Du gør inkontinente syge
Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-05 20:19

Stenaldermænd spiste en nedlagt høne direkte, hvis de var glubende sultne.
Muskler og hud fordøjes perfekt uden varmebehandling - så er det et sindsygt
samfund der koger og steger og slagter(benfjerner).

Hvis alder svækkede endetarmmusklen så oldingen klatdrypper sit lort efter
sig, så er der ingen sygdom i det , i et sundt stenaldersamfund.

Men du, der er hygiejnehysterisk som 99,9% af danskere, er sindsyg og gør
livet surt for inkontintente pensionister, som påduttes, at der er noget
galt med dem og føler sig skamfulde ved at skulle gå ind i buskads og sætte
sig på hug - og føler sig skamfulde hvis deres hjem lugter lidt lorted.
Hvorfor er du så nazi-ond at du ikke er tolerant og siger slap-af?
- du er (gætter jeg) med på at YNKE DE GAMLE og bidrage til deres
ulykkelige skamfølelse - som skaber job til overlæge Michael Sørensen
Hvidovere Hospitals Kirurgiske Afdeling , der var i LÆGENS BORD og som
bliver millionær på operationer af endetarmsmusklen, som ofte gør mere skade
end gavn.

Løsningen er at lade stå til og ikke mobbe afvigere - ikke tage på vej over
lugt, som jo ikke giver dig varige smerter i næsen.

Selvfølgelig har læger kun foragt for den brugervenlige SELVHJÆLP, som jeg
forsker i og publicerer om, og som kan skabe et langt lykkeligere samfund -
uden brug af skattepenge. Marmeladeglas er en løsning - jeg har praktiske
billige og halvdyre løsnigner for enhver smag, men jeg har ikke statens
distributions og propagandasystem til at få gjort tiden moden til det.

Toilet er så unødvendig som slagterier og kogning af høns - jeg værdsætter
begge dele, men man bør ikke gøre sig og andre til slave af det som systemet
vil strømline os til. Jeg er også til slagte og varmebehandlede kyllinger.
Men staten skal ikke ofre en øre på at ændre naturligt til sindsygt.

" Af de ikke-egoistiske kvaliteter er medlidenheden særlig
anti-liv - for når vi ynker andre, svækker vi os selv, og vi gavner ikke
den vi ynker Nietzsche