Ron Thompson Classic waders.
Fra : Chris

Dato : 27-05-01 08:25

Hej.

Har nogen erf. med subj.?
Overvejer at købe et par i Bilka i morgen for kr. 599,- Lyder det helt
vanvittigt?

MVH
Chris.

Fra : Christian Skands

Dato : 27-05-01 14:47

"> Har nogen erf. med subj.?
> Overvejer at købe et par i Bilka i morgen for kr. 599,- Lyder det helt
> vanvittigt?

Jeg har et par af disse. De er de eneste RT Waders jeg har haft der har
holdt tæt i over et år. Jeg gav samme pris hos Jan & Bo for et års tid
siden, så tjek lige om ikke det kan gøres billigere.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk

Fra : Chris

Dato : 27-05-01 16:17

Øøøøøh...... RT?
Øøøøøh...... Jan & Bo?

MVH
Chris

Fra : Christian Skands

Dato : 27-05-01 19:19

> Øøøøøh...... RT?

Ron Thompson

> Øøøøøh...... Jan & Bo?

Jan & Bo's Lystfiskershop i enten Kbh., Helsingør, Roskilde, Næstved eller
Odense

Selv

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk

Fra : Chris

Dato : 27-05-01 19:38

Aaaaaahhhh.....
Jeg har været til festival hele weekenden, så den øverste etage er ikke
vanvittig hurtig i dag.
Men tak for svarene!