Frank Jensen / Tudefjæs.
Fra : Jim

Dato : 21-03-05 21:13

http://borsen.dk/dn/71396

Frank Jensen har indset, at han har tabt kampen om formandsvalget.
Nu er han igang med sine narresteger.
Hvor er det typisk for socialdemokrater at agere på denne måde, og så
mod sine egen partifælle.

Nu har han da nået bunden.. Og her møder han sin gode ven Mogens.

J.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 21-03-05 21:17

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> http://borsen.dk/dn/71396
>
> Frank Jensen har indset, at han har tabt kampen om formandsvalget.

Er du spåmand? Det hele skal sendes ud til de vistnok 53.000 medlemmer af
partiet, så intet er afgjort endnu.

--
ahw

Fra : Rune

Dato : 21-03-05 21:30

> Er du spåmand? Det hele skal sendes ud til de vistnok 53.000 medlemmer af
> partiet, så intet er afgjort endnu.

Er der nogle meningsmålinger?

Fra : Jim

Dato : 21-03-05 21:51

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle meningsmålinger?

Uha da da.. Det er Frankedrengen jo meget imod.
Så kunne vælgerne jo risikere at blive enormt påvirkede af tallene.
:GRIN:

J.

Fra : Pnille

Dato : 22-03-05 15:39

> "Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> Uha da da.. Det er Frankedrengen jo meget imod.
> Så kunne vælgerne jo risikere at blive enormt påvirkede af tallene. :GRIN:
.....og det har han jo ret i.

Fra : Rune

Dato : 22-03-05 15:42

> ....og det har han jo ret i.

Hvis folk har så lidt rygrad og selvstændig tanke at de lader sig påvirke af
meningsmålinger burde de fratages deres stemmeret og sendes tidligt i seng
uden aftensmad.

Fra : Jim

Dato : 22-03-05 15:45

"Pnille" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> ....og det har han jo ret i.

Det siger mere om vælgerne, end det siger om meningsmålinger.
Hvis vælgerne virkelig er så underFrank´erede, at de ikke har deres egen
mening uanset meningsmålinger, så burde de måske være radikale og ikke
Soccer-spillere.

J.

Fra : Jim

Dato : 21-03-05 21:48

"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Er du spåmand?

Det kan jeg hverken be- eller afkræfte.

> Det hele skal sendes ud til de vistnok 53.000 medlemmer af partiet, så
> intet er afgjort endnu.

Han ligner en slagen mand, når han desperat forsøger at påvirke
borgmestre m.fl. med sine ynkelige klynkebreve.
Han er et TUDEFJÆS!

J.

Fra : GB

Dato : 21-03-05 22:14

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:423f331f$0$250
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Han ligner en slagen mand, ...

Nej. Han ligner en slagen drengespejder med utilstrækkeligt skæg.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Jesper

Dato : 21-03-05 23:32

GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:423f331f$0$250
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Nej. Han ligner en slagen drengespejder med utilstrækkeligt skæg.

Mon ikke et flertal af sossemedlemerne finder ham utilstrækkeligt skæg?

Tåbelige undskyldninger på valgnatten om at sosserne tabte fordi Anders
Fogh havde en teflonjakke hjælper ham ikke.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-03-05 00:50

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Nej. Han ligner en slagen drengespejder med utilstrækkeligt skæg.

Du kan måske gøre det bedre Georg? - du lider jo kun af et
mindreværdskomplex.........

/Johnny

Fra : Lyrik

Dato : 21-03-05 22:24

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> http://borsen.dk/dn/71396
>
> Frank Jensen har indset, at han har tabt kampen om formandsvalget.
++++++++++++++++++
Siger Børsen det Jim?
Hvem er det som Børsmæglerne vil have som kandidat? Nåååh! Det er Helle! Ja
så må S. hellere stemme på Børsens kandidat.............))

Hilsen
Jens

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 21-03-05 23:29

"Lyrik" == Lyrik <lyrik@heaven.fjern.dk> writes:

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Siger Børsen det Jim?

Børsen fortæller at Frank Jensen tilsyneladende griber til midler der
virker som om han er desperat i forhold til formandsvalget.

> Hvem er det som Børsmæglerne vil have som kandidat? Nåååh! Det er
> Helle! Ja så må S. hellere stemme på Børsens
> kandidat.............))

Og den dag du bliver voksen, lærer du nok også at lade være med at
slå budbringeren ihjel, også selvom han kommer med et budskab du ikke
bryder dig om.

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Jim

Dato : 22-03-05 12:39

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og den dag du bliver voksen, lærer du nok også at lade være med at
> slå budbringeren ihjel, også selvom han kommer med et budskab du ikke

Og havde Jens læst nyhedsbureauets navn i bunden af artiklen, så ville
han konstatere, at det ikke er Børsen, som har fundet på det, men igen
er budbringer for...
da daaaaa! RITZAU.

Fra : Lyrik

Dato : 23-03-05 01:26

> [...]
>
> Og havde Jens læst nyhedsbureauets navn i bunden af artiklen, så ville han
> konstatere, at det ikke er Børsen, som har fundet på det, men igen er
++++++++++++++++++++++++++++++
1-0 til dig for Ritzau!
Men hvad er det der får dig til at kalde Frank for "tudefjæs"(Har du aldrig
grædt Jim?)-Det her:

Socialdemokraternes ene formandskandidat, Frank Jensen, beder i et brev
partiets borgmestre og gruppeformænd om deres støtte i formandsopgøret,
samtidig med at han advarer mod at gøre Socialdemokratiet til et "nyt CD".

Frank er ansvarsbevidst over for S. og påpeger at Helles linje vil gøre S.
til et nyt CD!
Det er jo rigtig set! Og CD går det ikke så godt med -vel!
Jeg ville græde snot hvis jeg var Frank og hvis S. blev et nyt CD med
efterfølgende deroute!
Lige nu tårner sig problemer op med østarbejdere fra EU som sprænger det
danske arbejdsmarked.
Det er S. der er brug for til at takle disse problemer. Ligeså med et
voksende firmavælde som er ved at styrte det danske parlament og indsætte
kommercielle interesser til at godsejerstyre det danske folk. Det er S. og
ikke CD der skal takle de problemer og fastholde folkestyret!
Frank appellerer til alle gode kræfter om at holde fast ved S. og forkaste
metamorfosen der vil gøre S. til CD!

Det skal han appellere til borgmestrene om at støtte. Det skal han appellere
til alle om at støtte.

Hilsen
Jens

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-05 02:01

> [...]
> Det er jo rigtig set! Og CD går det ikke så godt med -vel!
> Jeg ville græde snot hvis jeg var Frank og hvis S. blev et nyt CD med

Du mener CD gik ind for benhård flygtning/indvandrepolitik?? Uhadada hvor
har du misforstået CD´s politik på det område....

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Herluf Andersen

Dato : 25-03-05 17:40

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor
> har du misforstået CD´s politik på det område....

Forskellen mellem de to kandidater til formandsposten i Socialdemokratiet
ligger helt sikkert i, at Frank Jensen er mere opsat på at blive
socialdemokratisk statsminister end selve jobbet som statsminister.
Men Helle Thorning stiler mere efter selv at blive landets første
kvindelige
statsminister end efter at føre socialdemomokratisk politik. På det område
ligner hun totalt Anders Fogh.

For liberal venstrepolitik har aldrig interesseret, Anders Fogh uden når
han
skulle bruge det til målet at blive statsminister. Fra første færd han kom
folketinget var han den mest ivrige i 1978 efter at få dannet regeringen
af Venstre og Socialdemokratiet. Efter at denne regering ikke kunne
samarbejde, førte han sig frem som en virkelig liberalist opmåede at
blive
både skatteminister som han måtte forlade, blev vel i 1987 næstformand
for Venstre og en kort tid økonomiminister skrev bogen Fra "Socialstat
til minimalstat" som faktisk efter Uffe Ellemanns opfattelse var altfor
liberal,
Men Uffe Ellemann mente, det var Anders Foghs opgave at holde den
liberale fane højt. og det sikrede ham posten som Landsformand, og straks
denne post var sikret, skulle midlet til at blive statsminister findes og
det
vidste han udmærket, at til det mål kunne hans bog fra Socialstat til
minimalstat ikke bruges, og han begyndte nu i tale og skrift at nærme
sig socialdemokratiet, og det har så sikret ham posten to gange som
statsminister. Og ingen behøver at være i tvivl om at posten som
Staminister
er vigtigere for helle Helle Thorning end det at føre Socialdemokratisk
politik.

MVH

Herluf Andersen

skrev bogen Fra So

Fra : Lyrik

Dato : 26-03-05 00:02

"Herluf Andersen" <herluf@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Staminister
> er vigtigere for helle Helle Thorning end det at føre Socialdemokratisk

Du har helt ret! tak for indlægget.

Hilsen
Jens