USA's vanvid i Irak er fro meget, Danmark ~
Fra : Allan Riise

Dato : 08-03-05 12:07

Den Danske regering må nu til at træde i karakter, man kan ikke som
samarbejdspartner, og som en del af selve invasionskoalitionen, lade dette
her sidde overhørigt!

Jeg mener at man skal sige, kommer der mere frem af denne slags, sker der
ikke en åbenhed angående de "skjulte fanger", så ser vi ikke andre
muligheder end at trække os fra samarbejdet!
Sakset fra Dr.dk..

"Den amerikanske avis The Palm Beach Post fik i lørdags adgang til en DVD,
der viser billeder af amerikanske soldater fra Floridas Nationalgarde, der,
under et sammenstød i den irakiske by Ramadi, sparker en døende irakisk
fange og bruger en afdød irakisk fanges hånd til at 'vinke' til kameraet.

Den 27 minutter lange DVD går under navnet Ramadi Madness - Ramadi
vanviddet."

Føj for satan siger jeg bare.
Nu forventer jeg jo ikke at der bliver de store mishagsytringer herinde, det
kunne man jo se da det galdt de stakkels Tyrkiske kvinder, men alligevel, vi
kan ikke slås i hartkorn med sådanne direkte usmagelige overgreb!

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 08-03-05 14:29

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message
> Den Danske regering må nu til at træde i karakter, man kan ikke som
> samarbejdspartner, og som en del af selve invasionskoalitionen, lade dette
> her sidde overhørigt!

[snip den sædvanlige slidte anti-amerikanisme]

Du skal i stedet være stolt over, at vi har en regering, der støtter op om
den demokratiseringsprocess der _er_ i fuld gang dernede.

Jeg ved godt, at I savler for, at så mange som muligt Irakere må dø i
blodbad, så I har noget at klandre amerikanerne for, men det lader irakerne
heldigvis til at være ligeglade med.

Jo dårligere det går for jer "fredselskere", desto bedre går det tydeligvis
for irakerne.

Dobbelt godt og ren fryd for os, der hele tiden har vidst bedre.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 08-03-05 14:38

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tydeligvis for irakerne.
>
> Dobbelt godt og ren fryd for os, der hele tiden har vidst bedre.

Og du kan slet ingen problemer se?

Og stop så den selvglade plade, og forhold dig til virkeligheden, og ikke
det Disney show som du får ud af det!

Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 08-03-05 14:56

> "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og du kan slet ingen problemer se?
>
> Og stop så den selvglade plade, og forhold dig til virkeligheden, og ikke
> det Disney show som du får ud af det!

Jeg forholder mig netop også til det Disney-show _du_ får ud af det, og
korrigerer dig. Hele resten af verden (muligvis med undtagelse af nogle
tågehoveder fra Nørrebro) kan se, at demokratiseringsprocessen er sat igang
i Irak.

De har lige afholdt deres første frie demokratiske valg i mange, mange år.

Man skal sgu' være sygeligt negativ for at se noget skidt i det, eller man
skal have et sygeligt had til amerikanerne for at ønske det ikke forholdt
sig så godt.

Bliv du bare ved med dine nedslidte paroler... irakerne _har_ fundet ud af
det... og de fleste af os andre.

Tim

Fra : Jesper

Dato : 08-03-05 16:18

> [...]

> kunne man jo se da det galdt de stakkels Tyrkiske kvinder, men alligevel, vi
> kan ikke slås i hartkorn med sådanne direkte usmagelige overgreb!

Evigt og altid det samme antiamerikanske ævl!

De danske tropper er tilstede i Irak for at sikre freden og støtte
opbygningen af demokratiet, det gør de godt. *Ganske uanset hvad dårligt
trænede amerikanske weekendsoldater i Nationalgarden finder på at gøre*,
derfor skal de danske styrke blive og gøre arbejdet færdigt, sålænge vi
er der på invitation af den lovligt valgte regering (parlamentet træder
sammen d. 16. marts for første gang og efterfølgende vælger parlamentet
der en regering). Selvfølgelig skal danske tropper ikke blive én dag
længere end de er ønsket og det har intet, gentager, intet med USAs
gøren og laden at gøre.

Fra : Kim2000

Dato : 08-03-05 16:51

> [...]
> det kunne man jo se da det galdt de stakkels Tyrkiske kvinder, men
> alligevel, vi kan ikke slås i hartkorn med sådanne direkte usmagelige

Så du mener Irak vil være bedre tjent med at de allierede tropper trækker
sig ud og overlader resten til Irak - og den efterfølgende borgerkrig
mellem
befolkningen??

Det virker også som om du helt glemmer at disse forbrydelser rent faktisk
bliver straffet hårdt....

mvh
Kim

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 08-03-05 18:02

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> befolkningen??
>
> Det virker også som om du helt glemmer at disse forbrydelser rent faktisk

Ahemm, det må du gerne dokumentere.

Dette blev ikke straffet!

Allan Riise

Fra : Kim2000

Dato : 08-03-05 18:08

Det blev hende der, der gik med dem i snor da. Så vidt jeg husker var det
3
års fængsel, nogen der kan et link?

Fra : Allan Riise

Dato : 08-03-05 19:10

> faktisk
>>

> Det blev hende der, der gik med dem i snor da. Så vidt jeg husker var det
> 3
> års fængsel, nogen der kan et link?

Er det meget?
Hvad har de der bevisligt har begået mord, fået, det er dem jeg taler om.
De sager som ikke har mediernes søgelys på sig, de for et lille klap bagi,
og intet andet, f.eks. diise forbrydelser som er på DVD'en, der sker dem
intet, nada nothing zilch !!!

Allan Riise

Fra : Kim2000

Dato : 08-03-05 19:36

> Er det meget?

Ja, det synes jeg i hvert fald ud fra de billeder vi så.

> [...]
bagi,
> og intet andet, f.eks. diise forbrydelser som er på DVD'en, der sker dem

Jojo, en mordsag afgøres jo ikke på een nat, jeg går udfra du tænker på da
man skød en såret iraker, så vidt jeg ved er den sag ikke kommet for
retten
endnu.

Men hvad er alternativet, selvfølgelig skal de ikke lave den slags
svinestreger, men alternativet med at trække os ud vil kun medføre kaos,
der
er intet alternativ mod at blive i landet indtil der er ro, selv de lande
der var imod krigen har indset det.

Fra : Allan Riise

Dato : 08-03-05 21:36

> [...]
>
> Jojo, en mordsag afgøres jo ikke på een nat, jeg går udfra du tænker på da
> man skød en såret iraker, så vidt jeg ved er den sag ikke kommet for

Ingen restsag, ikke sigtet.

> [...]
> der
> er intet alternativ mod at blive i landet indtil der er ro, selv de lande

Hvis ikke der sættes pres imod den slags ting, vil de fortsætte.
Hvis Vi siger til USA, fortsætter i, så står i alene, hvem er det så der
lader Irak i stkken?

Allan Riise

Fra : Henri Gath

Dato : 08-03-05 21:05

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skreven masse tågepladder........
du kan åbenbart ikke lide demokrati?

Fra : Mogens

Dato : 08-03-05 23:04

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fange og bruger en afdød irakisk fanges hånd til at 'vinke' til kameraet.
>
> Den 27 minutter lange DVD går under navnet Ramadi Madness - Ramadi

Havde det været bedre , hvis de havde skåret halsen over på dem foran
kameraet? Husk lige , at det er de rene barbarerer vi er i krig med , dem
behøver vi ikke at vise respekt .

> [...]
vi
> kan ikke slås i hartkorn med sådanne direkte usmagelige overgreb!

Episoden i Tyrkiet viser jo kun at de har meget at lære endnu .

M.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 09-03-05 10:23

> [...]

det
> kunne man jo se da det galdt de stakkels Tyrkiske kvinder,

Det er jo hvad man forventer af Tyrkiet == Ingen Nyhedsværdi!