Hårde fænglser; Hygge for muslimer, Kranie~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-05 08:48

Hårde fænglser; Hygge for muslimer, Kranieknusning for danskere(Pol.5.4.05)

Muslimer opererer med stort menneskeligt spild som en naturlig sag, incl
bl.andt deres egne.
En vis voldelig (dræbende/lemlestende) udstødning sker især blandt deres
unge mænd.
Stort set hygger de sig i danske luksusfængsler, selvom de nok er så hårde
med visse af deres egne, som de er mod svage danske fanger,Fængslerne har
formodentlig ingen preventiv effekt
Idag oplyser Politiken at mange danskere i fængslerne bliver stukket af
deres knive, og der hoppes på deres hoveder. Sådan er hellig krig.
Det har været sådan længe, men nu vil en enkelt fængselsfunktionær profilere
sig på at bagatel-forbedre på sagen.
Svage danskere, jeg kender, har klogelig valgt frivillig isolation ved at
holde sig tæt ved fangevogterne når gårdtur. Det gjorde jeg også selv da jeg
afprøvede Vestre i firserne - hvor forholdene var tålelige.(og bødehefte for
barnløshedshjælp gav overkommelig kort tid, i mit tilfælde)
Narkosalg har længe været muslim-monopol i fængslerne og de danskere der
vover at videresælge den mindste klump hash, slås der hårdt ned på. Det er
jo danskere med en smule fantasi/styrke/selvtillid og det skal pilles ud ,
nu i magtovertagelsens indledende fase

Fængselsansatte vil isolere unge i særlig afdeling
Unge indvandrere skaber så store problemer i fængslerne, at en arbejdsgruppe
i Vestre Fængsel foreslår en særlig afdeling for 15-18- årige.
Justitsministeren vil se nærmere på forslaget.
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=372220

Tremmevinduer har længe være for utætte - bl.a. slynger fanger deres lort ud
gennem vinduerne, for at ramme fangevogtere og andre uvenner.
Fangevogtere har altid kunne afgøre, hvorfra det ulækre skyts kom, men har
intet gjort ved problemet - ligesom man intet gør ved at mobiltelefoner,
knive og narko smugles ind - bl.a. over muren og sidenhen fra celle til
celle via forsendelse-i-snor fra cellevindue til cellevindue

1991 skrev Glistrup og jeg bog ("Straffesager" forlaget Kontrast) , der
nævnte dette og snese af andre problemer, der meget let og billigt kan
løses,
bl.a. ved at supplere tremmer med fluenet af metal. (eller panser glas og
airconditioning)
Idag oplyser Politiken er man omsider har suppleret tremmer med gitre - dog
ikke så tætte at man hindrer at fangerne
(der får plastikposer til affald)
slynger poser med lort ud ad den vej.
Når fanger kan bruge poser, kan plejehjemspatienter også finde ud af det.

Der er stadig smugling af våben, mobiltelefoner og narko via vinduerne - MAN
VIL IKKE HINDRE DET!
(at lade fangevogtere udføre analinspektion vedr besøgende og folk der
kommer hjem fra udgang, er blandt de nødvendige forholdsregler, hvis man vil
sikre imod narko og imod mobiltelefoner, der betyder at, at isolation ikke
er isolation mht vidnepåvirkning, der forstyrrer sagsopklaring,
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=372220