Ære og slam
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-03-05 19:52

Åbent brev til Naser Khader,

Har med stor fornøjelse læst din bog ære-og-skam, skønt jeg ej er helt enig.

Gid alle muslimer havde et så objektivt syn på Islam ...

Med venlig hilsen
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.3624746@news000.worldonline.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-03-05 09:34

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> wrote:

> Gid alle muslimer havde et så objektivt syn på Islam ...

Eller endnu bedre - gid alle mennesker, havde et så afslappet forhold
til deres religion-
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-05 10:35

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> wrote in message
> Åbent brev til Naser Khader,
>
> Har med stor fornøjelse læst din bog ære-og-skam, skønt jeg ej er helt
> enig.
>
> Gid alle muslimer havde et så objektivt syn på Islam ...

kRISTNE HAR INTERNALISERET TRO OG ÆRE
ikke alle, men stort set
Et par promille er mindre objektive end Naser Khader

Vi kan være farisæiske og nogen går op i "TAk Gud at jeg ikke er som
nazier", men vi går langt mere efter selvrealisering, indredomstol og
helstøbthed end efter RESPEKT.

Vi har nok i samme grad en kompliceret løgnekultur med selvbedrag, dagdrøm,
livsløgn, men vi har fælles mål om noget fredeligt.

Krigsliderligheden hos muhamedanerne gør dem STOLTE, så ære-er-SLAM

og Naser Khader er en snu, påtaget jovial, påtaget-tolerant, sharia-sigtende
TAQUIA-specialagent og farlig for mit fædreland, fordi han lokker fjolser
til at tro, at andre muslimer lige så lynhurtigt kan falde ind i
integreret-wannabe dansker-rolle

Men blod er tykkere end vand - for slet ikke at tale om
helligkriger-ideologi. Husk better safe than sorry.

Radikale var et fint parti da de især var anti-militaristiske - Scavenius,
Munck, Hørup, Brandes
Nu har de tunge-på-vægtskålen know-how indvævet i taquia-skills, der gør
dem farligere og farligere og pianistisk rottebekæmpelse Nyrnberg1935-style
(udvisning) bliver vigtigere og vigtigere.

Fra : Alucard

Dato : 09-03-05 19:34

On Wed, 9 Mar 2005 10:35:23 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:<

<snip en masse vrøvl>

Og straks kommer du og afsporer det hele med dine
konspirationsteorier.... Der er da ikke noget at sige til at
muslimerne bliver tossede i hovedet hvis det eneste de hører er dit
vrøvl....

PS: Jeg mener også at mange flere burde sendes hjem, hvis nogen skulle
være kommet i tvivl...