist.

Nej - nemlig.

> Genlæs Glistrups citatet hvis SIGNAL er mit
> budskab. Frede er veluddannet. Giv ham lidt ansvar, ikke nødvendigvis
> via grundlovsændring men pø om pæ

Nej - ændres grundloven skal det ikke være til fordel for et stærkere
kongehus; det kan jeg slet ikke se grunden til.

> Slap af - flertalsdiktaturet er ingen ufejlbarlig gud

Det siger jeg heller ikke - men den store forskel er at fejl kan rettes.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 09:58

> Vil du betegne dig selv som denokrat?

For så vidt som jeg ikke ser påtrængende behov for grundlovsændring i DK, så
JA

> Uenig - da jeg mener at magthaverne og medierne i stigende grad er på
> samme side. Pessimisten i mig synes det virker som om vi frivilligt går
> mod et totalitært styre.

Medierne er nemme at manipulere. Der er enorm magt i at styre en TV-station.
Derfor er Fogh presset til at forsinke TV2-privatisering.
Vore reelle diktatorer vil ikke lytte til folkets stemme som pt. er Foghs.

> Nej - nemlig.

I folketinget kalder det det "forespørgselsdebat" og beslutningslovforslag
osv. Eller prøveballon

Akut behov er ændring af muslim-situationen.

Parlament-sygdommene er kronisk problem hvor jeg hælder mod at En kaptajn
på skuden er tiltrængt og mindre palaver - Provisorie-perioden under Estrup
var god for vort land.
Kritikken var juristeri.

> Nej - ændres grundloven skal det ikke være til fordel for et stærkere
> kongehus; det kan jeg slet ikke se grunden til.

Jeg så gerne langt mere sendt til folkeafstemning. Og ved disse bør man
kunne stemme elektronisk og give fuldmagt til parti eller person.

> Det siger jeg heller ikke - men den store forskel er at fejl kan rettes.

Flygtningeloven af 1983 er Danmarks historiens værste lov og ingen
væsentlige rettelser er sket.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 02:09

dk> wrote in message news:425ec792$0$79463$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]

> de. I længden var ideen vist ikke specielt god; tjetjenerne er vist stadig

De er især sure over at når russerne finder olie, hvad de aldrig selv havde
evnet, så vil russerne ikke lade tjetjenerne have alle olieindtægterne

> [...]
> hævne
> sig ved at undervise tyrkerne i europæisk våbenteknologi og krigskunst.

Spanierne så jøderne som undertrykkernes specialister i skatteopkrævning, og
udvisning var vist så human som man kunne forestille sig på den tid.
Tyrkerne prøvede to gange at få bibliotek og trykkeri til at fungere i deres
kultur-perle Istanbul. Trods jøder løb det ud i sandet. Krigsteknologi lærte
de ikke af jøder.
Hvis hjemvendte tyrkere vil lære landsmænd i Tyrkiet om demokrati, så har vi
gjort gavn for ulandene ved hjemsendelse.

> Noget lignende blev i øvrigt også planlagt for de europæiske jøder i årene
> 1933-45, med diverse spekulationer om, hvorhen de alle kunne sendes - i
> stedet besluttede man sig som bekendt for en lidt anden løsning.

Polen og Tyskland havde detaljerede planer om at slippe af med de upopulere
stat-i-staten mennesker til Madagascar.
UK foretrak flytning af jøderne ind i Rusland, som kunne forvrænges til
folkemord, så de hindrede Madagascar-løsning.

> Der skal nok findes mange andre eksempler, og jeg er sikker på, de alle
> vil
> være lige så utiltalende.

Man skal se på hvilken af to løsninger er mindst utiltalende. At muslimer i
DK vokser og vokser i antal, kriminalitet, krævesyge er den værste løsning.
Haarders familiesammenførings-dæmpning er ikke nok.

Fra : NoTrabajo

Dato : 15-04-05 05:55

> Vi har brug for hjemsendelser af først de kriminelle og så de
> langtidsarbejdsløse muslimer. Helst alle

Enig!

Må jeg være fri for det babysprog? Det hedder MUHAMEDANERE og ikke muslimer.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-05 08:16

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> Enig!
>
> Må jeg være fri for det babysprog? Det hedder MUHAMEDANERE og ikke
> muslimer.

Du har helt ret