Libanons kristne i livsfare
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 30-03-05 13:26

NB! Dette indlæg er X-postet til ...

dk.livssyn.kristendom
dk.politik

-

Kristeligt Dagblad skriver onsdag d. 30 marts 2005:

=== citat start ===

Med borgerkrigen i baghovedet

af Allan Sørensen

Bombeangrebene mod kristne kvaterer i Beirut skaber frygt for optrapning af
volden mellem etniske og religiøse mindretal i Libanon
Hvis kampen mod Israel hører op, mister Hizbollah en stor del af sit
eksistensgrundlag, og derfor vil de iransk støttede shiamuslimer gå meget
langt, uden dog at sige, at netop de står bag de seneste bomber ...

=== citat slut ====

Mindes I ordene (vedr. jordisk magtbegær):

Atter tager Djævelen Ham (Jesus, red.) med sig
op på et meget højt bjerg og viser
Ham alle verdens riger og deres herlighed,
og han siger til Ham:
"Alt dette vil jeg give dig, hvis du
vil kaste dig ned og tilbede mig."
(Matt.4,8-9)

?

Hmm ... SHIRK ... das wär nicht so gut !

Og dragen vrededes på kvinden og
gik bort for at føre krig mod de
andre af hendes slægt, dem, der holder
Guds bud og bevarer Jesu vidnesbyrd.
(Åb (Rev) 12,17)

Heaven-Break:
(2005-03-30, CET 14:22)
- "Amen ..."

Gud! Hvor længe vil Du tøve med at dømme og hævne vort blod på dem, der bor
på jorden ?

DADDY:
14:24
- "Forventer du [et] svar ?"

Ja, Herre ...

14:24
- "Ikke ret længe."

Tak Herre.

With kind regards (see file 3067),
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 30-03-05 13:36

"Jesus-loves-you" skrev

> NB! Dette indlæg er X-postet til ...
>
> dk.livssyn.kristendom
> dk.politik
[ ... ]
> Gud! Hvor længe vil Du tøve med at dømme og hævne vort blod på dem, der
> bor på jorden ?
>
> DADDY:
> 14:24
(2005-03-30, CET 14:24)
> - "Ikke ret længe."

Un-identified voice came (perhaps from earth):
14:31
- "Hørt!"

File-number: 3710

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-03-05 20:28

"Jesus-loves-you" wrote: "Libanons kristne i livsfare"

Hele verdens ikke-kristne i endnu større livsfare!

- Jensby (der er kristen)

Fra : Soeren

Dato : 30-03-05 21:49

Jan Bang Jensby wrote:
> "Jesus-loves-you" wrote: "Libanons kristne i livsfare"
>
> Hele verdens ikke-kristne i endnu større livsfare!
hvorfor?

> - Jensby (der er kristen)

hvorfor?

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Croc®

Dato : 31-03-05 17:27

On Wed, 30 Mar 2005 22:48:40 +0200, "Soeren" <SoerenA@soeren.dk>
wrote:

>hvorfor?

Manglende omløb.

Regards Croc®

Fra : Cyril Malka

Dato : 30-03-05 21:37

Den Wed, 30 Mar 2005 21:28:19 +0200
skrev "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> :

> Hele verdens ikke-kristne i endnu større livsfare!

Så sandt, så sandt...

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 30-03-05 21:56

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> Gud! Hvor længe vil Du tøve med at dømme og hævne vort blod på dem, der
> bor på jorden ?
>
> DADDY:
> 14:24
(2005-03-30, CET 14:24)
> - "Ikke ret længe."

Det nytter ikke noget, Iran (GMT 13:00). Der kan ikke ses igennem fingre med
rovmordene!

File-number: 3720