Slut med politiuniformer på datingsider
Fra : Snurrberget

Dato : 02-04-05 13:16

Så blev der da heldigvis sat en stopper for dét!

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=244663

Dét har også bare irriteret mig SÅ længe.
Misbrug af embedets uniform er jo en meget alvorlig sag.
Godt at politimyndighedens ledelse er pro-aktiv i denne sag.
Hvis vi ikke stopper dette cirkus her, bliver det næste vel at
buschauffører viser sig frem med billeder af sig selv med busser i
baggrunden.

- cep

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-04-05 16:39

"Snurrberget" <cep@_REMOVE_snurrberget.dk> wrote in message
> Så blev der da heldigvis sat en stopper for dét!
>
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=244663
>
> Dét har også bare irriteret mig SÅ længe.

hmmmmmmmm. hvis det har irriteret dig i langt tid er der noget der kunne
tyde på at du har svært ved at finde en kæreste

> [...]
> Hvis vi ikke stopper dette cirkus her, bliver det næste vel at
> buschauffører viser sig frem med billeder af sig selv med busser i

jeg må indrømme at jeg ikke kan få ondt i r.... af at der åbentbart er nogle
politifolk der finder det nødvendigt at bruge deres uniform for at score.
Herre gud vi fremhæver jo alle vores fortrin, og hvis det er det eneste
disse stakler har, så lad dem dog

Peter

Fra : kvaerulant

Dato : 02-04-05 21:41

Peter K. Nielsen wrote:

>"Snurrberget" <cep@_REMOVE_snurrberget.dk> wrote in message

>hmmmmmmmm. hvis det har irriteret dig i langt tid er der noget der kunne
>tyde på at du har svært ved at finde en kæreste

Nogen Bøsser skifter kærester hele tiden.

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-04-05 10:59

"kvaerulant" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message
Peter K. Nielsen wrote:

> [...]
>tyde på at du har svært ved at finde en kæreste

Nogen Bøsser skifter kærester hele tiden.

Good grief, hvorfor kommer du så stadig sammen med hr Bøsser?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-04-05 20:47

Knud Larsen wrote:
> "kvaerulant" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message

> Nogen Bøsser skifter kærester hele tiden.
>
> Good grief, hvorfor kommer du så stadig sammen med hr Bøsser?

Næppe. Lyder kvaerulant ikke lidt bitter?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-05 06:07

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> "Snurrberget" <cep@_REMOVE_snurrberget.dk> wrote in message

> hmmmmmmmm. hvis det har irriteret dig i langt tid er der noget der kunne
> tyde på at du har svært ved at finde en kæreste

Nogle er mere kritiske end andre

" Hele verden er oversået med snarer,fælder,droner og faldgruber som kvinder
har lagt ud for at fange mænd" GB Shaw

> [...]
> score. Herre gud vi fremhæver jo alle vores fortrin, og hvis det er det
> eneste disse stakler har, så lad dem dog

Jeg tror politierhvervet vælges af folk der i stil med usenettere ikke har
fantasi til at blive bøsser.

Min kæphest er her ytringsfrihed - skal rektor-foreningen indføre
fyringsstraf for at os gymnasielærere bruger vort eneste scoretrick, at
oplyse sandfærdigt om vor titel?
Det må være konsekvensen, hvis linket i min trådstart er det - at
politibetjentenes arbejdsgivere blander sig i pral på nettet.

Hvad hvis jeg på www.glistrup.com affotograferer mig nøgen med plast-attrap
pistol og kalder mig (net)betjent?
Ingen kan på net-foto se om de rigtige betjentes pistol er ægte.Fætter BR
har fremragende efterligninger.
Skal betjente stilles dårligere end andre, fordi Hanne Beck Nielsen (der går
i læderbukser ved politimøderne) vil herse med sit korps og foregive at de
har fornem etik også vedr privatlivets pral?

Jeg tror politifolk stort set har meget at prale med, sammenlignet med
andre - ikke kun højde, muskler, kamptræning men også hæderlighed og lyst
til at gavne samfundet til idealistisk lav løn. Lige det sidste er nok ikke
så sexet.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-04-05 20:43

-sakse-
> [...]
> andre - ikke kun højde, muskler, kamptræning men også hæderlighed og lyst
> til at gavne samfundet til idealistisk lav løn. Lige det sidste er nok

Nåeh, lav og lav hvad angår løn...19.300 kr./md. + pension og div. tillæg på
op til 3000 kr./md. som begyndende politiskoleelev?
Og så stiger det efterhånden som der stiges i graderne.
Du kan læse om begyndelseslønnen i Politiets hvervefolder, der fås på enhver
politistation.
Men i sammenligning med en IT-nørd-løn - eller en direktørløn - er det et
lavt lønniveau.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Per O.

Dato : 06-04-05 15:24

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> politistation.
> Men i sammenligning med en IT-nørd-løn - eller en direktørløn - er det et

Det er da mindre end mange ufaglærte fabriksarbejdere får.

Per O.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-05 17:54

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> Det er da mindre end mange ufaglærte fabriksarbejdere får.

Alle drenge vil på et tidspunkt være politi eller brandmand eller soldat.

1% af soldaterne kommer i kamp på Balkan eller Mellemøsten hvor der intet
dansk er at forsvare, men de kan få højeste førtidspension hvis de siger at
de blev stressede af at se civilbefolkningens lidelser under
udstationeringen

Brandmænd gør ofte mere skade end gavn - vandskade bl.a. som skal skabe job
til håndværkere.

Men politi sikrer os mod knivstikkere, terrorister, indbrudstyve og
flugtbilister mm og disse er den 0,1% af de offentlig ansatte som er værd
ikke at privatisere

Der står respekt om dette sjældne arbejde, og folk ville gøre det gratis
blot for at få udfordringerne og uniformen. Så glem lønnens størrelse. Og
giv de hårdtarbejdende betjente lov at prange med pistol osv på
internettet - udenfor arbejdstiden bør betjentene have samme ytringsfrihed
som os andre.
Der må være for mange ansat i politiledelsen, når de har tid at blande sig i
hvordan ensomme kriminalassistenter gør sig sexede på dating og scor www -
hvad nu hvis de henvender sig til udenlandkse kvinder, så kan overbetjentene
forhåbentlig aldrig have alibi til at blande sig.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 30-04-05 15:20

> Brandmænd gør ofte mere skade end gavn - vandskade bl.a. som skal skabe
> job til håndværkere.

Det må være i 80'erne at de lavede vandskade. Nu bliver de uddannet til at
bruge så lidt vand som muligt til at bekæmpe brande. Har selv prøvet at stå
i en container med møbler i der brændte... det er utroligt så lidt vand der
skal til.

--
Niels

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-05 08:45

"Niels Henriksen" <nh(FJERN)@biggs.dk> wrote in message
> [...]
> bruge så lidt vand som muligt til at bekæmpe brande. Har selv prøvet at
> stå i en container med møbler i der brændte... det er utroligt så lidt

Min søn er brandmandsuddannet i Beredskabsstyrelsen og har ikke lært det, og
jeg har overværet min nabos tagterassebrand, som kunne være slukket med en
pulverslukker, men lejligheden nedensunder SKULLE skades med enorme mængder
vand. Måske der skal skabes arbejde for håndværkere. Mafiøse netværk er
stærke i hovedstaden, der har været marxistisk flere år end Moskva.

Du har utvivlsom ret i, at de KAN gøre det rationelt - måske de mange
pompøse råde brandhaner på fortovene er et monument, der skal hædres. Skønt
man holdt op at skabe det pjat talrige årtier før 80erne.

Autonome havde vidst smidt molotov op på træterassen i den tro at det var
mit hus. Ilden kunne umulig have bredt sig farligt.

Når der er skorstensbrand medbringer de ikke eddikesyre men brandmændene
spørger om ham, der har anmeldt branden vil finde en flaske til dem!
Privatiser.

Fra : ThomasB

Dato : 02-05-05 11:01

> [...]
> mængder vand. Måske der skal skabes arbejde for håndværkere. Mafiøse
> netværk er stærke i hovedstaden, der har været marxistisk flere år end

Der bruges meget lidt vand ved brandslukning, så lidt som overhovedet
muligt.
Det er et område der bliver mere og mere raffineret, efterhånden som man får
udviklet hanedysser der giver den bedste slukning.

> Du har utvivlsom ret i, at de KAN gøre det rationelt - måske de mange
> pompøse råde brandhaner på fortovene er et monument, der skal hædres.
> Skønt man holdt op at skabe det pjat talrige årtier før 80erne.

Man bruger stadig brandhaner. Der var brand i et hus her på vejen for et par
år siden, og der kom brandhanen i brug.
Hvis der er en brandhane i nærheden er det mest naturligt at bruge den, så
man er fri for at sende flere køretøjer afsted.

> Når der er skorstensbrand medbringer de ikke eddikesyre men brandmændene
> spørger om ham, der har anmeldt branden vil finde en flaske til dem!
> Privatiser.

Er det ikke en skrøne at eddikesyre hæmmer skorstensbrand?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-05 13:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Der bruges meget lidt vand ved brandslukning, så lidt som overhovedet
> muligt.

-Uden sprede dyse satte de slange til brandhane og søgte at gøre min nabos
stuelejlighed til et akvarium, selvom en bekvem lille slukker med medbragt
slukningsvæske evt vand kunne have stoppet den lille brand i del af trægulv
på 1-sals tagterassen

Du forveksler hvad de siger de gør og burde gøre , med hvad de FAKTISK GØR

> Det er et område der bliver mere og mere raffineret, efterhånden som man
> får udviklet hanedysser der giver den bedste slukning.
>
> Er det ikke en skrøne at eddikesyre hæmmer skorstensbrand?

Hvad mon er den fjer, der har gjort det til 5 høns - at eddike skulle være
smart?

Fra : ThomasB

Dato : 04-05-05 14:13

> [...]
> trægulv på 1-sals tagterassen
>
> Du forveksler hvad de siger de gør og burde gøre , med hvad de FAKTISK GØR

Det kan godt være at de har brugt for meget i dette tilfælde, det aner jeg
ikke noget om. Men jeg ved at de gør meget ud af at undgå vandskader.

> Hvad mon er den fjer, der har gjort det til 5 høns - at eddike skulle være
> smart?

Jeg mener det har været oppe før, men jeg kunne egentligt godt tænke mig at
vide om det holder stik.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-04-05 10:39

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
-klip-
> Det er da mindre end mange ufaglærte fabriksarbejdere får.
>
> Per O.

Jeps, ganske vist, men nu snakker jeg lærlinge/elev-løn.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk