53-47 til Helle
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-05 17:35

53-47 til Helle.

Hmm ... det givet vist mange års intern strid endnu.

Memory on:
Date: 6. februar 2005 CET 23:01 (DK sommertid 2005)
Subject: Stemmer du blasfemisk på tirsdag ?
3607 news:ACvNd.98124$Vf.3859796@news000.worldonline.dk

Sådan går det muligvis, når man opfører sig *blasfemisk*.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 19:09

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> wrote in message
> 53-47 til Helle.
>
> Hmm ... det givet vist mange års intern strid endnu.

Mon ikke partitoppen har iscenesat kampvalg og fra starten har vidst, at
dagens udfald er det mindst dårlige og har styret alt med sikker hånd?
24000- 21348 stemmer betyder ingen tabere - (og svarer vist nærmere til
54-46)

De har vist at de kan diskutere åbent uden at blive uvenner, praler Helle nu
af - men hvis iscenesættelsen omfattede, at kun Nyrup måtte tillade sig
knubbede ord, så viser det jo ikke noget.

"Fremtiden vil tilhøre dem, der kan klare udfordringerne" vævede Helle
"Socialdemokrater har vist , at vi kan lide hinanden" fortsatte Frank -
- men er udfordringen ikke at være *mindre kedelig*?
- og her har V, DF og EL sat sig på alle sjove roller, og jeg kan slet ikke
forestille mig at andre partier kan gå frem, hvis ikke journalister blander
sig partisk (hvad de er dygtige til).

Sagde Frank at han forlader politik efter valgperioden, når ikke formand
FORDI det skulle vise halvhjertethed så Helles valg var sikkert?
FORDI han ville vise superengangemant ved at spille højt spil?
FORDI han er glæder sig til et sjovere job, end at være politiker?

Er Fogh bange for at rival nu er hunkøn? Er han-vælgere gamle grise der
stemmer på fisse?
Jeg tror Socialdemokratiets politik er 1000 gange vigtigere end
formands-køn, alt andet lige - for mænd
Men de kvinder der kan lide at stemme på kvinder vil nok lettere kunne
fristes væk fra nabopartier, nu.
Indvandrervælgerne vil næppe foretrække hunkøn
- mon de kan se forskel på politikken hos de to S-fløje, hvis ikke en imam
under fredagsbønnen siger, hvad de skal stemme?.

Fra : andropov

Dato : 12-04-05 19:46

On Tue, 12 Apr 2005 20:08:56 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>af - men hvis iscenesættelsen omfattede, at kun Nyrup måtte tillade sig
>knubbede ord, så viser det jo ikke noget.

Men andre har så kritiseret Helle så det står vist uafgjort på det
område og nu tænker man fremad.

>"Fremtiden vil tilhøre dem, der kan klare udfordringerne" vævede Helle
>"Socialdemokrater har vist , at vi kan lide hinanden" fortsatte Frank -
>- men er udfordringen ikke at være *mindre kedelig*?

Jo, Lykketoft var nok begyndt at virke for kedelig for vælgerne eller
måske han var bedre til at stå bagved og give gode råd til Nyrup.

>Sagde Frank at han forlader politik efter valgperioden, når ikke formand
>FORDI det skulle vise halvhjertethed så Helles valg var sikkert?

Måske han trænger til luftforandring efter de mange år i politik når
han nu ikke kunne nå den øverste top.

>Er Fogh bange for at rival nu er hunkøn? Er han-vælgere gamle grise der
>stemmer på fisse?

Nok snarere kan hun tiltrække kvinder. Men der er noget leder over
hende så mænd vil nok også finde Socialdemokratiet.

>Jeg tror Socialdemokratiets politik er 1000 gange vigtigere end
>formands-køn, alt andet lige - for mænd

Ja.

>Men de kvinder der kan lide at stemme på kvinder vil nok lettere kunne
>fristes væk fra nabopartier, nu.

Jo det trækker nok noget at en kvinde er leder af Danmarks største
parti (på nær sidste valg).
Mon ikke hun kan gøre Socialdemokratiet til det største parti igen.

>Indvandrervælgerne vil næppe foretrække hunkøn

Jeg kan ikke helt huske hvordan hun har udtalt sig med hensyn til
indvandrere. Men mon ikke hun mener nogenlunde det samme som Nyrup på
det område.
Men Radikale skal lige bankes på plads.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-05 21:11

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Nok snarere kan hun tiltrække kvinder. Men der er noget leder over
> hende så mænd vil nok også finde Socialdemokratiet.

Ja, da hun holdt takketale idag, var der faktisk noget leder ved hende, som
jeg ikke har bemærket før.

Hun har nok siden valget været i døgnlang træning med sparringpartner og
spindoktor,og er nu DEN NY LEDERSTIL

Fra : andropov

Dato : 12-04-05 21:31

On Tue, 12 Apr 2005 22:10:35 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

>Ja, da hun holdt takketale idag, var der faktisk noget leder ved hende, som
>jeg ikke har bemærket før.

Lykketoft var nok lidt rørt over at høre en kvinde som var ligeså
lederagtig som ham selv, trods hun kom til at sige noget om beton. Den
kunne jeg se han ikke kunne lide :)
Men er beton at man blot gør som man plejer...
Det er der såmænd nok også borgerlige partier som gør.

Frank lyder lidt forsigtig i forhold. Men folk kan godt lide en leder
melder klart ud.

>Hun har nok siden valget været i døgnlang træning med sparringpartner og
>spindoktor,og er nu DEN NY LEDERSTIL

Jeg synes hele tiden hun har været ligefrem som når hun siger direkte:
"jeg kan slå Anders Fogh"