1½ døgn efter fødslen
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 27-05-01 08:49

Hej til alle

Her til morgen vågnede jeg ved at den nybagte mor, Cheeta, sad og kiggede på
mig. Hendes killinger og hende bor ellers stadig inde i stuen, og det er kun
2 dage side hun fødte. Jeg tænkte om hun var sulten, men da står tørkost til
fri afbenyttelse ude på badeværelset, som der plejer. Jeg gik så ind og
ville checke killingerne, og ganske rigtig, een af dem var død. Men
heldigvis ser det ud til at de 3 andre har det fint (Det gjorde det nu oxo i
aftes med dem alle 4)
Men nu er jeg da blevet lidt nervøs, og skal lige kigge til mor og børn
jævnligt.

--
Venlig hilsen Praxis©

Fra : Nina El Falaki