Hårde straffe til kulturberigere
Fra : Jesper

Dato : 23-03-05 22:45

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=351166/

Fra : ab

Dato : 24-03-05 08:33

news:1gtwf68.8qsevgi8fptpN%spambuster@users.toughguy.net...

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=351166/

Ja, endnu engang din gennemgribende, intilligente og interessante mening om
en artikel ?

Prøv at fundere lidt over baggrunde, bevæggrunde, det omkringværende
samfund, muligheder (eller mangel på samme) o.s.v. - få dig et mere
nuanceret syn på verden. Intet er så sort og hvidt - ikke engang i det
danske præstestyres opfattelse.

ab

Fra : Jesper

Dato : 24-03-05 10:00

ab <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> [...]
> samfund, muligheder (eller mangel på samme) o.s.v. - få dig et mere
> nuanceret syn på verden. Intet er så sort og hvidt - ikke engang i det

Det danske præstestyre? Du må meget undskylde mig, men Danmark er altså
ikke et teokrati.