Ungdommen nutildags!
Fra : GB

Dato : 28-03-05 22:06

Ja, er det ikke bare typisk! Her holder dem hårdtarbejdende familiefar og
akademiker sfw sin velfortjente ferie, og hvad sker der? Hans makker, en
ung, uansvarlig fløs, kommer straks anstigende med sit undelødige,
pubertære ævl. Kort sagt, mine damer og herre, vi skal nu have en vitz!

Here it goes:

En junta af vanvittige ultra-ortodoxe jøder, et slags jødisk-israelsk
HAMAS kommer til magten i Israel, og nuker straks Gaza og Vestbredden.
Alle de ca. to millioner palæstinensere bliver altså slået ihjel, og
flokkes foran Paradisets port. Her modtages de af Ærkeenglen Jibril
(arabisk for Garbriel). -Nå, hvem er I så? spørger han. -Vi er
palæstinensere, svare en af flokken. -Vi er muslimer, og har bekæmpet
Allahs zionistiske fjender i årevis. Kan vi komme ind og indhøste vores
vin og jomfruer?-Beklager, svare Jibril, I står ikke på listen.-HVAD! Det
kan da ikke passe, kig igen, siger talsmanden.-Øh, det har jeg gjort. Der
står pakistanere, pashtunere, phillipinere, men ikke et ord om
palæstinesere. Beklager.-Hey, snak med din chef!-Ok, siger Jibril, og går
op til Allah.-Øh, chef, der står en Shaitans masse folk, som siger, at de
er muslimer, og palæstinensere, og vil gerne have adgang til Paradis.-
Hvad er problemet? spøger Allah. -Jo, ser du, de står ikke på listen.-
Hmm, siger Allah, jeg kender altså godt dette folk. De fleste af dem ér
faktisk muslimer.-Muligvis, men de står ikke altså ikke på listen, siger
Jibril.-Allah tænker sig om et stykke tid.-Hmm, det var godtnok noget af
et dilemma.-Hør, Jibril, kan du ikke bygge en lejr til dem, til vi finder
en varig løsning?

(frit efter Irshad Manji, lesbisk muslimsk dissident, fra bogen
"Problemet med Islam", nyligt oversat til dansk, og absolut
anbefalelsesværdig)

Jacob A

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Kim2000

Dato : 28-03-05 22:10

> [...]
> af
> et dilemma.-Hør, Jibril, kan du ikke bygge en lejr til dem, til vi

LOL

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk