NaserKhader ctr MosesHAnsen FASCIST ctr no~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-05 05:53

Når man intenst hader ytringsfriheden, og kun vil tillade den til egne
meninger, så er man stalinist
Radikale folketingsmænd er netop så afskyelige

Moses Hansen har aldrig anbefalet lov, der begrænser pornomesser, ludere,
abort eller afklædthed.

Men når han siger som normaldanskeren at piger der har navlen bar og derved
ægger stupide mænd, er lidt selv ude om at syge afvigere i sjældne tilfælde
begår voldtægt, så er det sund danskhed. Som flertallet udadtil er uenige
med. Inderst inde er folks meninger anderledes.Jeg er en af de meget få der
er dybt uenige med min medkæmper Moses på dette ubetydelige punkt

Naser Khader har ubegrænset taletid i TV og aviser, næsten. Aldrig har han
taget afstand fra at titusindtallig pøbel overdøvede Moses Hansens lovlige
demo på Nørrebro med trillefløjter (og fik hindret halvdelen totalt - værre
end nazier er de autonome og deres Radikale forsvarere der støber kugler som
voldsmændene skyder ud. Og ikke kun politi ramtes af volden i 2002.Jeg var
med - og så at politi forsvarede voldsmændene imod os gandhiske kristne
pacifister, der kun søgte at beskytte vore bannere om at Danmark er et
kristent land.

At være forkæmper for tungeafskæring i form at overdøvning er typisk for en
terroristisk helligkrigeriske ytringsfrihedshadere som Naser Khader. Udvis
ham. Han er farligere end knivstikkere. Det kræver særlov. Vedtag den.

Folk der påstår, at Moses Hansen har noget imod kvinder og skader deres
frigørelse har ti gange siden fået enorm spalteplads og taletid. Moses
Hansen og DNSB og andre talsmænd for folket får kun en promille så meget
adgang til at folkeoplyse, og næsten aldrig uredigeret.

Lovlige muslimorganisationer kræver drab på jøder. Moses bakker op om
Israels mur, der skal mindske dette de lemlestelser, som er Islams eneste
sigte., eneste evne, eneste indhold..