Den onde grafiticensur
Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-05 09:03

Hvis folk ikke ka lide menneskeåndens budskaber pr ord og tags og kunst på
deres mure, så må de afskærme dem.

Staten skal ikke spilde resourcer på at håndhæve forbud

At kommunen på Nørrebro renser hvor kunst og budskaber på mure, er klart for
at hjælpe de unge så der er plads til ny ord-onani

WW2 startedes i samme grad af USSR og Tyskland, og at Katyn-smadreren ramtes
fortjent ar nazi-angreb, gør ham ikke mere etisk end Hitler.(Havde Hitler
ikke slået først 22juni41 havde Stalin slået først mod Tyskland)

Berlin skæmmes af en kæmpe statue af en menig fra Den Røde Hær - byens
megastørste statue og pompøs-grim efter alles smag

Ingen burde tage på vej hvis en grafitikuntner med Mathias Rust evner pr
helikopter eller småfly overmalede den mørke kobberstatue i glade spraglede
farver..

"Du må ikke slå ihjel" flyder lidt mere på tysk end på dansk, men kan
sagtens stå der. Og er godt budskab til helligkrigere. De forlangte det
fjernet fra Theo van Goghs private mur i Amsterdam, eftere deres mord. Og
kommunens grafiticensurister fjernede det - inde på privat område. Jeg har
ikke søgt byggetilladlese til ydre isolereing af min mur. Men kommunen
forlanger det fjernet selvom nabo siger OK.

_Stat elsker censur_ - gør oprør mod grafiticensuren, hvis du tør og har
noget på hjerte.

Da Glistrup kom med sådant budskab i partiets start på TV, tabte han stemmer
i Jylland. Men han gik aldrig op i sådant. Han sagde hvad var og er det
rigtige.

Fra : Alucard

Dato : 13-04-05 10:05

On Wed, 13 Apr 2005 10:02:59 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvis folk ikke ka lide menneskeåndens budskaber pr ord og tags og kunst på
>deres mure, så må de afskærme dem.

Der er da som regel ikke meget "ånd" i disse budskaber og tags, kun en
"neanderthaler"-trang til at "pisse sit territorie af" på bekostning
af andre... (Med andre ord: hjernedødt hærværk)...

>Staten skal ikke spilde resourcer på at håndhæve forbud

Hvilke andre forbud skal politiet heller ikke spilde tid på ????
Dem du ikke kan li' ???

<snip uforståeligt sludder>