Anden bunkepul
Fra : Jesper

Dato : 09-03-05 17:04

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=368549

Fra : Allan Riise

Dato : 09-03-05 17:56

news:1gt620p.1qiojal1mk3qt3N%spambuster@users.toughguy.net...

> http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=368549

Du har vist postet forkert, igen !!

FUT dk.snak.vittigheder

Fra : Jesper

Dato : 09-03-05 18:11

Allan Riise <familien_riise@adslhome.dk> wrote:

> news:1gt620p.1qiojal1mk3qt3N%spambuster@users.toughguy.net...
> >

> > http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=368549
>
> Du har vist postet forkert, igen !!
>
> FUT dk.snak.vittigheder

Allan Riise dumpede i humørskolens hjælpeklasse og her er hvorfor.

Også er der en slående lighed mellem de i artiklen nævnte andrikkers og
de herboende muhamedaneres opførsel.

Fra : Allan Riise

Dato : 09-03-05 18:15

> Allan Riise dumpede i humørskolens hjælpeklasse og her er hvorfor.

Det har bare intet med politik at gøre Jesper, ikke engang som en politisk
vittighed, eller som en vittighed til en igangværende politisk debat.
Det kan da godt være at det for dig er en stor vittighed det hele, hvilket
dine skriv kunne give anledning til at tro, men der er altså en fundats der
skal overholdes, og her er du langt udover fundatsen.

FUT dk.admin.netikette

Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 09-03-05 18:18

> [...]

> dine skriv kunne give anledning til at tro, men der er altså en fundats der
> skal overholdes, og her er du langt udover fundatsen.

Mon ikke man kan få andrikkerne til at bunkepule Allan Riise til døde?
Nå ikke, så må vi få muhamedanerne til det. Så slipper vi for at høre på
hans mavesure opstød!

Fra : Allan Riise

Dato : 09-03-05 18:22

> Mon ikke man kan få andrikkerne til at bunkepule Allan Riise til døde?
> Nå ikke, så må vi få muhamedanerne til det. Så slipper vi for at høre på
> hans mavesure opstød!

Hvorfor overholder du ikke FUT?

FUT dk.admin.netikette

Allan Riise

Fra : AL

Dato : 09-03-05 18:26

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Mon ikke man kan få andrikkerne til at bunkepule Allan Riise til døde?
> Nå ikke, så må vi få muhamedanerne til det. Så slipper vi for at høre
> på hans mavesure opstød!

Så vidt jeg kan lurekigge er Allans største inhold i livet at futte?

--
Venligst,
Anna

Fra : Allan Riise

Dato : 09-03-05 18:28

"AL" <A_L@gmail.dot.invalid> skrev i en meddelelse
> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Så vidt jeg kan lurekigge er Allans største inhold i livet at futte?

Hvad har denne tråd herinde at gøre, Anna ?

Allan Riise

Fra : Anna Lyttiger

Dato : 10-03-05 11:30

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad har denne tråd herinde at gøre, Anna ?

Hvis den ikke har noget at gøre hvorfor fortsætter du så?

--
Venligst,
Anna

Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 09-03-05 23:10

Hej

> Det har bare intet med politik at gøre Jesper, ikke engang som en
politisk
> vittighed, eller som en vittighed til en igangværende politisk debat.

Det åbner da en debat om dyrevelfærd og om miljø - er det dyreetisk
forsvarligt at hindre andrikkerne i deres naturlige adfærd og er det
iorden at regulerer dyrelivet for at redde miljøet i en parksø?

Mvh
Frank

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 09-03-05 23:47

"Frank Allan Rasmussen" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsvarligt at hindre andrikkerne i deres naturlige adfærd og er det
> iorden at regulerer dyrelivet for at redde miljøet i en parksø?

Hvorfor futter du så ikke til den relevante gruppe?
dk.politik.miljø!

Allan Riise

Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 10-03-05 00:06

Hej

> Hvorfor futter du så ikke til den relevante gruppe?
> dk.politik.miljø!

Dyrevelfærd er ikke relavant i dk.politik.miljø...

Fra : Jesper

Dato : 10-03-05 00:12

> [...]

> "Frank Allan Rasmussen" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor futter du så ikke til den relevante gruppe?

Kære Allan;

Hvad har dyrevelfærd med miljø at gøre?

Fra : Mogens

Dato : 10-03-05 00:34

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Allan Rasmussen" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor futter du så ikke til den relevante gruppe?
> dk.politik.miljø!
>
> Allan Riise

FUT Allan , kan du slet ikke mærke , at folk ta´r pis på dig ? Du er godt
nok for nem , at få op af gyngestolen.

M.

Fra : Frank

Dato : 10-03-05 09:15

Hej

> FUT Allan , kan du slet ikke mærke , at folk ta´r pis på dig ? Du er godt
> nok for nem , at få op af gyngestolen.

Jeg tager ikke 'pis' på nogle - det ville jo være den forkerte gruppe at
gøre det i, det skulle ske i dk.snak.mudderkastning eller i
dk.snak.vittigheder....

Mvh
Frank

Fra : Tim

Dato : 10-03-05 08:27

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> "Frank Allan Rasmussen" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor futter du så ikke til den relevante gruppe?
> dk.politik.miljø!

Hvorfor skulle dyrevelfærd havne der?

Tim

Fra : Anna Lyttiger

Dato : 10-03-05 11:31

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:422ff6da$0$21819
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hvorfor skulle dyrevelfærd havne der?

Ja den skulle jo være i d.p.i. ikke?

--
Venligst,
Anna

Fra : Tim

Dato : 10-03-05 13:27

"Anna Lyttiger" <Anna_Lyttiger@gmail.dot.invalid> wrote in message
> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:422ff6da$0$21819
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ja den skulle jo være i d.p.i. ikke?

LOL jo ), sammen med alt andet han ikke tør diskutere

Tim

Fra : Croc®

Dato : 10-03-05 13:59

On 10 Mar 2005 10:31:07 GMT, Anna Lyttiger

>Ja den skulle jo være i d.p.i. ikke?

Taget i betragtning hvad Jesper skrev, så er d.p.i. vist det rette
forum

citat:
Også er der en slående lighed mellem de i artiklen nævnte andrikkers
og de herboende muhamedaneres opførsel.
citat slut.

Det er jo det sædvanlige fremmedhader ævl fra den kant, og de er jo
ikke oplyste nok til at navigere på usenet.

Regards Croc®

Fra : Anna Lyttiger

Dato : 10-03-05 11:29

> Du har vist postet forkert, igen !!
> FUT dk.snak.vittigheder

Hvorfor det? inlægget er da meget politisk?

--
Venligst,
Anna