Bøssepesten spreder sig
Fra : Jesper

Dato : 13-03-05 11:32

De homoseksuelle orgier er vendt tilbage, 72 timers sex-marathon uden
kondom og med masser af narko. Resultat? En ny resistent HIV-supervirus,
som forskere betegner som »en katastrofe«.

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=551474/

Fra : Insane

Dato : 13-03-05 21:02

Jesper wrote:
> [...]
> kondom og med masser af narko. Resultat? En ny resistent HIV-supervirus,
> som forskere betegner som »en katastrofe«.

Disse syge mennesker burde aflives. Og det kan ikke gå hurtigt nok.
Føj, siger jeg bare.

Fra : Mogens

Dato : 13-03-05 22:50

"Insane" <dont@count.onit> skrev i en meddelelse

> Disse syge mennesker burde aflives. Og det kan ikke gå hurtigt nok.
> Føj, siger jeg bare.

Det er der slet ingen grund til , de er i fuld gang med at begå selvmord .

M.

Fra : Jim

Dato : 14-03-05 00:49

"Insane" <dont@count.onit> skrev i en meddelelse

> Disse syge mennesker burde aflives. Og det kan ikke gå hurtigt nok.
> Føj, siger jeg bare.

Og hvis vi skal aflive mennesker, fordi de er syge, så må du håbe, at du
ikke får influenza.

J.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 13-03-05 21:04

> [...]
> kondom og med masser af narko. Resultat? En ny resistent HIV-supervirus,
> som forskere betegner som »en katastrofe«.

Da man tilbage i 80 erne ville tvangsindlægge bøsser der er HIV positive,
for at beskytte samfundet omkring dem lød der ramaskrig, men det ovenstående
viser at Glistups ide om at tatovere dem med ordet "aids", ikke er
diskrimination men simpel fornuft.

Fra : Jesper

Dato : 13-03-05 21:43

Poul Nielsen <555@get2net.dk> wrote:

> [...]
> for at beskytte samfundet omkring dem lød der ramaskrig, men det ovenstående
> viser at Glistups ide om at tatovere dem med ordet "aids", ikke er

Ja, hvis man havde sat de HIV positive i karantæne i 1983, så ville vi
slet ikke have de problemer emd AIDS vi ser i dag.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 13-03-05 23:07

On Sun, 13 Mar 2005 21:43:14 +0100, Jesper wrote:

> Ja, hvis man havde sat de HIV positive i karantæne i 1983, så ville vi
> slet ikke have de problemer emd AIDS vi ser i dag.

Mig bekendt har vi ikke de store problemer med AIDS i dag.
Udover det, så er det da ikke noget specielt nyt at et virus muterer.
Havde HIV ikke muteret, hvade det slet ikke smittet mennesker.

--
MVH
osv...

Fra : Lyrik

Dato : 14-03-05 00:43

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Udover det, så er det da ikke noget specielt nyt at et virus muterer.
> Havde HIV ikke muteret, hvade det slet ikke smittet mennesker.
++++++++++++++++++++++++++
Smitteopsporing var det som bremsede syfilis der også var en dødbringende og
kronisk lidelse.
Jeg var selv laborant dengang. Alle blodprøver blev sendt til undersøgelse.
De smittede var forpligtet til aat oplyse om de partnere som de havde haft
lejlighed til at smitte.
Det gav en effektiv bekæmpelse af kønssygdomme.
Hvorfor ikke det samme overfor den allerfarligste af dem-aids?

Syfilis i middelaldderen kendt som "den franske syge" gik på et tidspunkt
over i en ny fase hvor den smittede fra menneske til menneske UDEN seksuel
omgang.

Det er kun et spørgsmål om tid før aidsvirus gennemgår den samme
forvandling. Til den tid vil den smitte ved et nys eller en berøring og kan
blive en verdensomspændende epidemi!

Opspor og isoler aidssmittede nu før det er for sent!

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 14-03-05 00:59

"Lyrik" <lyrik@heaven.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan blive en verdensomspændende epidemi!
>
> Opspor og isoler aidssmittede nu før det er for sent!

++++++++++++++++++++++++++++
Måske er vi allerede dømt! Læs her Zakarias profeti fra det gamle testamente
Zak.14:
v12 Med denne plage vil Herren ramme alle de folkeslag, der fører krig imod
Jerusalem: Deres kød skal rådne, mens de endnu står oprejst, øjnene skal
rådne i øjenhulerne, og tungen skal rådne i munden på dem.
+++++++++++++
Hvad er det for en sygdom? Let at svare på! Det er et svigt i
imunsystemet!
Ser du- tungen og øjnene er hele tiden udsat for bakterier. Øjnene
ubeskyttede fra luften og tungen ubeskyttet for den mad og de bakterier der
hele tiden bliver stoppet ind i munden.
Hvis imunsystemet svigter vil du netop opleve det beskrevne syndrom.
Bakterierne angriber de to ubeskyttede steder, mens huden virker som en
barriere andre steder på kroppen.

Jeg læste om et tilfælde hvor kasseret medicin der undertrykte
imunforsvaret, forbryderisk blev solgt til fattige negre i Afrika og netop
gav den i profetien beskrevne effekt.

Aids lammer ligeledes imunforsvaret. Den beskrevne profeti kunne-beskrive en
aids epidemi som er gået over i epidemistadiet!

Så er i advaret.

Hilsen
Jens

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-03-05 01:19

"Lyrik" <lyrik@heaven.fjern.dk> wrote in message

> [...]
> +++++++++++++
> Hvad er det for en sygdom? Let at svare på! Det er et svigt i

Nej, sygdommen hedder religiøst vanvid, og Biblen er fuld af den.

Iøvrigt er det fugleinfluenza, vi skal bekymre os om, den bliver med
sikkerhed til en menneske til menneske virus, og dødeligheden er 70%, og
ikke som ved den tidligere fugleinfluenza 5%. Det er kun et spørgsmål om
epidemien kommer før eller efter vi har fået produceret vaccine nok, i
England regner man med det tager to år at få nok til dækning for alle, - og
man regner med omkring 5 millioner døde, hvis den bryder ud i år. Men der er
sikkert også en forudsigelse i Biblen om sådan en sygdom: "Folk skal falde
om som ramt af måger, og øjene skal falde ud af deres huler og ørerne
sprællende falde til jorden, det er straffen for at nægte at tro på Jomfru
Maria og den Hellige Ånde, men Gud er nådig, from og ærkemild" - som der
vist står et eller andet sted ca midt på side 117?

Fra : Lyrik

Dato : 14-03-05 01:37

> [...]
> på Jomfru Maria og den Hellige Ånde, men Gud er nådig, from og ærkemild" -
> som der vist står et eller andet sted ca midt på side 117?
+++++++++++++++++++++++
Jaaaaa! Du er en sejg ateist! Tag et håndklæde med næste gang....))

Hilsen
jens

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-03-05 10:39

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> +++++++++++++++++++++++
> Jaaaaa! Du er en sejg ateist! Tag et håndklæde med næste gang....))

Jeg synes bare de to bøger Biblen og Koranen er utrolige mht at nedkalde
rædsler over folk som ikke tror på det forfatterne tror på, det er jo værre
end i "American Psyko", - hvad vil I dog med sådanne guder? Opfind dog en ny
og moderne ikke-sadistisk religion, så svært kan det vel ikke være. Jeg så
for nylig en fransk intellektuel muslim sige, at man må ændre islam så disse
rædsler smides ud af Koranen, hvis den religion skal kunne bruges til noget
i fremtiden.

Fra : Allan Riise

Dato : 14-03-05 11:09

> [...]
> islam så disse rædsler smides ud af Koranen, hvis den religion skal kunne

Bekend jer til Asatroen, og bliv Gode, der findes ikke sådanne bestialske
ting!

Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-03-05 11:50

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bekend jer til Asatroen, og bliv Gode, der findes ikke sådanne bestialske
> ting!

Jeg tror på store gamle træer, nogle af dem er jo ældre end selveste hr
Jesus, - og træerne blander sig ikke i mit liv med andet end deres
opmuntrende tegn: "vi bliver gamle, det bliver du ikke".

Vikingerne havde da vist også nogle ret kedelige skikke i deres asatro,
svjh.
Men man kan da give Odin ret i de vise ord: "Glemselshejren svæver over
drikkelaget".

Fra : hoff

Dato : 14-03-05 01:02

> [...]
> --
> Three things are certain: Death, taxes and lost data.
> Guess which has occurred. -- David Dixon

Bøssepesten, det er lidt hårde ord at bruge... Der findes masser af
sexklubber, der sker sikkert også en masse underlige ting blandt
hetro/biseksuelle, hvis ikke værre. Men man kan slet ikke sætte sig ind i
deres situation. Det er forfærdelig, de er selv udenom at dø af det. Jeg er
glad for ikke at være single, og skal ud på marked, og finde en partner. Min
kæreste og jeg er testet. Det andet er leg med døden.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-05 02:58

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> er glad for ikke at være single, og skal ud på marked, og finde en
> partner. Min kæreste og jeg er testet. Det andet er leg med døden.

Der er ikke sikker viden om HIV kan smitte folk der ikke er krumbøjet af
selvhad
Folk i bøssemiljøerne ved langt mere end læger - og kan trygt udsætte sig
for smitte, og gør det undertiden bevidst og målrettet, siges det - for har
man selvtillid kan man leve i årtier med HIV-positivitet og man får højeste
førtidspension og alskens forkælelse af søde bøssesygeplejersker mm
Vedr psykosomatik er intuition vigtigere end laboratorietests.
Hjemmetest forbød Sundhedsministeriet - under protest og modsat rettede
lovforslag fra Glistrup - i 1989.
Så denne gode opfindelse holdtes ude af Danmark indtil internettet blev så
stærkt at staten ikke kunne hindre markedet i at fungere frit.

Hurtig aidsdød rammer måske kun narkomaner og lignende

Piger der får HIV, er nok kun dem, der lader sig bolle analt, og de har nok
meget lavere selvtillid end andre piger. Men for forskerne er sådan
bondefornuft TABU

Selvfølgelig skal nogle virus overføres - det er dråben der får bægeret til
at flyde over - og at mediciner er livsforlængende er om placebo-effekt.
Diagnose er selvopfyldende profeti mht den og den positiv-adfærd - som for
nogle er, at de blomstrer op ved opmærksomhed, for andre hurtig død. Samme
effekt havde arbejdslejre på de fattige deporterede under krigen.

"The mass of men lead lives of quiet desperation. Henry
David Thoreau

"Boredom is rage spread thin. PAUL TILLICH

"Vi keder os meget her. Man kan jo ikke spille fodbold og bordtennis hele
tiden hver dag." Saeid Muhammed(på dansk asylcenter)

Er livet ikke 100 gange for kort til kedsomhed? Nietzsche