Nazister eller muslimer?
Fra : Tim

Dato : 17-03-05 13:09

Gad vide om det var nazister eller muslimer der drev den hjemmeside.

Det kan vel egentlig være et fedt... to sider af samme sag. Racister var det
i hvertfald..

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2106430

Tim

Fra : Djævelens advokat

Dato : 17-03-05 14:45

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Gad vide om det var nazister eller muslimer der drev den hjemmeside.
>
> Det kan vel egentlig være et fedt... to sider af samme sag. Racister var
> det
> i hvertfald..

vi havde regnet med at du kunne kaste lys over den sag. du kommerjo
tilsyneladende en del i de kredse

Fra : Tim

Dato : 17-03-05 14:58

"Djævelens advokat" <Paradis@helvede.h> wrote in message

> vi havde regnet med at du kunne kaste lys over den sag. du kommerjo
> tilsyneladende en del i de kredse

Ok... gør jeg?

Tim

Fra : Jim

Dato : 17-03-05 15:42

"Djævelens advokat" <Paradis@helvede.h> skrev i en meddelelse

> vi havde regnet med at du kunne kaste lys over den sag. du kommerjo
> tilsyneladende en del i de kredse

Hvad tyder på det?
Har du noget konkret, du lægger til grund for din absurde konklusion?
Eller er det bare det sædvanlige opspind bygget på venstrefløjens
fantasier?

Du mener vel, at det er ok at man laver hjemmesider, som hænger andre
folk ud, fordi de nu engang er jøder?
Hvad har jøderne gjort dig?
Nårh... du er en af ophavsmændene/hvalpene til websiten.. javel ja..
Det kunne du jo bare have sagt..

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-03-05 14:51

> [...]
> Gad vide om det var nazister eller muslimer der drev den hjemmeside.
>
> Det kan vel egentlig være et fedt... to sider af samme sag. Racister var

Det var dine venner, der drev siden:

"Folkene bag hjemmesiden har lejet internetplads hos det nynazistiske
volkermord.com, men alligevel afviser de at være nazister.

Hos Politiets Efterretningstjeneste, PET, siger Chefkriminalinspektør Hans
Jørgen Bonnichsen, at de højreekstreme miljøer overvåges nøje, men at der
ikke umiddelbart foreligger et brud på straffeloven.

Bagmanden, der kalder sig Allan, og som Jyllands-Posten og TV 2 har været i
kontakt med, oplyser, at han bare vil bare anskueliggøre om jøder dominerer
medierne."

Fra : Tim

Dato : 17-03-05 15:00

"Christian R. Larsen" <crlarsen2004@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Bagmanden, der kalder sig Allan, og som Jyllands-Posten og TV 2 har været
> kontakt med, oplyser, at han bare vil bare anskueliggøre om jøder

Som sagt er det ligegyldigt om det er nazister eller muslimer. De er
racister hele bundtet.

I modsætning til dig, støtter jeg ingen af siderne. Du er altså sympatisør
med racister. Jeg er ikke.

Tim

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-03-05 15:05

> [...]
> racister hele bundtet.
>
> I modsætning til dig, støtter jeg ingen af siderne. Du er altså sympatisør

Jeg kan oplyse, at der ikke er lighedstegn mellem det at være tilhænger af
muslimers ret til at være muslimer i Danmark og at være racist. Jeg ved
godt, at vi her er helt ude i de komplekse koncepter, men sådan er det
altså. Hvis ikke du selv kan forstå det, må du tage mit ord for gode varer.

Fra : Tim

Dato : 17-03-05 15:19

> [...]
> godt, at vi her er helt ude i de komplekse koncepter, men sådan er det
> altså. Hvis ikke du selv kan forstå det, må du tage mit ord for gode

Du støtter racisters ret til at være racister. Det er såmænd slet ikke så
komplekst endda, omend det lader til at skabe en del forvirring i dit
hovede.

Tim

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-03-05 15:26

> Du støtter racisters ret til at være racister.

Det er noget sludder. Jeg er da eksempelvis tilhænger af at have en § 266 b
i straffeloven.

Fra : Tim

Dato : 17-03-05 15:43

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er noget sludder. Jeg er da eksempelvis tilhænger af at have en § 266
> i straffeloven.

Ud med den lov, og desuden er det ikke det vi diskuterer.

Du støtter et hobetal af importerede racister, der hader danskere og den
vestlige verden. 25% af de herboende indvandrere syntes ifølge HK's
undersøgelse, at mordet på van Gogh og angrebet på World Trade Center var i
orden.

Tim

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-03-05 16:00

> "Christian R. Larsen" <crlarsen2004@hotmail.com> wrote in message

> Ud med den lov, og desuden er det ikke det vi diskuterer.

Aha - så det er altså DIG, der støtter racisters ret til at være racister!

Så fik vi det på plads.

> Du støtter et hobetal af importerede racister, der hader danskere og den
> vestlige verden.

Nå, hvordan det?

Fra : Tim

Dato : 17-03-05 16:28

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 266

> Aha - så det er altså DIG, der støtter racisters ret til at være racister!

Prøv igen Christian.

Giver ytringsfrihed folk _ret_ til at være racister? Hvordan i alverden når
du dog frem til den konklusion????????

> Så fik vi det på plads.

> Nå, hvordan det?

Hvis du nu undlod at cutte indlægget:

25% af de herboende indvandrere syntes ifølge HK's undersøgelse, at mordet
på van Gogh og angrebet på World Trade Center var i
orden.

.... og det er dem du gerne vil have flere af, samtidig med at du brækker dig
over, når danskere brokker sig over dem.

Tim

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-03-05 11:46

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prøv igen Christian.
>
> Giver ytringsfrihed folk _ret_ til at være racister? Hvordan i alverden
når
> du dog frem til den konklusion????????

Ytringsfrihed uden ansvar er frihed til racistiske ytringer. Det forsvarer
du.

Fra : Jim

Dato : 18-03-05 13:14

"Christian R. Larsen" <crlarsen2004@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når
>
> Ytringsfrihed uden ansvar er frihed til racistiske ytringer. Det

De racistiske ytringer, vi for tiden hører fra muslimsk side, kan vi
tage op med andre lov§§.
De racistiske muslimer, vi som ikke-muslimer bliver truet af, kan vi
retsforfølge med andre §§.
Det behøver vi ikke §266b til.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-05 14:55

> [...]
> når
>
> Ytringsfrihed uden ansvar er frihed til racistiske ytringer. Det forsvarer

Både bioracisme og kulturracisme er fuldstændigt lovligt i Danmark - når
blot forhånelse at etniske ikke sker.

Borgmester Kjeld Rasmussen ytrede i TV2 dd ønske om generel censur mod
nazier - men der eksisterer ikke lovhjemmel til sådant.

Fra : jodem

Dato : 17-03-05 16:41

> [...]
> racister hele bundtet.
>
> I modsætning til dig, støtter jeg ingen af siderne. Du er altså sympatisør

At slikke et stykke modbydeligt nazistisk slim op og så forsøge at gøre
muslimer medansvarlige for det kan man i dette tilfælde ikke engang sætte
navn på. En sådan svinsk måde at labbe lort i sig, kan nemlig enten skyldes
dyb nederdrægtighed eller afgrundsdyb dumhed.

jodem

Fra : Jim

Dato : 17-03-05 16:51

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> engang sætte navn på. En sådan svinsk måde at labbe lort i sig, kan
> nemlig enten skyldes dyb nederdrægtighed eller afgrundsdyb dumhed.

Så du mener altså også, at de nazistiske tendenser hos muslimer er
kvalmende..
Det er rart at høre.

Fra : jodem

Dato : 17-03-05 20:00

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Så du mener altså også, at de nazistiske tendenser hos muslimer er
> kvalmende..
> Det er rart at høre.

Funktionel analfabetisme kan man ikke gardere sig imod. Mit indlæg
forudsætter evnen til at læse indenad og til at deducere. Du mangler helt
klart begge dele.

Fra : Tim

Dato : 17-03-05 20:16

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> Funktionel analfabetisme kan man ikke gardere sig imod. Mit indlæg
> forudsætter evnen til at læse indenad og til at deducere. Du mangler helt
> klart begge dele.

Du mener altså _ikke_, at nazistiske tendenser hos muslimer er kvalmende?

Beroligende.

Tim

Fra : jodem

Dato : 17-03-05 20:28

> [...]
> "jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> Du mener altså _ikke_, at nazistiske tendenser hos muslimer er kvalmende?

Der findes trash blandt indvandrere og trash blandt indfødte nazitendenser
er kvalmende uanset hvor de optræder, og det har rigtig meget med dit
oprindelige indlæg at gøre.

Fra : Tim

Dato : 17-03-05 20:34

> Der findes trash blandt indvandrere og trash blandt indfødte nazitendenser
> er kvalmende uanset hvor de optræder, og det har rigtig meget med dit
> oprindelige indlæg at gøre.

Godt at du har set lyset.

Tim

Fra : Lyrik

Dato : 18-03-05 13:36

> [...]

> Der findes trash blandt indvandrere og trash blandt indfødte nazitendenser
> er kvalmende uanset hvor de optræder, og det har rigtig meget med dit
++++++++++++++++++++++++++++++

Man undersøger muslimske grupper og etniske indvandrergrupper i hoved og
røv. Man undersøger danskernes økonomi og holdning til det ene og det andet.

Hvorfor er den eneste gruppe man ikke kan undersøge så tabu, at jeg ikke
engang kan nævne den ved navn uden at blive beskyldt for racisme?

Det er da påfaldende så indflydelsesrig denne lille bitte gruppe mennesker
er. De er repræsenteret i nyhedsformidling og i de film der flyder fra
Hollywood.

Hvad er kriterierne for deres tilsyneladende succes? Hvad er det i deres
kultur der forårsager denne store indflydelse.

(Mit eget bud er at de er tvunget til at være dygtige for at overleve i et
fjendtligt samfund hvor de skiller sig ud som enklave, og at dette opnås ved
en præstationshetz imod deres børn, der kan forvente at få stukket en violin
i hånden i 3-årsalderen med kommandoen:"Spil"!)))

Men hvordan er magtstrukturene i denne gruppe? Er der i det hele taget en
sådan struktur? Er der i det hele taget en gruppe der definerer sig som
sådan?

Det vil jeg gerne læse noget om. Hvor kan jeg læse om det?

En sjov ting som jeg mener at have en fornemmelse af,- er, at "hævnmotivet"
i USA-film typisk stammer fra denne gruppes retsopfattelse. Typisk:"En rar
mand ser sin kone voldtaget for øjnene af sig, hvorefter resten af filmen
foregår med ham i rollen som hævner der efterlader en 10-15 døde banditter i
sit kølvand."

Den vestelandske opfattelse af at man skal tilgive i stedet for at hævne,
får aldrig ret megen platform i Hollywood.))Selvom dette Hollywood skulle
være kernen i vestlig livsopfattelse.

Hilsen

Jens

Fra : jodem

Dato : 18-03-05 15:32

"Lyrik" <lyrik@heaven.fjern.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvorfor er den eneste gruppe man ikke kan undersøge så tabu, at jeg ikke
> engang kan nævne den ved navn uden at blive beskyldt for racisme?

Allerførst: Per Rønne er meget klogere på det her, men også partisk, så det
gør noget.

Men enhver, der i deres argumentation benytter alle mulige beskidte tricks
til at lægge grupper for had på grund af rece, religion eller etnisk
tilhørsforhold, betjener sig af strategier, vi kender fra nazismen.

Staten Israel og jødiske grupper rundt om i verden har med stort held
udnyttet verdens dårlige samvittigheded pga. de forfærdelige forfølgelser,
jøder har været udsat for, til at tabuisere kritik af Israels politik med
henvisning til at nu stak antisemitismen sit grimme hoved frem igen. Et
godt aktuelt eksempel var den Israelske ambasadør i Sverige, som frådende
kastede sig over et kunstværk der måske/måske ikke rummede en kritik af
staten Israel. Han henviste til at det var antisemitisme. Et andet eksempel
på det dygtige spil på vestens samvittighed, er bygningen af det ene
kolossale holocaustmuseum efter det andet, hvor alverdens statsledere
inddrages årsdage og diverse indvielser. Der er lavet et gigantisk ét på ét
af de mest centrale steder i New York. Der er lavet et enormt i det nye
Berlin, og alverdens statledere har for nylig været til indvielse af ét i
Jerusalem. Hertil kommer den årlige celebrering af Auswitch

Det er altsammen meget sørgeligt og forståeligt, og på den anden side er der
ikke noget andet forfulgt folk, som er blevet genstand for en markedsføring
af sin forfølgelse i en grad som det jødiske, og som har kunnet udnytte
dette politisk. Måske er jødeudryddelserne enestående i deres omfang, men de
står jo ikke i grusomhed tilbage for, hvad verden siden har oplevet af mere
eller mindre glemte folkedrab.

Men jøderne er blevet symbol, og staten Israel har gjort enhver kritik af
staten synonym med antisemitisme. Derfor og fordi der stadig findes
antismitisme, som man nødig vil slås i hartkorn med, oplever du situationen
som tabubelagt.

> [...]
>
> Men hvordan er magtstrukturene i denne gruppe? Er der i det hele taget en
> sådan struktur? Er der i det hele taget en gruppe der definerer sig som

Hvis jøder overhovedet klarer sig bedre inden for nogle kulturer, tror jeg,
der er mange historiske forklaringer. Et bud er, at den store og afgørende
forskel ligger i religionerne. Islam kræver overholdelse af ritualerne og
koranens bogstav kan ikke diskuteres (Sådan var katolicismen også indrettet
i middelalderen).
Jødedommen kræver overholdelse af ritualerne, men talmud skal hele tiden
diskuteres. Det giver åndelig frihed og en intellektuel smidighed, som er
velegenet i presse, kunst og kultur.

I den moderne protestantiske version af kristendommen bliver ritualerne
ikke overholdt, og der lægges mindre og mindre vægt på skriften: Enhver
bliver salig i sin tro, men frelsen har det alligevel med at koncentrere sig
om dydige og flittige mennesker. På dem kan man se, at de er gud
velbehagelige, ellers havde de jo ikke succes. Det kunne forklare vestens
materialisme og velstand.

> Det vil jeg gerne læse noget om. Hvor kan jeg læse om det?

Spøg en bibliotekar.

> [...]
> Typisk:"En rar mand ser sin kone voldtaget for øjnene af sig, hvorefter
> resten af filmen foregår med ham i rollen som hævner der efterlader en

Det tror jeg bestemt ikke. Det har langt snarere at gøre med
markedsanalyser, som viser, at amerikanerne stadig er vilde med pionertiden,
med en retsopfattelse præget af, at man skulle kunne forsvare sit og sine,
hvor en mand var en mand og en seksløber en seksløber.

Jeg tror i øvrigt, at 99% af alle amerikanske film handler om forholdet
mellem far og søn, hvilket jeg ikke kan forklare, udover at der må være en
masse problemer generationerne imellem.

> Den vestelandske opfattelse af at man skal tilgive i stedet for at hævne,
> får aldrig ret megen platform i Hollywood.))Selvom dette Hollywood
> skulle være kernen i vestlig livsopfattelse.
Det er vist ikke den vesterlandske, men den europæiske, og den afspejler sig
heller ikke i amerikansk politik.

Mvh
jodem

Fra : Joakim von And

Dato : 18-03-05 16:20

> [...]
> jøder har været udsat for, til at tabuisere kritik af Israels politik med
> henvisning til at nu stak antisemitismen sit grimme hoved frem igen.

Ved du hvad kammerat eller er det hr. antisemit?, det er rendyrket
antisemitisme, at påstå, at kritik af Staten Israel er tabubelagt. Der
findes ganske enkelt ikke det land på jorden, der er udsat for så meget
kritik som Israel/(USA).

> [...]
> kastede sig over et kunstværk der måske/måske ikke rummede en kritik af
> staten Israel. Han henviste til at det var antisemitisme.

Det er muligt at en glorificering af en terrorists massemord på civile,
herunder børn og gamle, i dine øjene blot er udtryk for den kunsteriske
frihed til at udfolde sig, men prøv du at overbevise det til ofrenes
efterladte. De vil nok i stedet betragte dig for det du i virkeligheden er.

> [...]
> Berlin, og alverdens statledere har for nylig været til indvielse af ét i
> Jerusalem. Hertil kommer den årlige celebrering af Auswitch

Og?

Der er sgu da ingen der tvinger dig til at besøge stederne eller læse om
dem. Du kan da bare ignorere det, hvis du har så ondt i røven over, at man
mindes holocaust og opretter steder herfor.

snip.....

JvA

Fra : jodem

Dato : 18-03-05 16:31

"Joakim von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem. Du kan da bare ignorere det, hvis du har så ondt i røven over, at man
> mindes holocaust og opretter steder herfor.

Du demonstrerer i og for sig udmæket, hvad der var Lyriks og min pointe. Her
gælder det om at holde kæft.

Fra : Joakim von And

Dato : 18-03-05 16:41

> Du demonstrerer i og for sig udmæket, hvad der var Lyriks og min pointe.
Her
> gælder det om at holde kæft.

Lyrik, har jeg opgivet for længe siden, men det bekymrer mig en del, at en
begavet fyr som dig, kan fremkomme med disse udtalelser.

Og ja tonen er skarp, det samme er dine udtalelser.

JvA

Fra : Lyrik

Dato : 18-03-05 20:27

> Lyrik, har jeg opgivet for længe siden, men det bekymrer mig en del, at en
> begavet fyr som dig, kan fremkomme med disse udtalelser.
+++++++++++++++++++++++++
Oversat:
Du er intelligent, men Lyrik er en intellektuel og intelligensmæssig
undermåler, som "Moi" har opgivet for længe siden.

Så tilspørger jeg dig, med det pengeglade navn, om hvilken udtalelse det er
som har gjort mig til en sådan lav skabning?

Hilsen
jens

Fra : Tim

Dato : 18-03-05 16:49

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> "Joakim von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du demonstrerer i og for sig udmæket, hvad der var Lyriks og min pointe.
> Her gælder det om at holde kæft.

Du vælger forståeligt nok at negligere den (måske) vigtigste del af hans
indlæg, nemlig at staten Israel er den mest kritiserede i verden. Der er en
hel verden af squealere, der står i kø for at beskytte de stakkels muslimer,
og de tillægger Israel (og deres lejesvende U.S.A. hele skylden).

Ikke et ord om neandertalsamfundene, hvor de stener kvinder for at blive
voldtaget.

Hold kæft en gang hyklere.

Tim

Fra : Jim

Dato : 17-03-05 21:27

> Funktionel analfabetisme kan man ikke gardere sig imod. Mit indlæg
> forudsætter evnen til at læse indenad og til at deducere. Du mangler
> helt klart begge dele.

Jeg er ked af at høre om dit handikap og ønsker dig god bedring.

Mvh. Jim.