Blååb, blob, blob!
Fra : Jesper

Dato : 10-03-05 16:17

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4336493.stm

Fra : GB

Dato : 10-03-05 17:11

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen
news:1gt7uh3.4lq2241n66bkiN%spambuster@users.toughguy.net:

> http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4336493.stm

Nu igen?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
GB

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-03-05 18:38

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4336493.stm

ja det siger jo så en hel del om dit menneskesyn, og afstumpethed rent
følelsesmæssigt at du kan more dig over så mange menneskers død

Peter

Fra : Jesper

Dato : 10-03-05 18:57

Peter K. Nielsen <nixen@bixen.dk> wrote:

> [...]
>
> ja det siger jo så en hel del om dit menneskesyn, og afstumpethed rent
> følelsesmæssigt at du kan more dig over så mange menneskers død

Er der ikke grund til at glæde sig over at muhamedansk kneppeaffald
ender på havets bund i stedet for i Europa?

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 10-03-05 19:30

> Er der ikke grund til at glæde sig over at muhamedansk kneppeaffald
> ender på havets bund i stedet for i Europa?

Så afgjort..

Kurt

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-03-05 21:00

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Er der ikke grund til at glæde sig over at muhamedansk kneppeaffald
> ender på havets bund i stedet for i Europa?

at der findes mennesker (udover en vis hr. Lundin) der er så følelsesmæssigt
afstumpede som dig og Kurt Harald, er simpelthen forfærdeligt.

Jeg bliver helt bekymrede over at I går frit rundt mellem normale mennesker,
men her kan man så altså se endu et eksempel på følgerne af en regering der
prioriterer psykiatrien så lavt som den gør.

Peter

Fra : Mikkel Foldmann

Dato : 10-03-05 21:58

On Thu, 10 Mar 2005 18:56:43 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

(-)

>Er der ikke grund til at glæde sig over at muhamedansk kneppeaffald
>ender på havets bund i stedet for i Europa?

Tænk at der er dem her i ng der åbenbart er endnu mere syge end Bo.

--

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 22:28

> Er der ikke grund til at glæde sig over at muhamedansk kneppeaffald
> ender på havets bund i stedet for i Europa?

Har du været i fjernsynet?
http://herminat0r.net/stuff/whitepride.mpeg

Eller det er måske bare en med samme høje intelligens som dig?

LU

Fra : Tim

Dato : 11-03-05 01:19

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Er der ikke grund til at glæde sig over at muhamedansk kneppeaffald
> ender på havets bund i stedet for i Europa?

Hvordan _HELVEDE_ kan du glæde dig over en masse menneskers død?

Uskyldige mennesker, der prøver at komme i sikkerhed...!!!

Kan du sætte dig i deres sted?

Tim

Fra : Mogens

Dato : 11-03-05 02:46

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan _HELVEDE_ kan du glæde dig over en masse menneskers død?
>
> Uskyldige mennesker, der prøver at komme i sikkerhed...!!!

Ja Tim ,jeg syntes FA´ME også at ham Jesper er grov .
Det er iorden at have humor , men ligefrem SORT humor syntes jeg ikke hører
hjemme i en seriøs gruppe som dk.politik .

M.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-03-05 22:49

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan _HELVEDE_ kan du glæde dig over en masse menneskers død?
>
> Uskyldige mennesker, der prøver at komme i sikkerhed...!!!
>
> Kan du sætte dig i deres sted?

Nej det er jo lige præcis det han ikke kan. et meget almindeligt træk hos
psykopater iøvrigt

peter

Fra : Tim

Dato : 12-03-05 03:40

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> Nej det er jo lige præcis det han ikke kan. et meget almindeligt træk hos
> psykopater iøvrigt

Hvad ved du om det Peter... noget du har studeret?

Tim

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-03-05 17:30

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote in message
> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> Hvad ved du om det Peter... noget du har studeret?

ja

Peter

Fra : Croc®

Dato : 10-03-05 21:37

On Thu, 10 Mar 2005 18:38:05 +0100, "Peter K. Nielsen"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>ja det siger jo så en hel del om dit menneskesyn, og afstumpethed rent
>følelsesmæssigt at du kan more dig over så mange menneskers død
>
>Peter

Det kommer vel ikke for alvor bag på dig, at der er visse deltagere
herinde, der er syge i hovedet?

Regards Croc®

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-03-05 21:53

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Det kommer vel ikke for alvor bag på dig, at der er visse deltagere
> herinde, der er syge i hovedet?

jo SÅ syge

Peter

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-03-05 10:42

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>
> ja det siger jo så en hel del om dit menneskesyn, og afstumpethed rent
> følelsesmæssigt at du kan more dig over så mange menneskers død

Det er ikke første gang.

Frøken Ørsted er et meget afstumpet menneske.

Fra : Jesper

Dato : 11-03-05 15:54

Christian R. Larsen <crlarsen2004@hotmail.com> wrote:

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke første gang.
>
> Frøken Ørsted er et meget afstumpet menneske.

Herr Larsen er et meget betonhumanistisk menneske, der elsker at dømme
andre, han er prototypen på en smagsdommer.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-03-05 16:02

> Herr Larsen er et meget betonhumanistisk menneske, der elsker at dømme
> andre, han er prototypen på en smagsdommer.

Det må jeg så leve med. Hellere det end et dumt, apatisk svin.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-03-05 16:53

"Christian R. Larsen" <crlarsen2004@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det må jeg så leve med. Hellere det end et dumt, apatisk svin.

Ja apatisk har man aldrig kunne kalde dig Christian men alt andet.

Fra : GB

Dato : 11-03-05 16:57

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Herr Larsen er et meget betonhumanistisk menneske

LOL!!!

Fra : Mogens

Dato : 10-03-05 23:33

> http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4336493.stm
> --
> Three things are certain: Death, taxes and lost data.
> Guess which has occurred. -- David Dixon
> http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extr

act

Har de da slet ikke svømmeundervisning i skolerne ?

M.