/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
"Svineri i Jensens Bøfhus" EB 17.3
Fra : Bo Warming


Dato : 17-03-05 13:39

Om whiskysovsen skrives at beholderen var "uappettitlig af gamle sovserester
og opsprøjt. "
Indtørret sovs op af siderne kommer ikke med når man med ske tager af det
flydende.
Ekstrabladet der engang var frigjort, er blevet en sippe
Tøsejournalisterne mister appetiten af ideologiske grunde - ikke fordi der
er reel infektionsfare.

Bo Warming Bjelkes Alle 46 Nørrebro



 
 
Jens Bruun (17-03-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 17-03-05 18:17

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:CTe_d.3555$gD4.2450@fe55.usenetserver.com

> Tøsejournalisterne mister appetiten af ideologiske grunde - ikke
> fordi der er reel infektionsfare.

Nej, appetitten mistes, fordi beholderen var "uappetittelig". Sjovt, som ord
nogen gange skal tages for pålydende, ikke?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/26/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Kim Larsen (17-03-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 17-03-05 20:57

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4239bb95$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:CTe_d.3555$gD4.2450@fe55.usenetserver.com
>
>> Tøsejournalisterne mister appetiten af ideologiske grunde - ikke
>> fordi der er reel infektionsfare.
>
> Nej, appetitten mistes, fordi beholderen var "uappetittelig". Sjovt, som
> ord nogen gange skal tages for pålydende, ikke?

Havde Bo Warming da stået og tisset eller savlet i den ? )

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



John Sahl (17-03-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 17-03-05 22:14

Kim Larsen wrote:
> Havde Bo Warming da stået og tisset eller savlet i den ? )

Nej, han rørte bare ved den.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!



Bo Warming (19-03-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 19-03-05 02:04

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
news:4239f32c$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Kim Larsen wrote:
>> Havde Bo Warming da stået og tisset eller savlet i den ? )
>
> Nej, han rørte bare ved den.

Kritikken af Jensens Bøfhus, hvor næppe restaurantgæster som jeg får adgang
til køkkenet, er at UDSEENDET af stor firkantet metalbeholder med
whisky-sauce var skæmmet af indtørret opsprøjt.

Ingen potentiel kunde vil blive afskrækket fra at gæste det fine spisested,
efter at have læst denne stort opslåede "afsløring" som ingen
sundhedsmyndigheder var involveret i.

Mon ikke Jensens Bøfhus har betalt Ekstrabladet nogle titusinde kr for denne
reklame?

Alene det at den store flerliterbeholder med konstant opvarmet sovs er i så
travl brug at man ikke når at fjerne al opsprøjt øjeblikkelig, er jo bevis
på at der er GANG I DEN, og hvor godtfolk er, kommer godtfolk til

Jeg så Netto-reklame for en ost der hed noget med whisky - kan det passe at
ost og denne brændevin klær hinanden?



andropov (19-03-2005)
Kommentar
Fra : andropov


Dato : 19-03-05 11:09

On Sat, 19 Mar 2005 02:04:18 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>>> Havde Bo Warming da stået og tisset eller savlet i den ? )
>>
>> Nej, han rørte bare ved den.
>
>Kritikken af Jensens Bøfhus, hvor næppe restaurantgæster som jeg får adgang
>til køkkenet, er at UDSEENDET af stor firkantet metalbeholder med
>whisky-sauce var skæmmet af indtørret opsprøjt.
>
>Ingen potentiel kunde vil blive afskrækket fra at gæste det fine spisested,
>efter at have læst denne stort opslåede "afføring" som ingen
>sundhedsmyndigheder var involveret i.

Der blev skrevet at standarden var lavere end ved andre spisesteder...

>Alene det at den store flerliterbeholder med konstant opvarmet sovs er i så
>travl brug at man ikke når at fjerne al opsprøjt øjeblikkelig, er jo bevis
>på at der er GANG I DEN, og hvor godtfolk er, kommer godtfolk til

Nu var der jo noget med genbrug af gammelt sovs, gamle kartofler og
gamle pommes frites.



Jørn Ibsen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Jørn Ibsen


Dato : 20-03-05 01:57

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>
>Kritikken af Jensens Bøfhus, hvor
>næppe restaurantgæster som jeg får adgang
>til køkkenet, er at UDSEENDET af stor
>firkantet metalbeholder med
>whisky-sauce var skæmmet af indtørret opsprøjt.
>
Næh, der var nu andet end blot det. Men situationen var
sandsynligvis fremstillet til formålet af en vred medarbejder.

>Ingen potentiel kunde vil blive
>afskrækket fra at gæste det fine spisested,
>efter at have læst denne stort
>opslåede "afsløring" som ingen
>sundhedsmyndigheder var involveret i.
>
Jo da. Hvilken verden er det, du lever i?

>Mon ikke Jensens Bøfhus har betalt
>Ekstrabladet nogle titusinde kr for denne
>reklame?
>
Nej, det kan du sgu bande på, at de ikke har. Det ville være
verdens dårligste strategiske manøvre med høj sandsynlighed for
fejlslagning. Denne omtale er noget, som JB absolut ikke har brug
for.

>Alene det at den store
>flerliterbeholder med konstant
>opvarmet sovs er i så
>travl brug at man ikke når at fjerne
>al opsprøjt øjeblikkelig, er jo bevis
>på at der er GANG I DEN, og hvor
>godtfolk er, kommer godtfolk til
>
Prøv om du selv kan sætte din kæde på igen.



Bo Warming (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 20-03-05 11:32

"Jørn Ibsen (slet KS0AR)" <j-ibsen@KS0ARget2net.dk> wrote in message
news:11112804180.0287421056855095@dtext.news.tele.dk...
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>>
>>Kritikken af Jensens Bøfhus, hvor
>>næppe restaurantgæster som jeg får adgang
>>til køkkenet, er at UDSEENDET af stor
>>firkantet metalbeholder med
>>whisky-sauce var skæmmet af indtørret opsprøjt.
>>
> Næh, der var nu andet end blot det. Men situationen var
> sandsynligvis fremstillet til formålet af en vred medarbejder.

Det er også en mulighed. Og journalister er altid unfair og fortier sådant.

>>Ingen potentiel kunde vil blive
>>afskrækket fra at gæste det fine spisested,
>>efter at have læst denne stort
>>opslåede "afsløring" som ingen
>>sundhedsmyndigheder var involveret i.
>>
> Jo da. Hvilken verden er det, du lever i?

Præcis samme som din

>>Mon ikke Jensens Bøfhus har betalt
>>Ekstrabladet nogle titusinde kr for denne
>>reklame?
>>
> Nej, det kan du sgu bande på, at de ikke har. Det ville være
> verdens dårligste strategiske manøvre med høj sandsynlighed for
> fejlslagning. Denne omtale er noget, som JB absolut ikke har brug
> for.

Frygt blir til ærefrygt. Mange læsere vil tænke - jeg har forresten ikke
været på Jensens Bføhus længe
Efter nogen tid huskes kun at det er et omtalt sted.
Frygt bliver til ærefrygt - som når gensplejsning dæmoniseres og derved
reklameres for.

>>Alene det at den store
>>flerliterbeholder med konstant
>>opvarmet sovs er i så
>>travl brug at man ikke når at fjerne
>>al opsprøjt øjeblikkelig, er jo bevis
>>på at der er GANG I DEN, og hvor
>>godtfolk er, kommer godtfolk til
>>
> Prøv om du selv kan sætte din kæde på igen.

_Din fint paranoide sammensværgelsesteori:_
om en medarbejder er i surhed lavede den vildledende happning med
indtrørret sovs - adr - er næppe heller resultat af maskinfejl, snarere
modig brainstorming og sund skepsis vedr at kun journalistversionen er sand



3W (18-03-2005)
Kommentar
Fra : 3W


Dato : 18-03-05 03:21

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:e13e7$4239e103$3e3d8433$22474@nf4.news-service.com...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4239bb95$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> > news:CTe_d.3555$gD4.2450@fe55.usenetserver.com
> >
> >> Tøsejournalisterne mister appetiten af ideologiske grunde - ikke
> >> fordi der er reel infektionsfare.
> >
> > Nej, appetitten mistes, fordi beholderen var "uappetittelig". Sjovt, som
> > ord nogen gange skal tages for pålydende, ikke?
>
> Havde Bo Warming da stået og tisset eller savlet i den ? )

Han havde nok skidt i den.



Bo Warming (17-03-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 17-03-05 21:55

Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:4239bb95$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:CTe_d.3555$gD4.2450@fe55.usenetserver.com
>
>> Tøsejournalisterne mister appetiten af ideologiske grunde - ikke
>> fordi der er reel infektionsfare.
>
> Nej, appetitten mistes, fordi beholderen var "uappetittelig". Sjovt, som
> ord nogen gange skal tages for pålydende, ikke?

Staten bør ikke røre smagsdommeri med en ildtang

Skattepenge skal kun bruges hvor objektiv fare for sygdom.

Derfor er det ikke nok med subjektive fornemmelser og æstetik om noget er
appetitligt eller ikke.

Nogen syns svinekød er uappetitligt - sådan er der så meget. Religion bør
ikke lovgives om eller bruges til madforbud.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408670
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste