æv afslag forsættelse
Fra : ibber

Dato : 15-03-05 11:06

Nogen er åbenbart dårligere selskab end andre
har netop modtaget følgende:

Vi takker for din interresse for medlemskab af Dansk Folkeparti
Jeg skal imildertid- på hovedbestyrelsens vegne - meddele, at vi på
nuværende tidspunkt ikke ønsker dig som medlem.
Vi returner derfor det indbetalte beløb kr. 150

mvh
Dansk folkeparti

Det var ligegodt den korteste karriere som politiker jeg nogensinde har
haft.

Hej

1. Du er og har aldrig været medlem af Dansk Folkeparti i Ishøj.

2. Dit evt. anmodet medlemskab vil også blive afvist grundet, at du i
offentlig regi har et dårligt omdømme (du ved godt, hvad der menes).

3. Din hjemmside vidner om, at du sikkert skal have sat tingene på
plads -
på en del områder.
4. Du må kunne forstå, at politisk kan D.F. ikke have medlemmer, der
åbenlyst er i konflikt og som vil bruge sit politiske medlemskab og
repræsentation, som sin personlige løftestang - brug forsat istedet
medierne.

Hvordan søren er DF's andre medlemmer så kommet ind ?

Ja jeg undrer mig også.
Prøver at kontakte nogle df pinger i morgen for at høre om jeg kan få mine
indmeldelse penge retur.

De er nok indbetalt til ældresagen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-03-05 11:16

ibber wrote:
> [...]
> Jeg skal imildertid- på hovedbestyrelsens vegne - meddele, at vi på
> nuværende tidspunkt ikke ønsker dig som medlem.

Forståeligt sådan som du ter dig i forhold til DF.

Føler du dig krænket over ikke at være blevet budt velkommen, eller er
dine indlæg om sagen udtryk for en eller anden slags humor?

Fra : ibber

Dato : 15-03-05 17:37

Forståeligt sådan som du ter dig i forhold til DF.

Hvad mener du med den kommentar