Tilslører man sig, er man ond
Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-05 07:47

Danskere har erfaring for at autonome med masker er potentielle
politimordere. Uærligt kryb.

Så hvis muslimer vil gå rundt med det slør, som koranen siger er en
krigserklæring mod vantro undermennesker har de fuld ytringsfrihed til at
gøre det - inde i deres lejligheder.

Vil de have moskeer, så må de købe dem.Og fordi vi har larmende kirkeklokker
og ikke gider ændre på den traditioin, får de fremmede ikke ret til at
støjforurene fra minareter

Vil de begraves i indviet muslim-jord så må de leve med at evighedsklausuler
gav vi til nogle få jøder, der aldrig var aggressive, men de har
terroristisk fortid, i modsætning til jøderne, så vi vil ikke ændre landets
love af hensyn til muslimsk krævesyge

" Kærlighed og ærlighed tilintetgør hinanden gensidigt.
Pascal

" Sig aldrig noget om andre, som du ikke vil sige til dem.
Einar Geert-Jørgensen, overlæge

" Videnskabsmænd bekendtgør aldrig deres fejltagelser. De bliver
låst ned i skuffer og skabe. Dr. Sydney
Brenner

Lad sandheden åbenbares, om så livet skal gå under. Nietzsche

Lad os tale om det, I viseste, hvor slemt det end er. At tie
er værre; alle fortiede sandheder bliver giftige.Nietzsche

Dårlig samvittighed er en sygdom som mennesket uvægerligt får, når det er
låst inde i et samfund og fred - alle instinkter der ikke kan finde en
ventil udad, vender sig indad. Nietzsche Moralens oprindelse 1887

Den sætning, som på mere sædelige mennesker virker så afskrækkende: At intet
menneskeligt er os

Jeg taler sandhed, ikke så meget som jeg gerne ville, men så
meget som jeg tør. Og jeg tør lidt mere, jo ældre jeg bliver. Michel De
Montaigne, Michel de (1533-1592)

Den mand, der ikke vil meddele andre sin viden, er ingen rigtig akademiker,
ligesom den, der ikke vil høre andres meninger, synder mod god akademisk
tone. Erik Warburg