Homoseksuelle kan ikke gå i fred
Fra : Tim

Dato : 11-04-05 11:39

Den accept homoseksuelle havde opnået i vores samfund, er nu blevet
overtaget af organiseret vold. Der ligger simpelthen bander på lur uden for
bøssediskotekerne og overfalder gæsterne når de kommer ud. Også f.eks.
lesbiske, der holder hindanden i hånden når de er ude at gå, bliver
overfaldet.

Gad vide, hvad det er for nogle neandertalere, der gør den slags?

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2989490/

Tim

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 11-04-05 11:53

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> overfaldet.
>
> Gad vide, hvad det er for nogle neandertalere, der gør den slags?

Det er temmelig sikkert deres forælder.

Fra : Tim

Dato : 11-04-05 12:12

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er temmelig sikkert deres forælder.

LOL, ja

Tim

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-04-05 15:44

> [...]
> overfaldet.

> Gad vide, hvad det er for nogle neandertalere, der gør den slags?

Er det "elitens" kæledægger, muhamedanerne, som du mistænker for den adfærd?
--
NoTrabajo

Fra : Tim

Dato : 11-04-05 17:43

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det "elitens" kæledægger, muhamedanerne, som du mistænker for den
> adfærd?

Der er frit valg på alle hylder, da artiklen ikke nævner noget specifikt,
men de har jo før udvist aggressiv adfærd over for de homoseksuelles optog i
København. De har det åbenbart svært med vestlige normer.

Så det er i hvertfald nok langt det mest sandsynlige.

Tim

Fra : Jesper

Dato : 11-04-05 18:38

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> overfaldet.
>
> Gad vide, hvad det er for nogle neandertalere, der gør den slags?

De hedder muhamedanere, det har vi set før. JP og andre medier har
dennegang bare "glemt" at nævne det!

Fra : Henri Gath

Dato : 11-04-05 23:43

> [...]

Så mangler vi bare Kim Larsen til at forsvare muhamedanernes overfald på og
chikane af homoseksuelle....

Fra : Henri Gath

Dato : 12-04-05 00:00

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så mangler vi bare Kim Larsen til at forsvare muhamedanernes overfald på
> og chikane af homoseksuelle....

Men det er vel bare kulturberigelse.....iflg. Peter K. Nielsen

Fra : Martin Kristensen

Dato : 12-04-05 12:20

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Så mangler vi bare Kim Larsen til at forsvare muhamedanernes overfald på
og
> chikane af homoseksuelle....

Han er selv skingrende homofobisk, så det synes han garanteret er helt ok.

Fra : hoff

Dato : 12-04-05 11:24

> [...]
> overfaldet.
>
> Gad vide, hvad det er for nogle neandertalere, der gør den slags?

Men hvad med de der penge, en gruppe eller flere indvrandere fik, for at
kaste sten om deltagere af love parade.

Fra : Tim

Dato : 12-04-05 11:50

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men hvad med de der penge, en gruppe eller flere indvrandere fik, for at
> kaste sten om deltagere af love parade.

Jeg forstår simpelthen ikke din sætning.

Er det du prøver at sige, at der var en eller flere indvandrergrupper, der
var blevet betalt for at kaste sten på optoget?

Hvis, så betalt af hvem?

Link?

Tim

Fra : hoff

Dato : 12-04-05 12:11

> [...]
>
> Er det du prøver at sige, at der var en eller flere indvandrergrupper, der
> var blevet betalt for at kaste sten på optoget?

Jeg har ikke noget link, men det var oppe og vende i medierne. Også da Moses
Hansen gik med sit kors gennem Nørrebro var der tale om penge til bander.
Men jeg kan ikke dokumentere det, og det kan være pure opspind. Alle har jo
hver sin interesse og syn på ting.

Fra : Tim

Dato : 12-04-05 12:38

> [...]
> Men jeg kan ikke dokumentere det, og det kan være pure opspind. Alle har

At "Love Parade" blev overfaldet af muslimer er imidlertid ikke "et syn på
tingene", men kedelige facts.

Tim

Fra : hoff

Dato : 12-04-05 13:14

> [...]
> jo
>>

> At "Love Parade" blev overfaldet af muslimer er imidlertid ikke "et syn på

Ja, selvfølgelig er det forkert, at overfalde folk. Og det skal straffes
hårdt!(på det område er jeg stjerne konservativ) ... Men det er lidt
skummelt, at høre at der muligvis er penge indblandet, for at udføre det
beskidte arbejde. Så kan man diskutere, om det er bagmændene eller
voldsudøverne, der er mest syge.

Fra : Tim

Dato : 12-04-05 13:21

> [...]

> skummelt, at høre at der muligvis er penge indblandet, for at udføre det
> beskidte arbejde. Så kan man diskutere, om det er bagmændene eller

Det kunne nu være temmelig rart, om du kunne finde bare _noget_ om det...

Kan du evt. huske, hvem det var, der skulle have betalt dem for det?

Tim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-04-05 13:54

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Det kunne nu være temmelig rart, om du kunne finde bare _noget_ om det...
>
> Kan du evt. huske, hvem det var, der skulle have betalt dem for det?

Sikkert den Saudiske kongefamilie.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-04-05 13:53

> [...]

> skummelt, at høre at der muligvis er penge indblandet, for at udføre det
> beskidte arbejde. Så kan man diskutere, om det er bagmændene eller

Det er den eneste gang jeg har hørt om penge sammen med den nyhed, du bliver
nødt til at dokumenterer lidt af din konspirationsteori hvis vi skal bide på
den.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 12-04-05 11:55

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> wrote in message

> Men hvad med de der penge, en gruppe eller flere indvrandere fik, for at
> kaste sten om deltagere af love parade.

Kontanthjælp? Hvad med den?