Få ændret de skolebøger, Japan
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-04-05 12:25

Denne meddelse er sendt til:

news:dk.politik
Embassy of Japan

-

Det er úanstændigt at *fordreje* fakta om forbrydelser imod Menneskeheden,
herunder Japans forbrydelser før og under Andens Verdenskrig.

Få ændret de skolebøger, Japan.

Ellers tager Menneskeheden aldrig ved lære !

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-04-05 17:27

"Jesus-loves-you" skrev

> Det er úanstændigt at *fordreje* fakta om forbrydelser imod Menneskeheden,
> herunder Japans forbrydelser før og under Andens Verdenskrig.
>
> Få ændret de skolebøger, Japan.

News form Japan:

MetroXpress, fredag den 15. april 2005

=== citat start ===

Militærfly styrtet ned

Alle fire besætningsmedlemmer blev dræbt,
da et japansk MU-2-militærfly i går styrtede
ned i et bjergområde ved byen Aga i det cen-
trale Japan. Flyet var på en træningsmissi-
on, da det i klart vejr af ukendte årsager
blev knust mod en bjergside.

MetroXpress/JM

=== citat slut ====

Memory on:

3702 news:fq%1e.107830$Vf.4143244@news000.worldonline.dk

> "Lyrik" skrev
>
> Date: 28. marts 2005 CET 17:55 (DK-sommertime 2005, GMT 15:55)
>
> [ ... ]

> Jeg fristes over evne:
>
> News:
>
> (ca. 14 minutter senere ... )
[ ... ]
> Indonesisk jordskælv den 28. marts 2005, CET 18:09 (GMT 16:09)

Hmm ... det vil nok være at gå for vidt at forlange Japansk omvendelse til
Kristus (apropos religionsfrihed); ellers er vi jo ikke et hak bedre end
al-Qaeda. Men ...

Jesus siger:

"Jeg er ... sandheden ..."
(John.14,6)

Og sandheden; dét er noget vi alle kan forholde sig til !

Det er et rimeligt krav at forlange, at Japan forholder sig NØGTERNT til
*kendsgerningerne* vedrørende dets fortid.

> Ellers tager Menneskeheden aldrig ved lære !

Omvend dig derfor, min ven ...

NEXT DADDY

With kind regards,
[...]
File-number: 3923

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-04-05 03:11

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> da et japansk MU-2-militærfly i går styrtede
> ned ...

Aha ... nu forstår jeg hentydningen:

MU-1 ...

3081 news:BA9dd.58928$Vf.2789414@news000.worldonline.dk

> ... He.5,11-14

Hmm ... køb mælk ?

Heaven-Break:
(2005-04-16, CET 03:56)
- "Nemlig!"

Memory on:
3865 news:xT56e.110984$Vf.4174792@news000.worldonline.dk

Hmm ... et pattebarn, dvs. úansvarlig ?

> Det er et rimeligt krav at forlange, at Japan forholder sig NØGTERNT til
> *kendsgerningerne* vedrørende dets fortid.

> Omvend dig derfor, min ven ...
>

> NEXT DADDY

With kind regards,
[...]
File-number: 3933

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-04-05 03:29

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> Memory on:
> 3865 news:xT56e.110984$Vf.4174792@news000.worldonline.dk
>
> Hmm ... et pattebarn, dvs. úansvarlig ?

Har *du* lyst til at blive gift med et pattebarn ?

Nej, vel !

Hvorfor skulle *de* så ?

Eller bliver man da dummere med alderen (apropos 0,24*c) ?

With kind regards,
File-number: 3934