Vil bliver i luder-Danmark
Fra : Tim

Dato : 09-03-05 10:28

De to Nørrebrø-slagtere tør ikke tage til Tyrkiet, og vil derfor helle blive
i blødsødne luder-Danmark, med blødsødne "fucking luder-dommere".

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=347834/

De skal sgu' bare have sparket. Farveller!

Tim

Fra : Tim

Dato : 09-03-05 10:31

Fra : Kim2000

Dato : 09-03-05 10:38

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=347834/
>
> De skal sgu' bare have sparket. Farveller!

Selvfølgelig skal de det, enhver uden et dansk statsborgerskab der begår
kriminalitet skal hjemsendes uden nogen som helst form for debat. Vi har
nok
kriminelle i landet, vi behøver ikke importere dem.

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 09-03-05 11:39

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=347834/
>
> De skal sgu' bare have sparket. Farveller!

Den danske advokat stand er sunket dybt meget dybt, nu er de to designere
Jane Ranum og Ulrik Rasmussen der er forsvare for de to høj kriminelle
tyrkiske fætre gedelorte, den 19 årig Hisir Kilics og den lidt yngre Ferhat
Kilics der også stod bag mordet på den unge italienske turist Antonio
Curras. Er gået i Højesteret for at søge benådning til de to vederstyggelige
forbrydere, der kom med de forfærdeligste udgydelser om Danmark og danskerne
og specielt om mord offerets forældre. Hvor dybt kan man gå, jeg håber de
rådner op i helvede alle fire.

Kurt

Fra : NoTrabajo

Dato : 09-03-05 15:58

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:422ed242$0$260$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
danskerne
> og specielt om mord offerets forældre. Hvor dybt kan man gå, jeg håber de

Det er jo desværre en forsvarers opgave at forsvare sine klienter, selv om
de er nogle morderiske muhamedanerhelligkrigere.

Lad os få det pak ekspederet hjem til Muhamedanistan. Udenlandske
statsborgere har ingen ret til at leve i Danmark, så det er ikke engang en
formel straf at sende møgdyrene hjem hurtigst muligt.
--
NoTrabajo

Fra : Alucard

Dato : 09-03-05 20:52

On Wed, 9 Mar 2005 11:39:08 +0100, "Kurt Harald Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>og specielt om mord offerets forældre. Hvor dybt kan man gå, jeg håber de

Hvad har du imod advokater der bare passer deres arbejde ?

At de 2 tyrkiske møgunger burde sparkes ad helvede til kan vi da
hurtigt blive enige om, men dit angreb på advokaterne siger da vist
mere om dig end om advokaterne.....

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 09-03-05 22:57

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> At de 2 tyrkiske møgunger burde sparkes ad helvede til kan vi da
> hurtigt blive enige om, men dit angreb på advokaterne siger da vist

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du mener om mig, men sådan et par
salærhungrende sagfører der ikke har det fjerneste stof der heder moral, men
fylder deres lommer med blodpenge.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 10-03-05 06:50

Den 09-03-2005 skrev Kurt Harald Nedergaard i msg.<422f7117$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> bl.a. følgende;

> Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du mener om mig, men sådan et par
> salærhungrende sagfører der ikke har det fjerneste stof der heder
> moral, men fylder deres lommer med blodpenge.

Så vidt jeg erindrer, så er et af de bærende principper i vores retsvæsen, at _alle_, høj som lav, har ret til et forsvar, også uanset om de er blevet taget på fersk gerning af den halve politistyrke eller ej.

Men du mener måske at vi som samfund kan tåle, at der ses bort fra vores bærende retsprincipper, sådan efter forgodtbefindende?

Mvh. Jan

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 10-03-05 11:31

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Men du mener måske at vi som samfund kan tåle, at der ses bort fra vores
bærende retsprincipper, sådan efter forgodtbefindende?

Du mener åbenbart i de danske retssale der udøves retfærdighed, du er
simpelthen meget naiv.......

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-05 12:20

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Du mener åbenbart i de danske retssale der udøves retfærdighed, du er
> simpelthen meget naiv.......

Så tror jeg at vi godt nok er mange naive mennesker i Danmark.

--
mvh/regards Christian........Min playlist i bilen for tiden bl.a.:
Gretchen Wilson-Redneck Woman ; Alan Jackson-Chattahoochee ; Brooks &

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 10-03-05 12:59

> [...]
> Dunn-Red Dirt Road ; Jamie O'Neal-Trying To Find Atlantis ; Chad Brock
> -Yes! ; Garth Brooks-Callin' Baton Rouge ; Shedaisy-Passenger Seat

Derfor har vi også det store muhamedaner problem........

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-05 13:13

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Derfor har vi også det store muhamedaner problem........

Muhamedanere ???
Hvad er det ?

Fra : Anna Lyttiger

Dato : 10-03-05 13:28

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i meddelelsen

> Muhamedanere ???
> Hvad er det ?

Sådan nogen som tror på muhamed og allah?

--
Venligst,
Anna

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-05 13:32

"Anna Lyttiger" <Anna_Lyttiger@gmail.dot.invalid> wrote in message
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i meddelelsen

> Sådan nogen som tror på muhamed og allah?

Nå, muslimer.

Fra : Tim

Dato : 10-03-05 13:40

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> Nå, muslimer.

Hvad er øser?.... Sådan nogle tingeste med 4 hjul! Nååhh, biler.
Hvad er en jernhest? Sådan en man kan cykle på! Nåhhh, en cyckel.
Hvad er meloner? Sådan nogle man sutter på! Nåhhh, patter.
Hvad er en neger? Det er et menneske der er meget mørkt i huden. Nåhhh, en
neger.
Hvad er en muhamedaner? Det er en der tror på Muhamed og Allah. Nåhhh, en
muslim.'

Kan du se mønstret?

Vi ved alle udmærket hvorfor du netop hæftede dig ved netop dette synonym,
men det gør det ikke mindre latterligt.

Tim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-05 13:53

> [...]
>
> Kan du se mønstret?
>
> Vi ved alle udmærket hvorfor du netop hæftede dig ved netop dette synonym,

Nå.

Fra : Tim

Dato : 10-03-05 13:31

"Anna Lyttiger" <Anna_Lyttiger@gmail.dot.invalid> wrote in message
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i meddelelsen

> Sådan nogen som tror på muhamed og allah?

Det ville også være mit første gæt.

Tim

Fra : Jesper

Dato : 10-03-05 22:58

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> wrote:

> Muhamedanere ???
> Hvad er det ?

Politikens Nudanske Ordbog (10. udgave 1980)
Muhame'daner - en, - e (afl. af navner Muhamed, se -aner) tilhænger af
den
af Muhamed stiftede religion, - muhameda'nisme -n, uden plur. (se -isme)
-
muhamedansk adj., ntr. d.s. (se -sk)

På arabisk hedder det muslimer

Nudansk Ordbog (10.udgave 1980)
Muslim, en, -(m)er (fra arabisk, se muselmand) muhamedaner. - muslimsk
adj.,
ntr. d.s (se -sk)

Fra : Alucard

Dato : 12-03-05 10:50

On Thu, 10 Mar 2005 11:30:42 +0100, "Kurt Harald Nedergaard"

> [...]
>

>Mvh. Jan
>
>Du mener åbenbart i de danske retssale der udøves retfærdighed, du er

Nu snakker du da udenom.... Forbryderes ret til et forsvar har da ikke
en skid at gøre med hvor meget retfærdighed der er i danske
retssale...

Fra : Alucard

Dato : 12-03-05 10:47

On Wed, 9 Mar 2005 22:56:50 +0100, "Kurt Harald Nedergaard"

>Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du mener om mig, men sådan et par
>salærhungrende sagfører der ikke har det fjerneste stof der heder moral, men
>fylder deres lommer med blodpenge.

Du mener altså kun at folk der er uskyldige i dine øjne har ret til et
forsvar... Og ALLE forsvarsadvokater er umoralske hvis de taber ? (De
må jo have hjulpet en forbryder)...

PS: Jeg har ikke nogen som helst mening om dig (eller nogen anden her
i gruppen for den sags skyld)

Fra : NoTrabajo

Dato : 09-03-05 15:54

> [...]

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=347834/

> De skal sgu' bare have sparket. Farveller!

Fra artiklen:
- For mig er udvisningen ti gange værre end selve straffen. Jeg vil ikke
kunne komme derned (til Tyrkiet, red.) og så klare mig, sagde han med lav
stemme, da han ved retsmødet slutning blev spurgt, om han havde noget at
tilføje.

Vi skal til at udvise muhamedanere, der fører hellig krig her i Danmark ved
at voldtage danske kvinder og begå røverier og mord mod os danskere og vore
turister.

Hvornår fatter halalhippielandsforræderne hvilke muhamedanske vilddyr, det
er de har lukket i pladderhumanismens hellige navn har lukket ind i vort
land?

Lad os snarest få disse morderiske vilddyr sendt derhen, hvor de hører til.
--
NoTrabajo