Blix vil totalforbyde atomvåben
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-04-05 08:27

"Jesus-loves-you" skrev
3842 news:PNj5e.110503$Vf.4169822@news000.worldonline.dk

News from Norway:

=== citat start ===

Blix vil totalforby atomvåpen

FNs tidligere våpeninspektør Hans Blix
tar til orde for et totalforbud mot
atomvåpen.

Han mener at slikt forbud vil være det
beste verdens atomvåpenmakter kan gjøre
for å få fart på nedrustningen.

- Et totalforbud ville innebære at det
ikke blir noen flere prøvesprengninger
og at det ville bli mye vanskeligere å
spre slike våpen, sier Blix.

Blix ser imidlertid ikke optimistisk på
muligheten for å få til et slikt for-
bud.

=== citat slut ====

Hmm ... er dette nu også realistisk ?

Ihukom fx.:
0305 news:7144a.89530$Hl6.8231197@news010.worldonline.dk

> Læresætningen er:
> Psykopater vil ALTID søge at opnå Verdensherredømmet og anvende i denne
> stræben ALLE tilrådighedstående midler, herunder global atomkrig m.m.

"Ukrudsplanter" har det jo med at komme *igen* år-efter-år, hvorfor vi som
Menneskehed bliver nødt til at have et *troværdigt* forsvar.

Statistisk set forholder der sig således, at ...

=== citat start ===

Ud af 353 krige med mere end 1.000 dødsofre i perioden 1816-1991 er de
155 ført mellem et demokrati og et ikke demokrati, mens 198 er ført
mellem to ikke-demokratier. Ikke en eneste er ført mellem to demokra-
tier.
Kilde: Ahlmark/Pol 19.02.97
=== citat slut ====

.... hvorfor det nok på længere sigt ville være mere hensigstmæssigt at
*eliminere* disse diktaturer vha. lov og ret !

Don't you remember their words:

3792 news:51e4e.109497$Vf.4161685@news000.worldonline.dk

?

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-04-05 08:50

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> Don't you remember their words:
>
> 3792 news:51e4e.109497$Vf.4161685@news000.worldonline.dk

> ?

For øvrigt blev prins Charles bryllup - meget symbolsk - *udsat* ...

Mirror:
Khatami ankommet til Pavens begravelse. Assad af Syrien allerede til stede.

3847 news:ntk5e.110509$Vf.4169800@news000.worldonline.dk

.... for I vil jo ikke retfærdighed, eller hva' ?

File-number: 3849

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-04-05 09:51

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

Følg Mig, bliver der prædiket fra Rom, netop nu.

Følg Mig, siger Jesus, og så går du ikke helt fejl i byen, for Gud er
kærlighed. Den, som elsker, gør ikke sin næste noget ondt, ej heller sin
"nabo" ...

2304:
(2005-04-08, CET 10:452x-8)
- "Amen."

File-number: 3850

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-04-05 12:03

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]
>
> Følg Mig, siger Jesus, og så går du ikke helt fejl i byen, for Gud er
> kærlighed. Den, som elsker, gør ikke sin næste noget ondt, ej heller sin

Means:
Follow Me, says Jesus, and you will always find the way in life, because God
is love. Him (or her), who loves, does not do evil against anybody; even not
his "neighbour" (a codeword for Life-2) ...

And then 2304 (Life-2) said: "Amen."

For more information about this, jump ...

Subject: Re: SETI - Perhaps the first prove

File-number: 3851

Fra : Rune

Dato : 08-04-05 09:03

Det må være en bedrager & charlatan, for den virkelige Hans Blix fodre fisk
i Kims akvarium et sted i Nord Korea. Men han spiller rollen godt det må man
give ham, for han lyder akkurat lige så tåbelig og verdensfjern som den ægte
Hans Blix.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 08-04-05 10:19

Rune skrev:

> [...]
> give ham, for han lyder akkurat lige så tåbelig og verdensfjern som den ægte

Du har måske også været inde og se "Team America"?

Jan