Oooooog lige den her:
Fra : GB

Dato : 28-03-05 22:08

På Modkræft http://www.modkraft.dk/article.php?sid=3397 kan man læse
artige sager om det tyske politis indsats imod magasinet Der Stürmer
(øøøøh --- "Radikal"). Artiklen viser ved sit ordvalg at
voldsforherligelsen og terrorsympatien stadig er spillevende, selvom det
ellers er på denne fløj de er åh-så-fredelige:

I 1983 forbød myndighederne Radikal blandt andet på grund af
offentliggørelse af tekster fra byguerillagrupperne Rote Arme Fraktion,
Revolutionäre Zellen og Rote Zora, aktionserklæringer, tekniske
anvisninger til brug i militante aktioner, samt diskussioner om militante
kampstrategier.

(...)Radikal, der især i 1980'erne dannede et forum for ucensurerede
debatter, subkulturelle nyheder, aktionserklæringer og mere eller mindre
brugbare teknisk-logistiske anvisninger for militante aktioner, var i
denne periode populært i autonome og venstreradikale miljøer i det
nordvestlige Europa.

"Byguerillagrupper", "militante aktioner", "kampstrategier" - - typisk
venstresnoet new-speak for dét fænomen vi andre kalder . . . terrorisme .
.. .

Man må åbenbart godt være voldelig, når man er rød.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Sten Schou

Dato : 28-03-05 23:06

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
..
> . .
>
> Man må åbenbart godt være voldelig, når man er rød.

Naturligvis må man det,har du aldrig hørt om de antinazistiske
nazister?...dem har vi skam også her i lille Danevang. Det er dem der
altid
afslutter en "demonstration" med at smadre den første den bedste McDonalds
og 7-Eleven.

Hilsen Sten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk