Frank eller Helle eller helle for Frank
Fra : Jensen

Dato : 15-03-05 22:24

Er du medlem ad S. Og er i tvivl så stem på Frank Jensen

http://frankellerhelle.partisider.dk/
--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Fra : Jim

Dato : 15-03-05 22:34

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Er du medlem ad S. Og er i tvivl så stem på Frank Jensen
>
> http://frankellerhelle.partisider.dk/

Og vi andre, som ikke er anvender spillet Soccer, er ikke i tvivl.
Spillet Soccer er ikke kompatibelt med styresystemet Fogh 2.
Selv børnespillet med de farvede brikker, Radiserne, er heller ikke
kompatibelt med styresystemet Fogh 2.

Kun spillet PIA fungerer tilsyneladende uden problemer.

J.

Fra : Rune

Dato : 15-03-05 22:47

> [...]
> kompatibelt med styresystemet Fogh 2.
>
> Kun spillet PIA fungerer tilsyneladende uden problemer.

Ja det kunne der jo være noget om. Men problemet med spillet Soccerne er at
hvis man installere modulet FRANK så opstår der DMA konflikter med
Radiserne, hvor HELLE tilsyneladende vil kunne køre udmærket. FRANK syntes i
det hele taget kun at fungere med Red Dawn - og det er jo som bekendt en
virus.

Fra : Jim

Dato : 15-03-05 23:08

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> syntes i
> det hele taget kun at fungere med Red Dawn - og det er jo som bekendt

Red Dawn? Er det en UNIT-baseret virus?

J.

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 22:41

On Tue, 15 Mar 2005 22:23:46 +0100, "Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote:

>Er du medlem ad S. Og er i tvivl så stem på Frank Jensen

Er du borgerlig og vil gavne deres sag kan man forstå at Frank Jensen
anbefales.

Fra : Rune

Dato : 15-03-05 22:52

> Er du borgerlig og vil gavne deres sag kan man forstå at Frank Jensen
> anbefales.

Ja jeg vil også varmt anbefale Frankie drengen. Nu når vi altså ikke kan få
Nicholes Fischer - som ville have været den helt perfekte kandidat, han
kunne have fået dem under 10%. Men Frank kan såmænd også gå an. Et sikkert
kort for at sikre de ikke kommer til fettefadet de næste mange år.

Fra : Neil Southwood

Dato : 15-03-05 23:07

In news:423758f4$0$29285$14726298@news.sunsite.dk,
Rune <rune@slambam.dk> typed:

> [...]
> kandidat, han kunne have fået dem under 10%. Men Frank kan såmænd
> også gå an. Et sikkert kort for at sikre de ikke kommer til

Hvad nu?! Er vi ved at blive løbet over ende af højreradikale
intellektuelle? SlamBam!!!

--
Neil Southwood
Go on punk! Make my day!

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 23:16

On Tue, 15 Mar 2005 22:51:49 +0100, "Rune" <rune@slambam.dk> wrote:

> [...]
>kunne have fået dem under 10%. Men Frank kan såmænd også gå an. Et sikkert
>kort for at sikre de ikke kommer til fettefadet de næste mange år.

Ja, og det er ikke godt. Derfor skal Helle være formand og kvinderne
bliver glade fordi de endelig har en chance for at få en kvindelig
statsminister.

Fra : Neil Southwood

Dato : 15-03-05 23:11

In news:42375258$0$265$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Jensen <b-h-j@oncable.dk> typed:
> Er du medlem ad S. Og er i tvivl så stem på Frank Jensen

Næh, man er heldig ikke at befinde sig i så fælt et dilemma

Vil nu nok mene at Helle har større chancer, hvis jeg skal give et
sympatisørråd. Men hun skal virkelig have solid støtte hvis det skal nytte
noget.

--
Neil Southwood
Go on punk! Make my day!

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 23:18

On Tue, 15 Mar 2005 23:11:19 +0100, "Neil Southwood"
<neil.southwood@fjern.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Vil nu nok mene at Helle har større chancer, hvis jeg skal give et
>sympatisørråd. Men hun skal virkelig have solid støtte hvis det skal nytte

Man må håbe hun kan nappe nogle borgerlige kvindestemmer...

Fra : Jensen

Dato : 16-03-05 08:07

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Man må håbe hun kan nappe nogle borgerlige kvindestemmer...
Det drejer sig ikke om borgerlige stemmer men om hvem der skal lede S.
sjovt
der er så mange der ikke er medlem af partiet der støtter Helle. Men hvis
hun vinder er det ok,
Vi er nemlig ikke top styret som mange andre partier, vi har højt til
loftet.

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 12:16

On Wed, 16 Mar 2005 08:06:40 +0100, "Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote:

>Det drejer sig ikke om borgerlige stemmer men om hvem der skal lede S.
>sjovt
>der er så mange der ikke er medlem af partiet der støtter Helle.

Man kan vel godt stemme på Socialdemokratiet selv om man ikke er
medlem af partiet.....

Fra : Jensen

Dato : 16-03-05 13:31

Fra : Jim

Dato : 16-03-05 13:38

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Og hvordan var det lige, at Karen Jespersen gjorde sin indflydelse
gældende?
Og blev Soccernes indvandringspolitik ændret af hendes holdninger?
Naaaaaahhh..

Fra : Jensen

Dato : 16-03-05 13:56

Fra : Jim

Dato : 16-03-05 14:16

> [...]

Du mener altså, at Karen Jespersen var den eneste i partiet, som havde
hendes meninger om flygtninge og indvandrere?
Hvem tror du egentlig har taget alle jeres manglende stemmer?

J.

Fra : Jensen

Dato : 16-03-05 14:40

> [...]
>
> J. Nej det tror jeg íkke, men flygninger er ikke det store problem, men
> prøv i debatten om flygtning at udskifte det med ordet Jøde, og se hvad
Jeg kommer til at tænke på en tid en tid i Historien hvor alle problemer i
samfundet var deres skyld, det mente de fasistiske regeringer.
Karen Kunne havde skaftet palemetarisk grundlag i partiet, så Havde det
nok
set anderledes ud.
Hun er jo en gammel rotte i det fag der heder poletik så hun kender
spillerelerne.

Fra : Jim

Dato : 16-03-05 15:08

> [...]
> nok
> set anderledes ud.
> Hun er jo en gammel rotte i det fag der heder poletik så hun kender

Nå da, du er en af den slags soccere..
Jeg troede, at du hørte til den intelligente del af radioamatørene.

Men jeg ser nu, at du forfalder til den gamle historie med at
sammenligne fortidens jagt på jøder med nutidens situation med 3.
verdens analfabetiske og fanatiske muslimer, som har brug for nye lande
at erobre.

Så kan jeg godt se, hvorfor det står så sløjt til i Soccernes parti.

J.

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 14:46

On Wed, 16 Mar 2005 13:31:22 +0100, "Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Men jeg tror at de fleste er fornuftige og stemmer på Helle.

Fra : GB

Dato : 16-03-05 15:02

andropov <nospam@andropov.dk> skrev i meddelelsen

> Men jeg tror at de fleste er fornuftige og stemmer på Helle.

Nej, nej - du er helt galt på den. De fornuftige stemmer på Pia, og bliver
ved med det, indtil tilstandene er tålelige igen. Det vil sige indtil
Mellemøsten er blevet kapitalistisk-demokratisk.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 15:30

On 16 Mar 2005 14:02:00 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Nej, nej - du er helt galt på den. De fornuftige stemmer på Pia, og bliver
>ved med det, indtil tilstandene er tålelige igen. Det vil sige indtil
>Mellemøsten er blevet kapitalistisk-demokratisk.

Måske de fleste stemmer på Pia indtil Radikale har forladt deres
muslimelskerpolitik...

Fra : GB

Dato : 16-03-05 16:14

> Måske de fleste stemmer på Pia indtil Radikale har forladt deres
> muslimelskerpolitik...

Det bliver den dag det regner med limonade på den anden torsdag i samme
uge.

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 16:33

On 16 Mar 2005 15:14:12 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>andropov <nospam@andropov.dk> skrev i meddelelsen

>Det bliver den dag det regner med limonade på den anden torsdag i samme
>uge.

Man kunne godt frygte at der først går et lys op for Radikale når de
har tabt 10 valg i træk.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-03-05 21:57

On Wed, 16 Mar 2005 16:32:58 +0100, andropov wrote:

> Man kunne godt frygte at der først går et lys op for Radikale når de
> har tabt 10 valg i træk.

De gik altså fremad ved sidste valg, desværre.
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : andropov

Dato : 16-03-05 22:59

On Wed, 16 Mar 2005 21:56:32 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>De gik altså fremad ved sidste valg, desværre.

Men måske mister deres regeringskollega Socialdemokratiet stemmer på
grund af Radikales muslimelskermentalitet det glemmer de at tænke på.
Så det kan ende med at Radikale skal danne regering med sig selv for
at komme i regering men det er jo nok ret svært. Så skal der temmelig
stor fremgang til for de Radikale.

Fra : GB

Dato : 17-03-05 02:11

Bruno Christensen <news@lphund.dk> skrev i meddelelsen news:1idn1skull66k
$.88ws8l5wf3b0.dlg@40tude.net:

> De gik altså fremad ved sidste valg, desværre.

Skidt med det - de kan ikke bruge det til en fløjtende fis.

Fra : Jim

Dato : 16-03-05 13:34

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Det drejer sig ikke om borgerlige stemmer men om hvem der skal lede S.

Det kan de ikke finde ud af alligevel, så det er så inderligt
ligegyldigt, hvem der er fagboss i Soccernes klub.

> sjovt
> der er så mange der ikke er medlem af partiet der støtter Helle. Men
> hvis
> hun vinder er det ok,

Ja, for jeg vil så gerne se Frankedrengen flæbe.

> Vi er nemlig ikke top styret som mange andre partier, vi har højt til
> loftet.

Det bliver I nød til med auken i partiet.
Og om I er topstyret skal jeg ikke afgøre.
Jeg ser det, som om der ingen ledelse er.
Og er der ingen ledelse, så er i på afveje.
Og alt imedens alle soccer-medlemmerne farer rundt for at finde sine
egne ben, så sidder der en gammelfar på en selvbygget pidestal og
nikker.
Det eneste han kan nu er at dementere alle rygter om partisplittelse og
fløjkrig. Og så længe han selv tror på det, kan han sidde selvfed og
arrogant og afvise påstandene. Men vi andre ved bedre. For vi kan jo se,
hvordan det er gået partiet siden november 2001.

J.

Fra : Tim

Dato : 16-03-05 06:32

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

> Er du medlem ad S. Og er i tvivl så stem på Frank Jensen
>
> http://frankellerhelle.partisider.dk/

Yep... ind med Frank, ud med Socialdemokraterne.

Tim

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 17:16

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse news:42375258$0$265$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er du medlem ad S. Og er i tvivl så stem på Frank Jensen
>
> http://frankellerhelle.partisider.dk/

Helle Thorning Schmidt udtalte i et interview i Politiken for nylig, at
hun mente, at der er omkring en 40-50.000 børn i Danmark, som
man burde tvangsfjerne her og nu.

Opsigtsvækkende? Det er én procent af Danmarks befolkning og
ca. 5% af alle børn, der pludselig vil blive tvangsanbragt.

Til sammenligning er i dag ca. 14.400 børn anbragt udenfor hjemmet,
langt de fleste frivilligt. Er dette en politik, vi ønsker at støtte?

Altså en klar stemme på alle andre end HTS.

Bortset fra ... vent nu lige lidt: Frank Jensen sagde eksakt det samme for år tilbage,
da han var justitsminister, og eksakt det samme tal: En 40-50.000 tvangsfjernelser
sådan lige-her-og-nu.
Du kan ikke slå soccerne: Forskellen på Frank og Helle er som forskellen mellem
Cola og Pepsi. Ingen af dem har nogen visioner udover at de selv skal være ministre,
der skal være mere statslig indblanding i den enkeltes liv - og ellers mener de på
alle punkter det samme som Fjogh. Man græmmes!

--
http://www.modspil.dk
- fordi tiden kræver et MODSPIL