Derfor er indvandrere ikke bange for det d~
Fra : Tim

Dato : 04-04-05 20:50

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2179996&forside

.... og som de to Currá-mordere har givet udtryk for, vil de hellere blive i
luder-Danmark, end at rejse tilbage til Tyrkiet.

Det er vel logik, at de hellere vil blive i Danmark, hvor de kan voldtage
danske 12-15 årige "ludere" formedelst et halvt år i fængsel.

Tim

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-04-05 21:22

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er vel logik, at de hellere vil blive i Danmark, hvor de kan voldtage
> danske 12-15 årige "ludere" formedelst et halvt år i fængsel.

Hvordan skal dit indlæg forstås?
Vil du halshugge kriminelle udlændinge?
Vil du hellere bo i et land hvor man henretter folk for tyveri?
Mig bekendt er de to spader der myrdede Currá-fyren der, ikke hverken dømt
for eller har offentligt ytret ønske om at voldtage mindreårige piger..

Helt ærligt, så burde dit indlæg være placeret over i selvtillidsgruppen
d.p.i.

Fra : Tim

Dato : 04-04-05 22:11

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan skal dit indlæg forstås?

Det skal forståes sådan, at vi i Danmark har en masse invandrere, der er
fløjtende ligeglade med vores retssystem, fordi det er for intet at regne, i
forhold til de konsekvenser kriminaltitet har, hvor de kommer fra.

Det giver sig meget tydeligt til udslag i de danske kriminalstatisikker,
hvor indvandrere fylder forholdsmæssigt alt for meget.

> Vil du halshugge kriminelle udlændinge?

Lad være med at tillægge mig dine underlige lyster.

> Vil du hellere bo i et land hvor man henretter folk for tyveri?

Næh, jeg vil hellere bo i et land, hvor jeg kan gå i fred på gaden. Det har
jeg måttet sande tre gange (indtil videre), at det kan man åbenbart ikke.
Den ene af gangene koporligt, de to andre trusler.

> Mig bekendt er de to spader der myrdede Currá-fyren der, ikke hverken dømt
> for eller har offentligt ytret ønske om at voldtage mindreårige piger..

Det har de sikkert nogle fætre der har. Det taler sandsynligheden for, men
man ved selvfølgelig aldrig. Måske har de ikke.

> Helt ærligt, så burde dit indlæg være placeret over i selvtillidsgruppen
> d.p.i.

Ja, ja, ja... dér hvor "skyglapperne" ikke tør læse om realiterne.

Tim

Fra : G B

Dato : 05-04-05 01:20

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan skal dit indlæg forstås?

Hvordan skal DIT indlæg forstås? At du føler mere for de to knivmordere end
for offeret? Føj for satan, den slags indlæg får mig til at skamme mig over
at være dansker!

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-04-05 09:49

">

> [...]
> end
> for offeret? Føj for satan, den slags indlæg får mig til at skamme mig

Ok, skam dig bare, det er ok.
Men hvordan du lige får mit indlæg til at ligne et sympatiinlæg med de to
mordere, må stå for din egen regning.

Mit indlæg skal forståes således: Alle danskere i Danmark skal være lige for
loven, ligegyldig etnisk herkomst, politisk og seksuel oberservans eller
køn.
Det kan da ikke være svært at forstå.

Michael

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 05-04-05 11:07

Michael Kirkegaard skrev:

> Men hvordan du lige får mit indlæg til at ligne et sympatiinlæg med de to
> mordere, må stå for din egen regning.

GB har en evne til at læse andres (=personer han er uenig med) indlæg,
som en vis herre læser biblen.

> [...]
> loven, ligegyldig etnisk herkomst, politisk og seksuel oberservans eller

Næh, det kan det selvfølgelig ikke.
Det der er svært at forstå er, hvad dit ovenstående har med tråden at
gøre så?
De 2 fætre er jo lige netop _ikke_ danskere - I mine øjne lig danske
statsborgere.

Jan

Fra : G B

Dato : 05-04-05 12:15

> Mit indlæg skal forståes således: Alle danskere i Danmark skal være
> lige for loven, ligegyldig etnisk herkomst, politisk og seksuel
> oberservans eller køn.
> Det kan da ikke være svært at forstå.

Enig. Men forbrydere uden dansk statsborgerskab skal ekspres ud af klappen
i det øjeblik de gør noget kriminelt.
Det kan da heller ikke være svært at forstå.

Fra : morten sorensen

Dato : 05-04-05 12:50

G B wrote:
> [...]
> i det øjeblik de gør noget kriminelt.
> Det kan da heller ikke være svært at forstå.

Til gengæld vil jeg give Manu Sareen (RadV) ret i at rettens begrundelse
for udvisning - at fætrene hører til den mest inintegrable del af
indvandrerne - er problematisk, da den indikerer at en veluddannet og
integreret indvandrer uden dansk statsborgerskab ikke var blevet udvist.

Lighed for loven? Hmmmm.....

-------

Udvisningerne mener jeg er korrekte - men begrundelsen der er givet er
lettere chokerende synes jeg.

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 05-04-05 21:45

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> Lighed for loven? Hmmmm.....

Tjah, nu har man jo lige smidt en kristen armensk familie ud, som nok var
så velintegreret som det lader sig gøre.

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-04-05 10:27

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> Tjah, nu har man jo lige smidt en kristen armensk familie ud, som nok var
> så velintegreret som det lader sig gøre.

Nå, de var kristne. Det var altså derfor, at de blev smidt ud. "Eliten" smider
jo ikke gerne deres muhamedanerkæledægger ud af Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 06-04-05 10:40

NoTrabajo wrote:
> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Nå, de var kristne. Det var altså derfor, at de blev smidt ud.

Næ - de blev smidt ud fordi man ikke mente de flygtede fra
undertrykkelse men elendighed. Det er mit indtryk at du deler systemets
opfattelse omkring hvorvidt de skulle have lov til at blive - eller
erjeg galt på den?

> "Eliten" smider
> jo ikke gerne deres muhamedanerkæledægger ud af Danmark.

Det er ellers lige sket under stor mediebevågenhed for et par fætre.

--

morten sorensen

Fra : G B

Dato : 06-04-05 11:43

> Næ - de blev smidt ud fordi man ikke mente de flygtede fra
> undertrykkelse men elendighed.

Nøjagtig som 95% af de muhamedanere, som befinder sig i Danmark.

Fra : morten sorensen

Dato : 06-04-05 11:41

G B wrote:
> morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen

> Nøjagtig som 95% af de muhamedanere, som befinder sig i Danmark.

Skal jeg ikke kunne sige.

Pointen var bare at det er mit indtryk at armenerne er smidt ud efter de
regler jeg tror de fleste mener er OK.

--

morten sorensen

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-04-05 14:02

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Pointen var bare at det er mit indtryk at armenerne er smidt ud efter de
> regler jeg tror de fleste mener er OK.

Det virker bare som om at disse regler aldrig benyttes til at smide muhamedanere
ud.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 06-04-05 14:37

NoTrabajo wrote:
> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Det virker bare som om at disse regler aldrig benyttes til at smide muhamedanere
> ud.

Det indtryk har jeg så ikke.

--

morten sorensen

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-04-05 14:04

> [...]

> undertrykkelse men elendighed. Det er mit indtryk at du deler systemets
> opfattelse omkring hvorvidt de skulle have lov til at blive - eller

Jeg vil da hellere have at disse kristne armenere får lov til at blive, end alle
disse morderiske muhamedanere, der er blevet lukket ind i landet.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 06-04-05 14:38

NoTrabajo wrote:
> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Jeg vil da hellere have at disse kristne armenere får lov til at blive, end alle
> disse morderiske muhamedanere, der er blevet lukket ind i landet.

Det er jeg klar over du hellere vil have.

Nu handler det om hvorvidt det var rimeligt at armenerne blev smidt ud -
og der er du vist enig eller hvad?

--

morten sorensen

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-04-05 14:31

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Det er ellers lige sket under stor mediebevågenhed for et par fætre.

Ét er at blive dømt til udvisning, et andet er reelt at blive fysisk hjemsendt.
De to muhamedanerfætre, der myrdede Antonio Currá, bliver ikke reelt udvist af
landet. Bjørn Elmquist og andre halalidioter står i kø for at kæmpe for at de
kommer til at blive i Danmark, når de bliver løsladt fra deres fængselsdom.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 06-04-05 14:39

NoTrabajo wrote:
> [...]
> De to muhamedanerfætre, der myrdede Antonio Currá, bliver ikke reelt udvist af

Det tror jeg nu nok - men det vil kun fremtiden vise.

> Bjørn Elmquist og andre halalidioter står i kø for at kæmpe for at de
> kommer til at blive i Danmark, når de bliver løsladt fra deres fængselsdom.

Til den tid er der gået 4-6 år (eller i den størelsesorden) og der tror
jeg mordet stadig er i frisk erindring - takket være deres egen opførsel
i retten.

--

morten sorensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-04-05 15:49

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> [...]
> indvandrerne - er problematisk, da den indikerer at en veluddannet og
> integreret indvandrer uden dansk statsborgerskab ikke var blevet udvist.

Hvis man var velintegreret, så havde man nok ikke haft 517 domme siden sit
8. år, - pr defitition. Og de tænkte på var vel, at vi i DK ville komme til
at blive ofre for de to knallerter både økonomisk, og på anden måde de næste
65 år.

Fra : morten sorensen

Dato : 06-04-05 15:59

Knud Larsen wrote:

> Hvis man var velintegreret, så havde man nok ikke haft 517 domme siden sit
> 8. år, - pr defitition.

Enig.

> Og de tænkte på var vel, at vi i DK ville komme til
> at blive ofre for de to knallerter både økonomisk, og på anden måde de næste
> 65 år.

Du ser altså intet problem (heller ikke et lille-bitte) i at nogen her
reelt har fået en ekstrastraf blot fordi de var tabere.

Jeg synes udvisningen er OK; de er udenlandske statsborgere og
kriminaliteten er så alvorlig den kan blive. Var de nordmænd var de osse
blevet udvist; eneste forskel er at de muligvis var blevet udleveret
hurtigere - jeg ved ikke hvad praksis er.

Det ligger mig egentligt ikke på sinde hvordan 'indvandrermiljøet'
reagerer negativt på dette; jeg har snarere et lille håb om at dette kan
være præventivt ved at medvirke til at nogle forældre måske rusker op i
deres børn hurtigere.

--

morten sorensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-04-05 17:21

> Enig.

> Du ser altså intet problem (heller ikke et lille-bitte) i at nogen her
> reelt har fået en ekstrastraf blot fordi de var tabere.

Som vel er det samme som "ekstrastraf" pga stor kriminalitet? Jeg tror
faktisk de to fyre har en bedre livschance i Tyrkiet end her.

> [...]
> reagerer negativt på dette; jeg har snarere et lille håb om at dette kan
> være præventivt ved at medvirke til at nogle forældre måske rusker op i

Det kan man håbe, men det er nok ikke særlig sandsyndligt. Nu vil man jo til
at straffe forædre økonomisk, hvis de ikke sørger for at deres børn passer
skolen, OG man vil tage børnepengene fra dem der sender børnene til
genopdragelse. Problemet er jo bare at dem der er så langt ude som regel
alligevel ikke kan nås, - men selvfølgelig sytten personer man når er bedre
end ingen.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-04-05 17:16

> Enig. Men forbrydere uden dansk statsborgerskab skal ekspres ud af klappen
> i det øjeblik de gør noget kriminelt.
> Det kan da heller ikke være svært at forstå.
>
> --

Det er jeg fuldstænding enig i, men det som det gik ud på var om de to fætre
ville voldtage 12-15 årige i flæng her i landet.
Det er naturligvis, som så ofte, helt uden grundlag og bare et udtryk for
trådstarterens fremmedhad.
Senere viste det sig at det så sikkert var nogle andre fætre som måske ville
gøre det. Måske.
Klar racisme og fremmedhad fra en lille mand.

Hele denne tråd er ikke en politisk debat, men mudderkastning mod fremmede.
Derfor hører den til i d.p.i, hvor racisterne rigtigt kan boltre sig.

Michael

Fra : G B

Dato : 05-04-05 21:47

> [...]
> fætre ville voldtage 12-15 årige i flæng her i landet.
> Det er naturligvis, som så ofte, helt uden grundlag og bare et udtryk

Må jeg lige gøre dig opmærksom på, at det ældste af disse pragt-eksemplarer
under sin fængsling har divertiveret sig med at smadre en medfange til
plukfisk. Man kan forvente sig alt af netop den type, efter min mening
burde de sendes til afsoning i Tyrkiet i stedet for at belaste danske
skatteydere.

Fra : G B

Dato : 05-04-05 01:19

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ... og som de to Currá-mordere har givet udtryk for, vil de hellere
> blive i luder-Danmark, end at rejse tilbage til Tyrkiet.

Jada. Der bliver de selv ofre i fængslet. Husk glidecremen, yallah'er.