Curra-mordere udvises.
Fra : Jim

Dato : 15-03-05 13:04

De kujoner fra Tyrkiet, som i koldt blod myrdede den italienske turist
Antonio Curra, har fået stadfæstet Østre Landsrets dom fra november i
fjor.
De er blevet dømt til hhv. 8 og 10 år i tugthus og efterfølgende
landsforvisning til deres eget land, Tyrkiet.

Det er en god dag for det danske samfund og den danske retsbevidsthed.

Trods denne dom ikke bringer Antonio tilbage til livet på denne jord,
ønsker jeg hans forældre tillyke med sejren og dommen.

Må mange sager om vold og drab begået af udlændinge ende på samme måde.

J.

Fra : konrad

Dato : 15-03-05 13:10

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> landsforvisning til deres eget land, Tyrkiet.
>
> Det er en god dag for det danske samfund og den danske retsbevidsthed.

Ikke økonomisk - det er eddermame en dårlig forretning at brødføde disse
individder for derefter blot at sende dem til Tyrkiet. DE burde da blot være
blevet udvist med det samme - fængsel *og* udvisning er ikke ligefrem nogen
guldgrube for samfundet.

Fra : Jim

Dato : 15-03-05 13:24

"konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> da blot være blevet udvist med det samme - fængsel *og* udvisning er
> ikke ligefrem nogen guldgrube for samfundet.

De får lov til at samle tøjklemmer og lign. medens de sidder derinde.
Og så ville jeg ikke være ked af det, hvis de delte "suite" med en en
stor HA´er med hang til drenge.

Udvisning er en økonomisk rentabel løsning for det danske samfund.
Vi kommer til at spare en masse udgifter på skole-, social- og
politiområdet.
De ville blive en kæmpeudgift i milliardklassen, hvis de fik lov til at
blive.

J.

Fra : Kim2000

Dato : 15-03-05 13:53

> De får lov til at samle tøjklemmer og lign. medens de sidder derinde.
> Og så ville jeg ikke være ked af det, hvis de delte "suite" med en en
stor
> HA´er med hang til drenge.

Man burde vel egentlig sætte mindreårige voldtægtsforbrydere sammen med
pædofile, det vil være en god løsning for begge parter

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 14:41

On Tue, 15 Mar 2005 13:24:05 +0100, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>De får lov til at samle tøjklemmer og lign. medens de sidder derinde.
>Og så ville jeg ikke være ked af det, hvis de delte "suite" med en en
>stor HA´er med hang til drenge.

Måske en retfærdig straf for storkriminelle indvandrere med desrespekt
for det danske samfund.

>Udvisning er en økonomisk rentabel løsning for det danske samfund.
>Vi kommer til at spare en masse udgifter på skole-, social- og
>politiområdet.

Hvis alle indvandrere kunne blive udsat for det ville det være noget
der er noget goddav i.

Fra : Jim

Dato : 15-03-05 14:51

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis alle indvandrere kunne blive udsat for det ville det være noget
> der er noget goddav i.

Det er tilsyneladende noget, man har respekt for i flygtninge- og
indvandrerkredse.

J.

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 15:00

On Tue, 15 Mar 2005 14:50:31 +0100, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>Det er tilsyneladende noget, man har respekt for i flygtninge- og
>indvandrerkredse.

Ja, de virker som uden for pædagogisk rækkevidde.

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 15-03-05 21:43

> [...]
>
> De får lov til at samle tøjklemmer og lign. medens de sidder derinde.
> Og så ville jeg ikke være ked af det, hvis de delte "suite" med en en stor

Det ville jeg. Hvis man vil idømme de to mordere den tillægsstraf at blive
voldtaget, bør man skrive det i loven og i dommen over dem.

Steen Hjortsø

Fra : Jim

Dato : 15-03-05 22:28

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville jeg. Hvis man vil idømme de to mordere den tillægsstraf at
> blive voldtaget, bør man skrive det i loven og i dommen over dem.

Jeg siger ikke noget om, at de skal voldtages.
Men måske er denne HA´er ekstra sød ved drengene.

J.

Fra : Tim

Dato : 16-03-05 06:39

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> wrote in message

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville jeg. Hvis man vil idømme de to mordere den tillægsstraf at blive
> voldtaget, bør man skrive det i loven og i dommen over dem.

Nu er det altså indtil videre dem (eller den ene af dem i hvertfald), der
har overfaldet sine medfanger. Hvorfor skal "bløde" medfanger udsættes for
deres svineri?

Fætter1 og Fætter2 burde sendes til et Tyrkisk fængsel omgående. Der får de
medfanger, der får HA'ere til at ligne søndagsskolebørn. Så slipper de
samtidig for "luder-Danmark" med vores "fucking luder-dommere".

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-05 13:26

"konrad" <david_konrad@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> være blevet udvist med det samme - fængsel *og* udvisning er ikke ligefrem

Desværre er dommeren ansat til at skabe job til danske fængselsfunktionærer,
bl.a.

En udvisning og et løfte fra hjemland om at de påtager sig fængsling i 6-10
år kan betyde at det bliver luksusfængsel med harem og mange
udgangstilladelser, hvis den dømte har venner i systemet eller en sjat penge
til embedsmænd, der jo på de kanter isår lønnes pr bestikkelse.
Glistrup foreslår 70timers arbejdsuge for fængslede, så de yder noget til
det samfund de skadede - og evt får smag for nyttigt arbejde.
Fagforeninger ønsker ikke at fanger tager job fra deres medlemmer - men den
tvangsaktiveringslov som Glistrup fik gennemført via S efter han havde
forladt folketinget, har gode forslag til hvordan samfundstjeneste kan ske
evt kombineret med elektronisk fodlænke

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 14:52

On Tue, 15 Mar 2005 13:25:35 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>udgangstilladelser, hvis den dømte har venner i systemet eller en sjat penge
>til embedsmænd, der jo på de kanter isår lønnes pr bestikkelse.

Man kan nok stille sig tvivlende over for hvor hårdt et muslimsk land
vil straffe sådanne fanger som er blevet dømt i et vantro land.
Derimod vil de hellere lade deres lands betjente sparke egne
demonstrerende kvinder i hovedet under demonstration.

>Fagforeninger ønsker ikke at fanger tager job fra deres medlemmer - men den
>tvangsaktiveringslov som Glistrup fik gennemført via S

Indimellem kan man godt have lyst til at sige fuck off til
fagforeninger som taler ilde om bistandsklienter som de siger tager
arbejdet fra andre. Fagforeningerne gør ikke en skid for folk som er
på bistandshjælp.
Fagforeningerne er der kun til folk i arbejde. Arbejdsløse medlemmer
af fagforeninger bliver der heller ikke gjort en skid for.

Man kunne måske prøve at diskutere om fagforeninger burde tage sig af
andre end folk i arbejde....
Fagforeningerne kunne være en slags neutral instans som hjælper
arbejdsløse tænkte jeg på.
Når folk snakker med AF står de med pistolen i panden og skal nærmest
i arbejde her og nu.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-03-05 13:47

> [...]
være
> blevet udvist med det samme - fængsel *og* udvisning er ikke ligefrem

Kan de ikke afsone i hjemlandet ligesom danskere som idømmes fængselsstraf i
udlandet nogle gange får mulighed for ?
8 hhv 10 år i et Tyrkisk fængsel er sikkert ikke en ferie.

--
mvh / regards Christian - Denne ugen lille gættekonkurrence,
(alt for nem med google) vinderen får tilsendt mp3 med sangen

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 14:37

On Tue, 15 Mar 2005 13:10:07 +0100, "konrad"
> [...]

>blevet udvist med det samme - fængsel *og* udvisning er ikke ligefrem nogen

Nedenstående var nok en billigere løsning:

I ældre tider holdtes ting på Gammeltorv under åben himmel. Her stod
også byens kag, en høj skamstøtte, hvortil tyveknægte blev lænket, før
de blev brændemærket eller pisket til blods med den nihalede kat.
http://www.viborghistorie.dk/post.asp?m=10&id=25

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 15-03-05 17:47

> [...]
> også byens kag, en høj skamstøtte, hvortil tyveknægte blev lænket, før
> de blev brændemærket eller pisket til blods med den nihalede kat.

I dag tirsdag, tilflød en smule retfærdighed til den danske befolkning fra
Højesteret, i form af en stadfæstelse af en udvisnings dom, til de to høj
kriminelle tyrkiske fætre gedde lorte Hizir og Ferhat Kilic, der i sommeren
2003 dræbte den italienske turist Antonio Currá. Til dagens seance havde
Højesteret udviet dommere bestykningen fra fem til syv, men der var en der
ikke kunne nære sig med at vende fingeren ned..

Kurt

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 18:34

On Tue, 15 Mar 2005 17:47:23 +0100, "Kurt Harald Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>Højesteret udviet dommere bestykningen fra fem til syv, men der var en der
>ikke kunne nære sig med at vende fingeren ned..

Havde de ikke fået dansk statsborgerskab endnu ?

Problemet bliver så med dem som har dansk statsborgerskab de mener nok
de har license to ballade.
Når beboerforeninger smider balladeindvandrere ud hjælper det også
godt på at nedbringe ballade.

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-03-05 17:47

andropov <nospam@andropov.dk> wrote:

> Nedenstående var nok en billigere løsning:

Måske, men osse totalt irrelavant - med mindre man sukker efter
tidligere tiders straffe.
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-03-05 18:07

> [...]
> være blevet udvist med det samme - fængsel *og* udvisning er ikke ligefrem

Mener du virkelig, at man skal slippe for straf hvis man kan udvises?

Straffen bliver jo sat ned til ca det halve, og så bliver de sendt hjem,
hvis sagen ikke bliver anket, hvad den jo nok bliver, så vil der vel gå seks
syv år før man ved om de bliver udvist. De kan jo nå at koste samfundet en
kæmpeformue, foruden mange menneskers mere eller mindre ødelagte liv, - godt
at man dog nu *kan* tage hensyn til samfundets tarv vs de kriminelles.

Var de forøvrigt ikke fra laveste socioøkonomiske lag, iflg medierne?
Jeg ser at begge familier har ejendom i Tyrkiet "med flere lejligheder", det
er vist ret almindeligt, selv blandt bistandsmodtagere, men kommer ikke så
ofte frem, - jeg husker Anne Knudsen nævnte hvordan mange Nørrebrofamilier
bruger pengene i hjemlandene i stedet for at bruge dem til at forbedre
forholdene for børnene her i DK.

Fra : andropov

Dato : 15-03-05 18:42

On Tue, 15 Mar 2005 18:06:46 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>Mener du virkelig, at man skal slippe for straf hvis man kan udvises?

Hvis man skulle være økonomisk kunne man måske sige at udvisning med
det samme ville være smart der hvor de alligevel ville have fået en
kort straf...

Ved en længere straf vil det nok være for billigt blot at slippe med
udvisning.

Fra : GB

Dato : 16-03-05 03:52

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:4236cf1e$0$253
> [...]

> landsforvisning til deres eget land, Tyrkiet.
> Det er en god dag for det danske samfund og den danske retsbevidsthed.

Ja, for så kan de sgu lære det, som min afghanske ven Khan sagde til mig.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : GB

Dato : 16-03-05 04:39

GB <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, for så kan de sgu lære det, som min afghanske ven Khan sagde til
> mig.

Fra Sobloggingwhat:

Retten har talt De to tyrkiske fætre, som røg i spjældet for mordet på
en sagsløs italiensk turist, fik i dag stadfæstet udvisningsdommen. JP
skriver:

De to fætre Hizir og Ferhat Kilic, der i sommeren 2003 dræbte den
italienske turist Antonio Currà på Nørrebro i København, skal udvises
til Tyrkiet, når de har afsonet deres fængselsstraffe på henholdsvis 8
og 10 år. Det afgjorde Højesteret tirsdag. "Det er en både alvorlig og
skræmmende dom," sagde Ferhat Kilics forsvarer, Ulrik Rasmussen, til
Ritzau efter afgørelsen.

Det falder tilsyneladende ikke forsvareren ind, at de to vel i grunden
ikke hører hjemme i et "fucking luderland", som den ene jo så malerisk
beskrev sit tilhørsforhold til Dk.

Mennnn det er naturligvis stadig en dybt racistisk dom over to
frustrerede marginaliserede stakler, som lissom ikke rigtig har noget
valg, andet end at spidde tilfældige turister med knive som de i ren
frustration konstant render rundt med. Se her hos Internationale
Socialisters Ungdom. Det er jo Pias skyld, det hele. I virkeligheden er
hun den der førte kniven imod Antonio, bare med de tyrkiske fætre som
hånddukker.

Fra : GB

Dato : 16-03-05 04:45

GB <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen news:4237aa58$0$294
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Se her hos Internationale
> Socialisters Ungdom. Det er jo Pias skyld, det hele.

Socialistisk Arbejderavis 236. Tilføjet: 24-11-04 00:16:54.
Racistiske domme i Curra-sag
Af Charlie Lywood

Mordet på Antonio Curra var forfærdeligt. En sympatisk og søgende sjæl
døde på gaden uden familie og venner i et fremmed land. Men selv om Hizir
og Ferhat Kilic førte kniven, er det det danske samfund, som bør
anklages. Hizir og Ferhat er produkter af den måde, de er blevet
behandlet på. De var 16 og 18. To fortvivlede og forvirrede unge, som
ikke har fået den nødvendige hjælp til at få styr på deres eget liv. Nu
er deres liv stort set endt, før det er begyndt.
Udtrykket ”Fucking luderland” blev blæst ud via allehånde medier, da
Hizir og Ferhat Kilic ytrede deres desperation over dommene for mordet på
Antonio Curra. De fik henholdsvis 10 og 8 års fængsel og derefter ”
udvisning for bestandigt”.
Forargelsen over de to ville ingen ende tage. Pia Kjærsgaard med
udsagnet, ”vi har ikke noget at bruge dem til”, viste endnu engang
hvilket horribelt menneskesyn, Dansk Folkeparti besidder.

Justitsministeren Lene Espersen var i samme boldgade, da hun glædede sig
over, hvor meget man kan spare, fordi de to unge vil blive sparket ud af
landet om få år.
Hvis ønsket er at forhindre lignende drab, hvor ikke alene et liv er
slukket, men to andres er ødelagt før de starter, bliver man nødt til at
kigge på årsagerne. ”Broderskabet”, som DR1 betegner den gruppe af
kammerater, som Hizir og Ferhats er en del af, er en yderste spinkel og
ustabil størrelse. Det er unge, der netop finder sammen, fordi deres
forældre, som ellers skulle vejlede og opdrage dem, ikke har evnet det,
og samfundet har ikke korrigeret for manglen.
Grunden hertil skal hovedsaglig findes i diskrimination af indvandrerne:
Diskrimination i form af manglende jobs, for lidt støtte til de familier,
som har sociale problemer, og den generelle racistiske tone i den
offentlige debat.

De unges problemer i skolen eller i familien søger de løst ved at søge
væk fra problemene. De finder ligesindede i ”kammeratskabsgruppen” på
gaden. Her accepteres de med alle deres fejl og mangler, som andre tager
afstand fra. Men her eksperimenteres der også med rusmidler og
småkriminalitet. De er på nederste trin på den sociale rangstige og det
ved de. Men de ved ikke, hvordan de skal komme væk. Alle døre synes
lukket. Derfor den aggressivitet og det had mod det samfund, som har
forkastet dem. De føler ikke, de længere har noget at tabe.

Modstanden bliver individuel, fordi gruppen som sådan ikke evner at gøre
kollektivt oprør. Det kan de kun, hvis der er en samfundsmæssig kraft,
som inkluderer dem. Men venstrefløjen har alt for travlt med at tage
afstand fra islam og det, de kalder ”fundamentalisme”, som de ser lig med
fascisme. Derfor er venstrefløj irrelevant for de unge forbitrede. Det er
ikke så underligt, at

Hizb-ut-Tahrir kan blive et alternativ for nogen af dem.
Svaret på mordet burde derfor ikke være udvisning og hårde domme. Dommene
forværrer blot de mekanismer, som førte til denne tragiske aften i juli
sidste år.

Hvad er det for et signal, man giver indvandrerne? Jeres sønner skal ikke
alene betale for den situation, som samfundet har kastet dem ud i, men de
skal rives bort fra jeres familier ”for bestandigt”, med mindre I selv
følger efter - og så er det danske samfund også fri for jer alle, synes
signalet at være.

Og måske endnu mere uhyggelig er tendensen til hele tiden at ville
underminere begrebet dansk statsborgerskab. Hvad hvis Hizir og Ferhat var
danske statsborgere? Så kunne man jo ikke udvise dem. Men hvad med Dansk
Folkepartis forslag om, at man kan fratage folk, som laver alvorlig
kriminalitet, deres statsborgerskab og bagefter ekspedere dem ud af
landet? ”Vi har ikke noget at bruge dem til”. Det ligger lige for, at der
snart også lovgives på dette punkt.
Retspolitikken og udlændingedebatten er en af vor tids vigtigste
kamppladser for alle demokrater og socialister.

Charlie Lywood arbejder som konsulent inden for det kriminalpræventiv
felt.

Fra : Tim

Dato : 16-03-05 06:43

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> ikke har fået den nødvendige hjælp til at få styr på deres eget liv. Nu
> er deres liv stort set endt, før det er begyndt.

[snip]

Ja, man får næsten tårer i øjnenenene... de små lam.

Hvad med Antonio Curra? Hans liv ER sgu' slut.

Hvor Herre bevares en gang islamapologeter.

Tim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-03-05 10:31

> [...]
> og 10 år. Det afgjorde Højesteret tirsdag. "Det er en både alvorlig og
> skræmmende dom," sagde Ferhat Kilics forsvarer, Ulrik Rasmussen, til

Det er også en alvorlig og skræmmende forbrydelse.

Fra : NoTrabajo

Dato : 16-03-05 13:18

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> og 10 år. Det afgjorde Højesteret tirsdag. "Det er en både alvorlig og
> skræmmende dom," sagde Ferhat Kilics forsvarer, Ulrik Rasmussen, til

Dommen er ikke skræmmende. Det er mere skræmmende at de to muhamedanerfætre har
myrdet Antonio Currá og at "vi" har lukket disse muhamedanerdyr(s forældre) ind
i Danmark. Desværre tvivler jeg på at morderne nogen sinde bliver udvist.
Udvisningsdommen er kun afsagt for at tilfredsstille den danske opinion. Når de
to mordere bliver løsladt, står halalhippier og "humanister" i kø for at lave
særordninger, der skal sikre de to muhamedanerfætres fortsatte ophold i Danmark.
Marianne Helved - eller en anden politisk nar - fremsætter forslag til en
særlov, der giver de to mordere lov til at forblive i Danmark på trods af
Højesterets udvisningsdom.

> [...]
> Socialisters Ungdom. Det er jo Pias skyld, det hele. I virkeligheden er
> hun den der førte kniven imod Antonio, bare med de tyrkiske fætre som

Hvad mon der foregår inden i halalhippier og socialisters hoveder? De er
eksperter i at få alt vendt på hovedet.
--
NoTrabajo

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 16-03-05 15:58

Det er ellers noget af en konstantering at alle socialister skulle reagere
så tåbeligt, men det er jo også bare en forudsigelse
som du opremser. Virkeligheden fortæller ofte noget ganske andet, men det er
jo bare ikke så interessant -alså ikke alle socialister vender alting på
hovedet, men mange "tænker" med hjertet og ikke med hjernen.
Jeg er socialist og mener at Højesterets dom er OK, men kan også have mine
bange anelser om udvisningerne bliver
effektueret - har jeg så vendt noget på hovedet?

med soc,hilsen
Den fredselskende soldat NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4238241c$0$29272$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-03-05 17:47

Den Fredselskende Soldat <fred@soldat.invalid> wrote:

> Den fredselskende soldat NoTrabajo"

Er det ikke en lortebil af plastic?

--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : NoTrabajo

Dato : 16-03-05 22:03

"Steen Jensen" <steenjensen@portoos.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en lortebil af plastic?

Der var vist en der glemte at trykke på en ENTER-tast.
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 16-03-05 22:02

"Den Fredselskende Soldat" <fred@soldat.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg er socialist og mener at Højesterets dom er OK, men kan også have mine
> bange anelser om udvisningerne bliver
> effektueret - har jeg så vendt noget på hovedet?

Du er ikke socialist; det er kun noget, du tror du er.
--
NoTrabajo

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 17-03-05 20:28

> "Den Fredselskende Soldat" <fred@soldat.invalid> skrev i en meddelelse

> Du er ikke socialist; det er kun noget, du tror du er.
> --
> NoTrabajo

Som lønmodtager og medlem af et socialistisk parti - bruger af
lønmodtagerorienteret bank, sympatiserer med
lavindkomstgrupper, internationale fredsorganisationer, som arbejder på et
socialistisk grundlag>osv osv.

Iøvrigt er jeg humanist, men da ikke blind for hvad der rører sig i
samfundet f.eks i forbindelse med føromtalte Højesteretsdom.

Du er heller ikke borgerlig og kapitalistisk orienteret, det er kun noget du
tror du er.

den fredselskende soldat.

Fra : NoTrabajo

Dato : 17-03-05 21:00

> [...]

> lønmodtagerorienteret bank, sympatiserer med
> lavindkomstgrupper, internationale fredsorganisationer, som arbejder på et

Jeg vidste ikke, at du er medlem af Enhedslisten.

Eller prøver du at fortælle mig at Socialdemokratiet er socialistisk? Det er da
vist noget af en vittighed. Socialdemokratiet er et stokkonservativt parti, der
ikke længere har nogen berettigelse i dansk politik.

> Iøvrigt er jeg humanist, men da ikke blind for hvad der rører sig i
> samfundet f.eks i forbindelse med føromtalte Højesteretsdom.

Jeg har intet mod humanister, det er kun "humanister" jeg foragter.

> Du er heller ikke borgerlig og kapitalistisk orienteret, det er kun noget du
> tror du er.

Det er ikke godt at vide, hvad jeg er. Mogens Glistrup er min store helt, men i
mangel af bedre stemmer jeg på Pia Kjærsgaard.
--
NoTrabajo

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 18-03-05 21:57

> [...]
men i
> mangel af bedre stemmer jeg på Pia Kjærsgaard.

Hvordan skulle andre kunne vide det når du ikke engang selv ved det -og
iøvrigt er det også fuldstændig ligegyldigt, hvad du er, men man kan jo selv
drage sine konklusioner. For at kunne lide andre skal man først og fremmest
kunne lide sig selv.uden at ophøje sig selv i forhold til andre; Den, som
ophøjer sig selv, skal ydmyges, og den, som ydmyger sig selv, skal ophøjes.
Matthæus 23:12

Dit store forbillede Mogens Glistrup var alene interessant fordi han på
anarkistisk vis fik løftet sløret for, hvordan man kunne
undrage sig skat - se det var lige noget du og dine venner kunne bruge -
alså bare lade de lavstlønnede betale skatten (de har ikke råd til at
spekulere) og så kunne de som fik mange penge for deres arbejde og deres
spekulationer lettes i skat.
Glistrup kunne i et stort omfang undrage sig skat i forhold til lovgivningen
i halvfjerserne, men ikke i de to næste årtier.
Vi vil alle have del i samfundets goder, men alt for mange gider bare ikke
bidrage til det. Hvem skal betale skatten , hvis lavtlønsgruppen bliver for
lille. Kapitalisterne vil altid sørge for at presse almindelige (faglærte
håndværkere og ufaglærte gerne uorganiserede) løngrupper ned i løn - de må
jo ikke blive spekulanter - vel?.

Her er endnu et bevis på at jeg er socialist, men det kan du jo ikke
forstå - måske fordi du IKKE vil forstå det.

Er jeg kristen?

God påske.

den fredselskende soldat

..

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-05 01:17

"Den Fredselskende Soldat" <fred@soldat.invalid> wrote in message
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er endnu et bevis på at jeg er socialist, men det kan du jo ikke
> forstå - måske fordi du IKKE vil forstå det.

Nu er det altså ingen sindsyge, at man ikke har referenceramme til at forstå
hvad andre forstår.

Alle mennesker hører kun hvad de forstår.

Det er dig der må forklare dig forbandet MEGET BEDRE, hvis du vil trænge ind
til nogen der ikke har haft netop din fortid - når kommunikation mislykkes
skyldes det fejl på begge sider

HOMER SIMPSON (til Marge) "It takes two to lie, one to lie and one to
listen"

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-03-05 17:47

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> wrote:

> halalhippier

Det er lidt for morsomt, som racister/nazihunde bruger ord, som de har
set andre bruge.
Hvis du kigger nærmere på det ord du har lært, så er det vedl egentligt
et positivt ladet ord - på linie med Straight Edge-filosofien, som nogle
punkere levede efter (og som nogen gør endnu).
Jeg ser brugen af disse ord, som et bevis på, at folk med den
indstilling, er uselvstændige væsener, der burde kravle tilbage i dpi,
og sidde der og råbe i kor med sine trosfæller.
Minder lidt om en gammel mand, der sidder og brokker sig over
fjernsynet, ikke?

--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : GB

Dato : 17-03-05 02:15

steenjensen@portoos.dk (Steen Jensen) skrev i meddelelsen

> Det er lidt for morsomt, som racister/nazihunde bruger ord, som de har
> set andre bruge.

Gør du?

Fra : Martin

Dato : 17-03-05 21:38

GB <nonono@nospam.invalid> wrote in message news:<4238da1e$0$284$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> steenjensen@portoos.dk (Steen Jensen) skrev i meddelelsen

> Gør du?

Hvem fandt på udtrykket ´fascistoid` og hvorfor har sortkrigerne ikke
skreget om sig med udtrykket ´kommunistoid`?

Martin

Fra : Kim2000

Dato : 16-03-05 13:09

">
> Må mange sager om vold og drab begået af udlændinge ende på samme måde.

Det er jo helt utroligt, som forsvareren fortalte det så var de utrolig
intergreret, de gjorde som alle andre unge mennesker, hang på hjørnerne,
stjal i butikker, tog hash, havde en del smådomme bag sig for vold og
råbte
luder efter kvinderne, altså som alle andre unge mennsker her i
samfundet.....

Ufatteligt man som forsvarer kan få sig selv til at sige det.....

mvh
Kim, der var sarkastisk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-05 16:17

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Det er jo helt utroligt, som forsvareren fortalte det så var de utrolig
> intergreret,

Ekstrabladet idag gennemgår de institutioner hvor de udviste brødre har
været indespærret efter deres omfattende volds-synderegister i de foregående
år.

Burde man ikke fyre/omskole pædagoger og psykologer der har sluppet så
uforbedrede voldspsykopater ud?

Alle må da kunne se at INTEGRATION ER UMULIGHED
- deres hjerner er sat på koran-programmeret automat-pilot

Fra : Kim2000

Dato : 16-03-05 18:35

> [...]
> foregående år.
>
> Burde man ikke fyre/omskole pædagoger og psykologer der har sluppet så

Joh, men hvis de har haft en tidsbestemt straf der, så kan man intet gøre,
selv hvis man forventer de vil begå ny kriminalitet, det er så også derfor
jeg går ind for at man kunne erklære folk for uhelbredelig kriminelle,
hvis
de fx begår 2-4 forbrydelser.

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-03-05 22:30

On Wed, 16 Mar 2005 18:35:27 +0100, Kim2000 wrote:

> [...]
> selv hvis man forventer de vil begå ny kriminalitet, det er så også derfor
> jeg går ind for at man kunne erklære folk for uhelbredelig kriminelle,

Og hvis man har 2-3 domme bag sig, så spekulerer men i det "ultimative" kup,
og er ligeglad hvem det går ud over, blot man ikke bliver fanget, dvs
nedskydninger af vidner osv.

På den anden side, straffen bør være der !

"Højre hånd for det første tyveri, venstre for det næste. Det er meget få 3.
gangs tyverier der er i lande der har disse love.

Rundt om i verden er der mange forskellige måder at straffe lovovertrædere
på, jeg synes at vores måde er "god" (dvs. bedre end man gør det andre
steder)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-03-05 17:47

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> De er blevet dømt til hhv. 8 og 10 år i tugthus og efterfølgende
> landsforvisning til deres eget land, Tyrkiet.

Lidt en skam, at man ikke umiddelbart kan overføre dem til afsoning i
deres eget land - det ville nok have en større præventiv effekt.
Uden at kende forholdende, er jeg sikker på, at de tyrkiske fængsler
ikke er så godt et ophold.
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Jim

Dato : 16-03-05 17:57

> [...]
> deres eget land - det ville nok have en større præventiv effekt.
> Uden at kende forholdende, er jeg sikker på, at de tyrkiske fængsler

Så vil jeg håbe, at Dk laver en aftale med Tyrkiet, så de kan afsone i
hjemlige omgivelser.

J.

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-03-05 18:26

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> Så vil jeg håbe, at Dk laver en aftale med Tyrkiet, så de kan afsone i
> hjemlige omgivelser.

Det ville da så absolut være en fordel for os, men jeg er ikke sikker
på, at det tyrkiske samfund ser det på samme måde.
Fanger burde generelt afsone, der hvor de hører til - Peter Lundin aka
Bjarne Lounborg, skulle have lov til at rådne op i et amerikansk fængsel
- men han er muligvis stadig dansk statsborger...
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-03-05 22:37

On Wed, 16 Mar 2005 17:47:00 +0100, Steen Jensen wrote:

> [...]
> deres eget land - det ville nok have en større præventiv effekt.
> Uden at kende forholdende, er jeg sikker på, at de tyrkiske fængsler

Jeg kender ikke Tyrkiet, men jeg så engang et Saudi Arabisk (KSA)fængsel,
Det lignede en abegrotte, Stor åbning - 5 meter mellem de 2 hold tremmer,
problemet var at der var plads til 15 aber; men der var 200 mennesker
(asiater og europæere) INGEN Saudiarabere.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Alucard

Dato : 17-03-05 00:37

On Wed, 16 Mar 2005 17:47:00 +0100, steenjensen@portoos.dk (Steen
Jensen) wrote:

> [...]
>deres eget land - det ville nok have en større præventiv effekt.
>Uden at kende forholdende, er jeg sikker på, at de tyrkiske fængsler

Man kunne jo tilbyde Tyrkiet at betale for deres ophold i tyrkisk
fængsel (og doble beløbet op som tak for hjælpen)... Det vil
garanteret være meget billigere....