Bølge af sund fornuft over Danmark?
Fra : GB

Dato : 20-03-05 02:01

Klip fra La Kimpolina's BLOG:

Bølge af sund fornuft over Danmark?

Selvfølgelig skal boligforeninger da kunne smide de familier ud, hvis
medlemmer render rundt og plyndrer og banker naboerne.

Jeg har selv boet i socialt boligbyggeri i form af store blok-kvarterer
langt det meste af mit liv - og jeg mindes, at familier rent faktisk
kunne blive - og blev - smidt ud, hvis de eksempelvis ikke vaskede
trapper, eller hvis de jævnligt spillede for høj musik eller larmede på
anden uacceptabel vis til gene for naboerne.

Så hvordan det nu pludselig er blevet problematisk at smide en familie
ud, hvis deres teenagebørn smadrer, røver og terroriserer de
omkringboende, er mig en dyb gåde.

“UT!”, siger jeg.

Selv socialdemokratiet har indset nu, at man må begynde at varetage DE
SVAGES parti - hvor man altså hidtil må siges at have fejldefineret, hvem
der er den svage part. Men bedre sent end aldrig. Det er resultatet, der
tæller.

Ramaskriget fra den danske befolkning oven på navnlig DR’s stærke
promovering af en fejlkonklusion fra en berygtet statistikkilde endte jo
op med at få dét frem i lyset, som vi jo nok var en del, der allerede
havde fornemmet: Nemlig at 80-90 % af den danske befolkning - indvandrere
indbefattet - ønsker opstramning og fasthed over for grovkriminelle,
voldelige og total-utilpassede indvandrere, som i realiteten hidtil
nærmest frit og gratis har kunnet terrorisere alt og alle, og som i
realiteten bærer på ansvaret for den negative holdning til indvandrere i
al almindelighed, som har været en naturlig følge af de utilpassedes
adfærd.

Hermed har DR og andre medier egentlig - helt utilsigtet - været med til
at gøre de almindelige danske borgere - som så længe har måttet stå tavse
i tolvte række efter alle de stakkels “alternativt adfærdsudfordrede",
når det gælder opmærksomhed og rettigheder - en meget stor tjeneste.

Regeringen ved nu, at de har befolkningens fulde opbakning til yderligere
stramninger over for udvalgte indvandrergrupper - helt uden at man
behøver bekymre sig om, at man bliver nødt til både at definere disse,
rette handlinger direkte mod disse - uden smålige hensyn til, at man ikke
må “diskriminere” - og måske endda gøre disse “problembørn” klart, at vi
ikke gider deres fucking @¤/#X* mere. De må rette ind, eller forsvinde.
Og fatte, at vi mener det alvorligt. Det er det, der skal til.

I går kom DR’s dementi, der gjorde det soleklart, hvad danskerne rent
faktisk går rundt og mener. I dag kom så S’s udmelding om, at det skal
være slut med terror mod naboer i eksempelvis Gellerup. Og her til aften
melder Justitsministeren så ud, at “Der skal rettes en større indsats mod
gadebander, hvad enten de kun begår rapserier eller grov kriminalitet.”

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-03-05 07:28

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Så hvordan det nu pludselig er blevet problematisk at smide en familie
> ud, hvis deres teenagebørn smadrer, røver og terroriserer de
> omkringboende, er mig en dyb gåde.

Fordi det først og fremmest vil ramme muhamedanerfamilier. Danske familier, der
terroriserer med støj og manglende trappevask, kan åbenbart blot bortvises uden
at nogen tager notits deraf, men når tiltag vil ramme muhamedanerfamilier, står
"hele koret" og pressen klar til at tale om racisme.
--
NoTrabajo

Fra : Frank

Dato : 20-03-05 12:15

Hej

On 20 Mar 2005 01:01:29 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Så hvordan det nu pludselig er blevet problematisk at smide en familie
>ud, hvis deres teenagebørn smadrer, røver og terroriserer de
>omkringboende, er mig en dyb gåde.

Problemet er at lejeloven siger at hvis en beboer eller medlemmer af
bopælen f.eks. overfalder en anden beboer i ejendommen kan de smides
ud.

Overfaldene i Gellerup har foregået på boligforeningens område, ikke i
ejendommen.

Boligretten har endnu ikke taget stilling til om beboerne kan smides
ud. Fogderetten har afvist at medvirke til hurtig udsætning af
boboere. Og det er den afvisning der er blevet blåstemplet af
landretten og ikke vil blive behandlet ved højesteret.

Det ville have tjenet den socialdemokratiske boligordfører hvis kan
havde ventet med at fremkomme med sit forslag indtil boligretten havde
talt.

Mvh
Frank