Kristendemokraternes exit
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-04-05 15:04

NB! Dette indlæg er X-postet til ...

dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Kristeligt Dagblad skriver onsdag den 6. april 2005:

(forsiden)
=== citat start ===

Kristendemokraternes exit

Efter Kristendemokraternes valgnederlag gav Bodil Kornbek vestjyderne skyld
for, at partiet ikke var blevet valgt ind i Folketinget. Det er synd for de
arme vestjyder, og skylden bør snarere lægges på Osama bin Laden og George
W. Bush, mener Dorthe Nors.

Kronik side 9

=== citat slut ====

Forklaringen kunne også være en anden:

Memory:
3594 news:9PMKd.85915$Vf.3802732@news000.worldonline.dk

> Hidentil har jeg stemt på KristenDemokraterne (tidligere Kristeligt
> Folkeparti), men de svigtede (for mig at se), da *vital-interesser* stod
> på spil under henvisning til ...
>
> Name: Kall, Mogens
> Date: 15. februar 2003 CET 11:35 (DK-vintertid 2004/2005)
> Subject: Annullering af stemmeafgivelse ved sidste Folketingsvalg (0295)
> Newsgroup: dk.politik
> 0295 news:CQo3a.87907$Hl6.8024478@news010.worldonline.dk

> Findes der et politisk parti i Danmark, der ...
>
> 1.
> [...]

Manglende støtte til operation *Justice - no matter what* !!!

Jesus siger:

"I er jordens salt; men hvis saltet
mister sin kraft, hvad skal det da
saltes med? Så duer det kun til at
kastes ud og trædes ned af menne-
sker."
(Matt.5,13)

Heaven-Break:
(2005-04-06, CET 16:00)
- "Amen."

Program on (*Justice - no matter what*):
3792 news:51e4e.109497$Vf.4161685@news000.worldonline.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk