Frank Jensen og Helle Thorning-Schmidt
Fra : Jensen

Dato : 21-03-05 12:25

Mandag aften fra 19 til 21 mødes Frank Jensen og Helle Thorning-Schmidt til
præsentationsmøde på Frederiksberg Gymnasium.

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Fra : Jim

Dato : 21-03-05 12:33

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Mandag aften fra 19 til 21 mødes Frank Jensen og Helle
> Thorning-Schmidt til præsentationsmøde på Frederiksberg Gymnasium.

Henvises til dk.opslag!

Fra : Hanzen

Dato : 21-03-05 12:29

> [...]
>
> Mandag aften fra 19 til 21 mødes Frank Jensen og Helle Thorning-Schmidt
> til præsentationsmøde på Frederiksberg Gymnasium.

Og?

Er der ikke en gruppe beregnet til opråb?
--
hilzen
hanzen

Fra : Jensen

Dato : 21-03-05 12:42

--
> [...]

> Mandag aften fra 19 til 21 mødes Frank Jensen og Helle Thorning-Schmidt
> til præsentationsmøde på Frederiksberg Gymnasium.

Politisk info

Fra : Sten Schou

Dato : 21-03-05 12:54

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Mandag aften fra 19 til 21 mødes Frank Jensen og Helle Thorning-Schmidt
til
> præsentationsmøde på Frederiksberg Gymnasium.

Hvem er Frank Jensen?

Hilsen Sten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Rune

Dato : 21-03-05 14:05

> Hvem er Frank Jensen?

Kunne de ikke bare gifte sig så kunne Frank Thorning-Schmidt og Helle Jensen
reagere pamperne som ying & yang.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 21-03-05 19:29

"Rune" <rune@spam.spam> skrev i en meddelelse

> Kunne de ikke bare gifte sig så kunne Frank Thorning-Schmidt og Helle
> Jensen reagere pamperne som ying & yang.

Hvis Helle Thorning-Schmidt ville gifte sig med DET her unikke argument for
at mænd også bør være iklædt Burka i ligestillingens navn
http://www.jp.dk/indland/artikel:aiid=2956444:img=P/ så er hendes smag
*endnu* dårligere end Henriette Kjærs

Fra : Mogens

Dato : 21-03-05 22:25

> [...]
til
> præsentationsmøde på Frederiksberg Gymnasium.

Hallo går det her ud , er der nogen som kan høre mig ?
Jeg syntes , det var bedre at du fortalte det til alle dine radiovenner ,
men de er åbenbart blevet træt af at høre på dig og dit ævl .

M.

Fra : Jensen

Dato : 22-03-05 09:31

?

Fra : GB

Dato : 22-03-05 00:20

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i meddelelsen

> Mandag aften fra 19 til 21 mødes Frank Jensen og Helle
> Thorning-Schmidt til præsentationsmøde på Frederiksberg Gymnasium.

Interessant. Jeg tror jeg vil tage derud. Man kan jo altid få sig et
billigt grin, og latter skulle jo være så sundt.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer