Helle skal nok styrke socialdemokratiet mo~
Fra : hoff

Dato : 12-04-05 20:27

Som jeg har sagt før. Frank Jensen virker mest seriøs i sine udtagelser, men
folk vil nok hellere stemme på populisten Helle pga. hun ligger på midten.
Men det var ikke fair at Poul Nyrum at blande sig, bare for at hævne sig
over Frank Jensen, da han tidligere støttede Mogens Lykketoft. Det er dybt
useriøst. Håber virkelig at Socialdemokratiet kan holde sammen på hinanden,
som er Helles mål.

Fra : andropov

Dato : 12-04-05 20:56

On Tue, 12 Apr 2005 21:27:20 +0200, "hoff" <khoffmann@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>over Frank Jensen, da han tidligere støttede Mogens Lykketoft. Det er dybt

Husker du ikke at Anker Jørgensen sagde at Helle var noget "let i
det".
Det var vist ikke meget bedre...

Fra : Tim

Dato : 12-04-05 22:25

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Husker du ikke at Anker Jørgensen sagde at Helle var noget "let i
> det".
> Det var vist ikke meget bedre...

Det betyder ikke noget, når det kommer fra "den rigtige fløj".

Tim

Fra : andropov

Dato : 12-04-05 23:19

On Tue, 12 Apr 2005 23:25:26 +0200, "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

>Det betyder ikke noget, når det kommer fra "den rigtige fløj".

Åbenbart ikke.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-04-05 12:15

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Det betyder ikke noget, når det kommer fra "den rigtige fløj".

Hvad mener du med den rigtige fløj?

Michael

Fra : Tim

Dato : 13-04-05 12:17

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med den rigtige fløj?

Ironi.

Tim

Fra : Tim

Dato : 13-04-05 12:19

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> "Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> wrote in message

> udtagelser,
> sig

> Ironi.

Ok... jeg mener, at når den slags udmeldinger kommer fra Auken eller Anker
Jørgensen (fløjen, altså "den rigtige"), så hyler han ikke over det. Kommer
det derimod fra "den forkerte", Nyrup fløjen, så er det pludselig en anden
sag

Tim.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-04-05 13:03

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kommer
> det derimod fra "den forkerte", Nyrup fløjen, så er det pludselig en anden

ok tænkte jeg nok der lå i det, jeg håber det her fløj halløj er over nu,
ellers gider jeg ikke vende tilbage og stemme på dem mere (stemmer på
venstre i mangle af bedre).
Er det ved at være sidste chance for at bestå som parti, hvis fløjkrigen
fortsætter?

Michael

Fra : andropov

Dato : 13-04-05 13:54

Auken fløjen må se at blive realister.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-04-05 12:14

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er dybt useriøst. Håber virkelig at Socialdemokratiet kan holde sammen

Hvorfor ser du Helle som populist?

Michael

Fra : hoff

Dato : 13-04-05 18:54

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Hvorfor ser du Helle som populist?
>
> Michael

Hun er overfladisk, selvsikker, virker kejsmatiske og kommer med sætninger
som fx Jeg kan slå Fogh! Mm. Hun er ikke bange. Og jeg mener at det er det
der skal til for at fjerne Fogh. Mogens har været en god finansminister, men
havde ikke en gennemslagskraft der skulle til. Fogh grinte, nogle gange af
ham, for at gøre ham utroværdig, i valgkampen. Her tænker jeg især på
skatteloften, som han hurtig latterlige gjorde, på en meget overfladisk
måde. Det kunne være fedt at se Helle og Anders i en debat. Der vil han nok
få mere modstand. Anders er rigtig dygtig taktisk, men har en rigtig dårlig
ideologi. Fx kunne det være fedt hvis de debattere kommunalreformen, der vil
kvæle kommunerne. 1/3 af kommunernes penge, vil blive taget fra dem, efter
de er sat sammen. Selvfølgelig kommer der færre borgmestere osv. Men 1/3 er
rigtig mange penge. Og vil nok betyde mere privatisering, og dermed mere
brugerbetaling.